neděle 29. ledna 2012

Magazine scans from Best Movie [Italy] - February 2012

Ahoj všichni. Jak už jste si asi všimli, tak jsem téměř posedlá filmem Sněhurka a myslivec, který ještě ke všemu ani není hotový... já vím, že je to šílený, ale není to tak úplně moje chyba. Ti filmaři totiž dokážou sestříhat takový trailery a nafotit takový fotky, že já se do toho prostě a jednoduše musím zamilovat... pokaždý... no tentokrát jsem zamilovaná do tohohle filmu. Co se týče mého nadšení pro různé filmy, ve kterých hrála Kristen, ani jeden z nich mě zatím nezklamal. Vážně ne... nějaké jsem neviděla, samozřejmě, ale viděla jsem dost na to, abych mohla s klidem říct, že většina filmů, ve kterých hrála, stojí za to zhlédnout a stálo za to se na ně těšit... takže doufám, že to vyjde i tentokrát...:D Zároveň je ale většina novinek právě o Snow White and the Huntsman, je to prostě aktuální téma a to není moje chyba, že je to teď všude... píšu o tom holt taky:D a k tomu mě o tom psát baví a to je dobře, ne snad? No mám pro vás tentokrát 13 scanů z italského časopisu "Best Movie", kde je v únorovém čísle velký článek právě o Sněhurce... no je to italsky, takže moc nerozumím, ale je tam i pár novejch pěknejch fotek, tak se mrkněte, stojí to za to;) Best Movie je v podle mýho něco jako u nás časopis Cinema... prostě časopis podle mýho gusta... o tom, co je novýho ve filmovym světě:D
* * * * * *
Hello everybody. As you can see, I'm obsessed about Snow White and the Huntsman. Actually it's not just my fault. They do such a great trailers and photos that I just always fall in love with something... and now, I'm in love with this movie, which will be released on June, 2012, I think... maybe on May? I'm not sure actually. All sites about Kristen write news about this movie, so I have to write about this movie too... almost all Kristen's news are about Snow White and the Huntsman. Now, I have for you 13 scans from Italian magazine "Best Movie". It's something like Czech magazine "Cinema"... just Italian version... magazine about movie... there is a huge article about this movie and new photos, so enjoy it...:

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

2 komentáře:

  1. super scanny a skvělej design!:)

    OdpovědětVymazat
  2. PŘESNĚ TAK, JÁ SE DO TĚCH VIDEÍ I FOTEK MŮŽU ZAMILOVAT I TISÍCKRÁT ZA DEN!

    OdpovědětVymazat