pátek 27. ledna 2012

Welcome message aneb jak se Angie totálně zbláznila.

Ahoj všichni. Jak se máte? Jsem Angelique, ale prosím, říkejte mi Angie... no měla jsem jinou přezdívku, ale ta už mě omrzela, takže od teď jsem Angie. Hrozně se mi líbí jméno Angelique. Je to moje upíří jméno... i když je to vlastně podle toho generátoru nejspíš upíří jméno všech holek, jejihž křestní jméno začíná na A, ale to je vedlejší... :D Mně se to hrozně líbí, víc jak moje křestní jméno, takže asi tak. To není důležité. Seděla jsem ve svém pokoji, u počítače - dobře, nebyl to můj pokoj, ale bráchův pokoj - a moje kámoška mi zrovna řekla, že končíme s blogem, do kterýho jsem vkládala velký naděje po té, co jsem ukončila práci na tom svém vlastním o Ashley Greene. Všechny fotky, které jsem poukládala pro ten nový blog... všechno úsilí přišlo vniveč... no já se rozhodla, že udělám něco, co jsem chtěla udělat už od chvíle, co jsem skončila s blogem o Ashley. Jen jsem na to prostě neměla dost odvahy. No teď už jí mám a tak jsem tady. Ashley mám pořád hrozně ráda, ale bylo období, kdy jsem zhlédla hrozně moc filmů s Kristen a zkrátka a dobře... mi došlo... že jí mám ráda víc. Že jí mám ráda natolik, abych se dokopala k ukládání milionu fotek od roku 2002... dost ráda natolik, aby mě bavilo o ní psát články. Jasně, o Ash mě taky bavilo hledat informace, ale ukládat pak ty fotky, to už bylo peklo. Víte... možná tu někdy přibude něco o Ashley... jen tak, nějaká poznámka, nějaký odkaz na nové fotky, protože já to pořád sleduju, nemyslete si. Jsem moc líná na to vymazat všechny ty záložky v oblíbených. Často se někam mrknu. Myslím, že tu bude jedna rubrika s názvem: What's up with Ashley Greene, ale především je tohle blog o Kristen. Jsem naproto nadšená z jejího nového filmu Sněhurka a Lovec... a to je vlastně i důvod, proč otevírám už teď. Chci stíhat přidávat ty novinky i starý novinky o tomhle filmu dřív, než na to půjdu do kina a zjistím, že je to fakt velká kravina:D Je tu pořád hrozně moc práce, a to především v galerii... kdo máte blog o nějaké celebritě a začli jste tak pozdě jako já, tak víte, jak hrozivě těžký a otravný je ukládat deset let starý fotky:D Naštěstí byla Kris tehdy tak malá, že jich zase tolik neni... ale to už jsou detaily. Momentálně jsem někde v půlce roku 2008. 2008 - 2010 jsou zatím nejhorší. Tam bylo těch akcí dohromady asi 250... no dobře, to nejspíš ne, ale prostě hrozně moc... 2011 už není tak strašné, ale taky nic moc... chybí mi chvíle, kdy byly v každé složce čtyři fotky z roku 2002... teď je jich ve všech nejmíň 40. No já samozřejmě nejsem takovej magor, abych ukládala úplně všechny. Každopádně:D Ahoj, jsem Angie. a dnes oficiálně otvírám tuhle stránku!
Ten design vlastně není tak úplně jen moje práce. Kámoška mě naučila, jak na to a tohle mi vzniklo... zkoušela jsem to pak i znova, ale nějak už to nebylo ono... mám takový tvůrčí výkyvy, no rozhodla jsem se design udělat z tohohle, takže tu nějakou chvíli bude, než překonám svou krizi. Rozhodně ode mě ale nečekejte žádné namakané webové designy. Možná někoho ukecám, aby mi nějaký udělal, ale sama na to vážně nemám ani čas, ani nervy ani dostatek zkušeností...:D Nicméně vás vítám na své stránce o mladé a talentované herečce Kristen Stewart, kterou hodně lidí pomlouvá, ale já se nikým ovlivnit nenechám, jelikož jsem viděla víc jejich filmů než kdokoli z těch lidí, kteří maj plnou pusu blbejch komentářů... Samozřejmě chápu, že jí někdo nemá rád, ale nemusí jí hned urážet. Takový lidi fakt nesnášim. No doufám, že těm, kteří na tuhle stránku zabrousí, se tu bude líbit a že se třeba někdy ještě vrátí. Je to teď takový trend, všichni píšou dvojjazyčně. Původně jsem se chtěla trochu odlišit a psát česky a španělsky... pak jsem ale došla k závěru, že španělsky by to asi moc valně nevypadalo, takže jsem skončila u angličtiny. Ale víte co? Já vlastně mnohem radši píšu anglicky... víte proč? Protože když píšu česky, tak se vždycky přííííšerně rozkecam, jako dneska. Ale anglicky... se sice taky dovedu rozkecat, ale né tolik, protože nemám takové znalosti. No... od zítřka tedy konečně začnu psát plnohodnotné články... nejspíš hlavně ty starší novinky... myslím tím věci, které mám narvané v rozepsaných, které nejsou zas tak starého data ale úplně nové taky ne. A samozřejmě budu pokračovat v ukládání fotek. Mám před sebou už jen tři a půl roku, no než to dodělám, bude za náma další:D Teď už to ale skloubím i s fotkama, které jsou aktuální. Ale musím se pochlubit, že jsem dokonce napsala životopis ve dvou jazycích... a myslím, že celkem pěknej životopis... paradoxně bylo asi horší překládat ty informace do češtiny než nějak přepsat ty věty do jednodušší angličtiny... bylo to míň zdlouhavý. No ať jedno nebo druhý, byl to trochu vopruz, životopisy nejsou můj šálek kávy, a alespoň už to mám za sebou. Bože, musím psát články, už fakt musím, jinak se z toho asi zblázním:D Vidíte, jak dlouhý je to, co jsem vyplodila? A to jsem vám vlastně jen chtěla oznámit, že dnes, 27. ledna 2012 otevírám tento blog... no... možná by to chtělo nějaký hezčí datum... jako... já nevim... 12.2.2012. ve 12:12, ale na to už nemám nervy. Takovou krásnou stillsku jsem dneska našla a prostě už musím začít:D No, teď už musím jít spát a hlavně to chci zveřejnit ještě dneska. Jsem úchylná na lichý čísla, když ne rok, tak aspoň určení dne... tak dobrou:D
- Angie

* * * * * * * * *
Hi everybody. How are you? I am Angelique, but please, call me Angie. Angelique is one of my nicknames, it's my vampire name and I love it, but it's too long. I prefer Angie. But that's not important know. I was sitting in my room in front of the computer and my friend just told me that we are ending with our blog. Thinks changed again, but I decided that I will do exactly what I wanted for a long time. I had one blog. It was site about Ashley Greene. I still like her a lot, but after watching so many movies with Kristen Stewart... I just reliazed that I like her more. I am totally excited about her new project, Snow White and the Huntsman and about many other projects she already did. Maybe I will write here... sometimes... something about Ashley, because I like her and I'm still watching what's new... I would not like to stop with that. Well... I am here today to tell you that this site is officially opened! I have sooo much work with this site... soo much especially with gallery, but I am tired of saving photos, I want to write articles. I love writing articles! I'm talkative person I need to write articles, really:D
Design of this site is not just my work... my friend told me how to make this style of wallpapers and arts and I fell in love with that and I did this layout... I know, it's dark, but it doesn't matter. I think that it will be here for a long time because I have a huge graphic crissis... anyway. Welcome to my site about an young and talented actress Kristen Stewart. I hope you'll like my site and you'll be coming back...:D It's a trend to write in two languages, so I decided to write in English too... actually I like it more than writing in Czech, because in Czech, I talk too much:D
Okay... Since tomorrow I will write articles. I think especially quite old ones, mainly about her new project and I will do everything what I have to do... inclueding gallery... but I already did a biography in two languages... I think that's COOL, isn't it? :D I think it was harder to translate information to Czech then re-write those English sentences to my simple language...:D I gotta go, so... see ya soon.
- Angie

0 komentářů:

Okomentovat