úterý 31. března 2020

Gallery update 76.4: Personal + fan pictures


Ahoj všichni, jak se máte? Jsem tady s dalším článkem. Už mám za sebou skoro 19 dní karantény. Dnešní den je můj 19. den. Moje karanténa začala trochu dřív, protože jsem neměla školu a ani jsem nešla do práce. Naposledy jsem byla v práci 12. března a pak už jsem vlastně nikam nešla. Takže mně začala karanténa vlastně už v pátek 13. a ne až v pondělí 16., kdy byla oficiálně vyhlášena. Trochu už mi hrabe, abych pravdu řekla. Malinko pracuje ponorka, protože jsme doma všichni a je trochu těžký se někam schovat před tím, že tu pořád někdo je. A když si člověk chce pustit telku, tak zjistí, že na obě telky se někdo kouká na něco jinýho a já mám smůlu. A tak. Nebo chce být člověk v obýváku a chce mít klid a pak někdo přijde a zapne si televizi, aniž by se zeptal, jestli třeba netuší. A tak. Jsou to maličkosti, ale myslim, že to bude ještě horší s každým dalším dnem, kdy člověk může jen na nákup nebo na zdravotní vycházku se psem. Ale tak zatím se to dá. Jen je to depresivní. Vezla jsem roušky kamarádům hned ten první týden a jednoho z nich jsem neviděla několik měsíců a hrozně mi chyběl. Chtěla bych ho obejmout, ale nemůžu. S jiným kamarádem jsme se bavili s rouškou, stáli od sebe dva metry a potřásli si nohama. Je mi z toho smutno. Ale sociální kontakt udržuju teda na síti... a to i video hovorama, které sice z duše nesnáším :D ale holt teď není jiného zbytí. Ale ta výuka mě asi zabije. Hlavně se furt nabalujou další a další povinnosti do školy a já na ně vůbec nemám myšlenky. Nejsem na tom psychicky úplně dobře, přestože se snažím. Začala jsem dokonce cvičit. To u mě je něco nevídanýho, ale pomáhá mi to... zaprvé se necítit tak blbě, že nic nedělám a zadruhé i psychicky, on sport přeci jen trochu vyplaví endorfiny. Takže tak no. Ale umí být u nás doma i sranda, tak to je fajn :) Dokud se smějem, tak je to fajn. Jen kdybych ještě pořád neprokrastinovala.

No nic. Teď už ke Kristen. Kristen je také v karanténě, podle dostupných informací je potom v karanténě s nejlepším kamarádem CJejem Romero a svými pejsky. Jsem ráda, že je s někým a ne sama, protože to člověku asi může lézt na mozek. V Americe to mají trochu jinak, tam nemají vyloženě tak striktní pravidla jako u nás, ale doporučuje se tzv. "social distancing"... už to trochu zpřísňují. Pořád teda nenosí roušky a kdo má roušku, tak se mu spíš vysmějou, to prej i v Británii... Doporučuje se teda neopouštět dům, pokud to není nezbytně nutné nebo do práce, to je stejné asi jako u nás, dopuručují jim ale teda zdravotní procházky, aby člověk nebyl furt zalezlej doma a nehrabalo mu. Na Kris se snesla vlna kritiky, že šla na hike místo aby byla doma, ale přitom byla prostě někde na hiku se CJejem, kde pořádně ani nikoho nepotkali, prostě lidi by se měli trochu uklidnit. Teď se tedy objevilo několik fotek od CJeje z karantény, na kterých je Kristen a protože jsem už hodně dlouho nepřidávala žádné osobní fotky, byl to pro mě takový impulz projet historii a doplnit do galerie všechny osobní fotky, které se objevily za posledních několik měsíců. No a je jich ve výsledku nakonec 75. A hádám, že budou teď v rámci karantény přibývat asi trochu častěji další. 75 osobních fotek, které jsou absolutním mixem všeho možného, od vyloženě osobních s přáteli, přes fotky od týmu z příprav na různé akce, až k fotce z dětství od Kristeniné mamky Jules, no a až teda k těm nejnovějším, na kterých byl odhalen Kristenin nový účes. CJ, který je sám kadeřníkem, tak Kristen ostříhal (budu plakat) a Kris i změnila barvu. Protože kdy jindy, než v karanténě, je čas na šílené barvy vlasů. A ano, po 6 letech se Kristen vrátila k zrzavé... respektive spíš oranžové. Kristen měla ďábelskou barvu vlasů v roce 2014 pro film American Ultra, který mám na seznamu v rámci karanténního playlistu naplánovaný na pátek :D, a nechala si je tehdy i do Cannes, kde si je tedy nechala zkrátit, později ještě víc a to bylo vlastně naposledy, co měla Kris dlouhé vlasy... Pak totiž přišlo extrémní zkrácení na Equals, potom zase trochu rostly rostly a pak bum, clap, oholená hlava :D Ach bože, jsem smutná. No nic. Ale já jsem osobně nadšená z té barevné změny, jen mě mrzí, že ji nejspíš hodně dlouho neuvidíme na žádné oficiální akci, kde bychom si nový sestřih mohli prohlédnout pořádně. No na dvou z fotek můžete vidět, že je navštívila Emma Roberts... což se samozřejmě neobešlo bez dalších komentářů. Ale i my můžeme chodit ven s dalším jedním člověkem, Kris se s Emmou vídá hodně často, tudíž by se už stejně nejspíš vzájemně nakazily, takže je fakt fuk, jestli k nim přijde na návštěvu nebo ne. A kdo ví, třeba je s nima v karanténě, co já vim. Takže nesoudim nikoho, dokud prostě nepořádaj zahradní párty, tak ať si každej hledí svého. Asi tak nějak. Ale jestli bude mít Kris oslavu narozenin s nějak hodně lidma, asi se trochu naštvu, že jsou nezodpovědní, to jo. No každopádně mám pro vás tedy těch 75 osobních fotek a potom ještě 53 fotek s fanoušky a určitě koukněte do galerie, protože některé jsou fakt skvělé, hlavně ty osobní :) Jsou tam i nějaké vzpomínkové, jedna teda z dětství, jedna potom z Coachelly z roku... myslím tak 2016? (Jsem hustá, já se fakt trefila, že to bylo 2016). A tak no. Jinak jsem to tak nějak v hlavě sumírovala a mám toho fakt hodně co přidávat, tak jsem ráda, že jsem byla v loňském roce takový lempl, očividně se mi to vyplatilo :D No, vidíme se zase příště, mějte se fajn a držte se <3
+ + + + + + +
Hello everybody. I am here with another article. I am almost 19 days in quarantine. I have started a bit earlier than the actual quarantine has started, because I didn't have school, I didn't go anywhere, so my self-quarantine has started on Friday 13, and not on Monday 16. So today is actually my 19th day at home. My only social contact is my family with whom I am in quarantine and people I meet in the forest, when I walk my dog. Actually, that is not true. I have met a several of my friends when my dad drove me to give them face masks we sewed with my mom. And I talked with my friend last week for like 10 minutes, because he was passing by and brought me something, so we were talking like for... a while, not touching, not getting close to one another, kept our distance. It is depressing. Because one of the friends I have made face mask for is actually someone I haven't seen in months and I really missed him... and I really wanted to hug him, but I couldn't. I am keeping my social life alive by chatting with people online... and we also have online classes, so I am in touch with my classmates and two of my teachers. I hate those online classes though. I have video calls mostly in general, it stresses me out, because most of the time, I have problems with connection and it is pissing me off. Anyway. I don't really crave human interaction yet... but I miss a lot of them. And a lot of things. I think things are getting worse and worse, especially at home, because we already had some arguments, it's gonna be fun. But I started working out, that's new for me. Did 5 days in a row and I am quite proud of myself. But I am in a lot of pain :D

Anyways. I have been talking about how many things I have in stock to publish. And it is the truth. I have like 5 events I haven't written about, I think. Then I have tons of videos and interviews that I haven't published and then I also have most of the official portraits from festivals, one photoshoot and a few things I am not sure if I will or will not publish. So don't worry, this blog is not going to be empty. One of the things that I have been skipping for a while, because I had other things to publish, are personal pictures. It's been a while since I have published any personal pictures or pictures with fans. It is sad, but it is usually the last thing I publish, especially when there are so many other things... like basically from September till January the whole time. I am saving them though, I am just not publishing them really. So I have for you today 75 (yeah) personal pictures. It is a lot, I know. It is basically mix of everything really. There are some TBT pictures, mostly from CJ or Adir Abergel, there are some pictures from Adir or the whole stylist team with Kristen getting ready for the red carpet, the first one here is for example from the latest SNL appearance in November. The third one is one of a few from Mill Valley film festival (I think). It is literally mix of everything, there is one picture from Kristen's childhood that her mom published a few weeks ago. The last of the personal ones is just a few days old and there is more of those. Kristen is also practicing social distancing, she is in quarantine with CJ Romero. It is a bit surprising she's not quarantined with her girlfriend, Dylan, but she's apparently not. She is with CJ, she has even done a live stream on Instagram with CJ, where she was cutting his hair. And she herself decided to change her hair to bright orange which I stan and love since she played Phoebe in American Ultra. I have loved her with ginger hair. It's been a while. She also did let CJ cut her hair again, unfortunately, but whatever. There is like... 6 or 7 pictures from the time of quarantine. There has been some backlash, because Emma Roberts is there with them and she's apparently not quarantined with them. But social distancing doesn't really mean you cannot meet anyone from your close family or friends. In the Czech Republic, you can even go out with one other person you are not sharing household with, so them having Emma over... like they are together all the time, so I think they'd already pass it to one another. If they are social distancing in general with other people, I am ok with it. Well, apart from 75 personal pictures from last couple of months, I have for you also 53 photos with fans from last couple of months. So check them out in the gallery. Some of them are really great. Especially those personal ones.


3 komentáře:

  1. Haha, to znám, já teda to zažívám podobně, jak je zima, tak jsme všichni doma, na televizi tolik nekoukám, ale když chci, tak prostě nemám nárok už teď využívám, že aspoň na sluníčku je relativně teplo, takže už jsem si něco zasázela a to je relax, už aby se oteplilo více, protože ta zahrada je pro nás spása, tam se nějak ztratíme Ještě teda trávím hodně času u sebe v pokoji, snažila jsem se třídit skříně, stěhuju nábytek, jestli to prodlouží, tak se snad zblázním, měla bych se učit a neučím se, toho potom budu litovat A fotografie jsou skvělé, teď je tady projíždím, samozřejmě jsem fakt ráda, že se Kristen baví více s Emmou, ani jsem to netušila, že se vídají, a zkrácení vlasů také oplakávám, tak nějak doufala, že si je nechá narůst :(

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to já už jsem doma od 11.března, takže ještě delší dobu Já to teda zvládám v pohodě, protože já jsem zvyklá, že se s nikým nevídám, minimálně teda 2 měsíce přes prázdniny, a jsem pořád doma... Ale je musím se přiznat, že nějaká procházka aspoň s tím pejskem by bodla. Sice ponorku ještě nemám, ale člověk si tím aspoň trochu vyčistí hlavu. Co se fotek týče, tak já jsem hlavně koukla na novou barvu vlasů. No je to na mě zase docela crazy, ale co jinýho čekat od Kristen Já bych vcelku brala, kdyby si nechala vlasy obarvit třeba na tmavší hnědou :) Jinak, co se těch návštěv týče, já na tom nevidím nic špatného a je to každého soukromá věc. Pokud jsou Emma s Kristen sousedky, nebo bydlí někde poblíž sebe, tak se ani nedivím, že se navštívily :)

    OdpovědětVymazat
  3. ako je fajn byť doma niekoľko dní a oddýchnuť si od všetkého, ale čo je veľa to je veľa , a mi príde, že aj z toho všetkého voľna človek potom akosi lenivie lebo má toho času habadej, a aj tak sa mu nič nechce, ako som písala na svojom blogu, tiež sa snažím si vyplniť čas, no sú tí väčšinou nezmyselné veci, nič skoro poduktívneho , čo má tak trochu škrie, ale len trochu , no a ako si napísala sama, všetci sme doma pohromade, čo je niekedy o hlavu, no musíme sa cez to proste preniesť , mno a to posmievanie tomu k to nosí rúško nechápem, veď napr. v Číne alebo v Kórei je to normálne, ale nebudem sa nad tým rozrušovať, vidím teda poriadnu nálož fotiek , ako mne sa celkovo páči ako si dala spraviť vlasy, ja to teraz osobne robím tiež, teda experimentujem s vlasmi   , dostali sme rovnaký nápad , tak idem to všetko prešacovať

    OdpovědětVymazat