čtvrtek 12. března 2020

What's inside an Underwater-inspired box?

No... vlastně jsem jen měla hroznou potřebu se vykecat, ale nějak jsem neměla úplně náladu ukládat fotky nebo tak, takže jsem tu jen s takovou chabější novinkou možná. Nebo takhle, ona to není novinka a ani to není chabý, ale prostě je to jen video, žádné fotky, ale myslím, že stojí za to. Každopádně jsem se nějak potřebovala vykecat a trochu jsem to zvládla už v průběhu té anglické verze, takže už se mi zase tolik nechce, ale když už jsem v tom, tak se do toho pustím. Popravdě, ta skoro-karanténa sotva začala a mně už totálně hrabe. Obecně se mi vůbec nelíbí představa uzavření hranic, ačkoliv předpokládám, že to je dobrý krok, vzhledem k šíření koronaviru. Co mě ale tak strašně sere, je ta hrozná dezinformační bublina, která se kolem COVID-19 vytváří. Všem doporučuju shlédnout video od Kovyho [link], protože je to jeden z mála lidí, kteří o tom veřejně mluví nějak rozumně a tím, že má velkou základnu fanoušků, tím oslovuje dost lidí a snad tím i rozšiřuje nějaké povědomí o tom, co se doopravdy děje. Takže takhle, je důležité být opatrný a dodržovat hygienu, mýt si ruce a jíst vitamíny, ale rozhodně není nutné propadat panice. Nemoc ohrožuje převážně staré lidi, nemocné lidi, nebo staré a nemocné. A podle dostupných informací se už více než 50% nakažených se vyléčilo. V běžných dostupných médiích uslyšíte jen ty špatné zprávy. Jen o tom, kolik se nakazilo lidí, kolik jich umřelo, o tom, kolik se jich vyléčilo, už nikde ani stopy. O něčem pozitivním nikde ani stopy. Protože pozitivní zprávy nejsou zpravodajsky zajímavé. A to mě hrozně ničí. No co mě nejspíš zničí je to, že mi zrušili školu a nebudu ani pracovat, protože jsem jen poloviční úvazek a nebude pro mě práce, protože přednost mají plňáci, takže budu nejspíš měsíc doma. A rodiče mají home office. A bratr nebude chodit do práce. Takže mi asi jebne. Mám ráda svůj klid, mít dost peněz, už jsem se odstěhovala... a ponorka je dost silná i normálně, i když se vidíme třeba jen k večeru po práci nebo po škole a o víkendech, takže si nejsem úplně jistá, jak ten měsíc zvládnu. Asi mi hrábne. Ale snad to nějak půjde. Snad si nějak vyhovíme. No nebo odjedu na chatu nebo za kamarádkou na venkov, ale prostě si to neumím představit. No nic. To, co se děje v Itálii, je naprosto šílené, takže jsem ráda, že naše vláda to nepodcenila tak, jako ta jejich... nebo jako Italové obecně asi, nejen jejich vláda. Doufám, že se to brzy přežene... Chtěla jsem původně ještě mluvit o dokumentu V Síti, ale to si možná nechám až na jindy... to už by možná bylo trochu moc. Ale mě prostě sere ta panika no, přijde mi, že to prezentují, jako kdybychom měli všichni za pár dní umřít a přitom čísla hovoří jinak. Panika je podle mě mnohem nebezpečnější než samotný virus. Jinak teda ještě k té práci. Některé naše pobočky zavřeli, protože jsou v nákupních centrech, takže ubylo celkem dost kaváren. Což znamená ve výsledku to, že budou pracovat hlavně lidi na hlavní pracovní poměr a my na částečný máme smůlu. Což jakoby chápu tou logikou... ale hrozně mě naštvala ta formulace, kterou použili u nás v práci, že pro hppčka je to zdroj příjmu a na živobytí. Přitom mezi námi je docela dost studentů, kteří pracují na částečný úvazek a platí nájem a to, co mají za ten poloviční úvazek, je jejich živobytí. Takže mám docela starost o některé kolegy, já jsem v pohodě, protože bydlím u rodičů, ale ne všichni mají tu možnost, aby je rodiče podporovali třeba natolik, že nepřijdou o byt nebo tak. Je to drsný... Snad to brzy pomine. No nic. Už toho nechám a řeknu vám i něco o Kristen.

Mám pro vás jen jedno video z proma k filmu Underwater. Je to hrozně vtipné a roztomilé video, tak si ho určitě pusťte. Je to pravděpodobně jedno z nejroztomilejších videí s Kristen. Vychází tu hrozně napovrch její vtipná a zábavná povaha. Ona je prostě vždycky sama sebou a já to žeru. Určitě se koukněte, je to skvělé. Jde vlastně o tom, že Kristen má nahmatat něco v akvárku a uhádnout, co to je. Jinak já jsem teda Underwater (u nás Pod Vodou) pořád neviděla... asi to ani nikdy nedokoukám :D Ale Kris je prý jedno z hlavních pozitiv. Jinak... mám takovej drb a nevím, jestli ho sdílet nebo ne. Ale rozšířily se na netu, že Kristen se možná zasnoubila se svou přítelkyní Dylan Meyer! Ale jen možná. Taky kolují fámy, že se rovnou vzaly, ale to si nemyslím, spíš jen zasnoubily, jestli vůbec. Kris mluvila o tom, že chce Dylan požádat o ruku. Ale nic nebylo potvrzeno, takže o tom nechci moc spekulovat, ale musela jsem vám o tom říct, jsem stará drbna :D
+ + + + + + +
So I really just wanted to write some shit without really putting too much effort into saving pictures. That came out wrong. I actually do have one gallery update article prepared, kind of, but I am not really in the right mood for some reason, but I really did want to write an article, so I decided to publish one of my favourite parts of the Underwater promo, one of the cutest videos with Kristen ever made and add some random shit, because I just need to write. I need to write about so many things, but mainly, I am losing my mind and the "quarantene" just started. I literally have a headache from the moment it was announced the borders are closing. I am losing it, I am telling you. My school is closed, all cinemas were shut down, I was supposed to go to two concerts, both are gone... postponed, but who knows what's gonna happen. I thought I will at least have work, but that I don't have either, because I won't be working... I am just a part-time worker, so I am not gonna go to work, because the full times will have all the work. Like hey, the fact I am not a full time doesn't mean I don't need the money, but whatever. I don't actually, I have my parents to support me still, especially now during the crisis as I won't be working, but there are some people who work part-time and do not have this privilege, I am pretty worried for them. I wish I could help. I think it would be fair if all the full-times gave at least one of their shifts to a part-timer who really needs tha money to pay the rent or something, but I am an idealist. I do think people actually do care about anyone else but themselves. They don't really, as we can see. I am so done with all this coronavirus shit to be honest. I am tired to see all the bad news and never the good news. Like how many people were actually cured. But I also see so many things coming from Italy, as I am following it in Italian press too and that is just horrifying. They are fucked. Like properly fucked. And I am not sure if anyone even tries to help them. I just don't know. But there is no need to panic, not in the Czech Republic anyway, but people do. Which can be actually much more dangerous... So it's maybe better that I am going to stay home for a few weeks. I can focuse on my translation, I can focuse on stuff I still didn't do that I have to do soon... I can start working on my master theses. I finally have a topic. I fought and I got what I wanted. I will write about the Marc Dutroux case. Not really about the case itself, but it will be connected and I am so glad I tried it and convinced my supervisor... She was asking me if she can supervise this thesis, I am so happy. So... yeah. I can do all that. And I can watch all the TV shows that I don't have time for... BUT I think I am gonna lose my mind because I am going to be home with my parents and my brother, who is also not going to work during the crisis... and my parents are on home office. So I think I am probably not gonna survive that. I like to be alone at least sometimes, which is impossible with everyone home. Anyways. I could talk and talk and talk, there is so much inside me I want to talk about, but I think I am gonna shut the fuck up and say something about the video.

The Underwater promo wasn't big, but it was decent. There were some pretty nice interviews about the movie and when the time comes, I will probably publish some of them. Right now I have for you just one video. Kristen is guessing what is in the Underwater-inspired box and she is super cute during the entire video. I just love it. It is probably one of the cutest videos she has ever filmed and god, it's Kristen, she has filmed a lot of cute videos. But this one is really funny, really shows her bubbly, hilarious personality and I love it. So definitely check it out. Also, rumour allert: There is a possibility that Kristen might be engaged OR even married to her girlfriend Dylan Meyer. This is simply an unconfirmed speculation, but it is a possibility, since Kristen talked about proposing to her soon. So I guess it might be true, but we don't have anything confirmed. I hope we will get some news soon. Check out the video though, it's so great.

4 komentáře:

  1. líbí se mi jak vždy sama sebou a to je pak fajn samo už o sobě :) vtipné video

    OdpovědětVymazat
  2. Na video možná kouknu, protože jsi mě nalákala. Já koukla na jiné od jedné české vlogerky a ta taky mluvila o tom, že se uzdravilo přes 50 % nakažených, což mě moc těší a zároveň mě překvapilo, že jsem o tom nic nečetla. Těch negativních zpráv je v poslední době fakt hodně. Pořád sleduju, jak se navyšuje počet nakažených u nás a skáče to o desítky čísel navrch, jak lidi magoří a skupují potraviny, jak se projevuje český hyenismus - "krásný" příklad jsem viděla u tebe na InstaStories z té tuším porodnice, jak jim zdražili roušky pro zdravotní personál? No až je z toho člověku blbě. Nebo že někdo odmítl lidi, co mají podezření na nakažení koronavirem, ošetřit/otestovat. Sdílím s tebou i naštvání z odstřihnutí od peněz. Já naštěstí bydlím doma s taťkou a platím mu část nájmu z alimentů, ale i tak už jsem si prostě zvykla na to, že si aspoň něco málo vydělávám sama na sebe a teď nemůžu. Je to hrozně frustrující. Nehledě na to, že vlastně jediný člověk, se kterým se od středy vídávám je jen taťka - to mi asi už příští týden poleze na mozek A pak je tu škola. Pořád čekám, kdy nám dají vědět, jestli nám třetím ročníkům posunou semestr a hlavně datum pro splnění všech školních povinností. Myslím si, že do 22.dubna asi potřebné kredity nenasbírám a bakalářku možná napíšu, ale můj spisovatelský um je tak bídný, že mi vše, co napíšu přijde na prd a pořád něco přepisuju a upravuju - častokrát i na pobídnutí svého vedoucího práce.Video s Kristen mě teda pobavilo, ačkoliv si myslím, že mohlo být o něco delší, i když ona skoro všechno uhádla nebo se podívala Bylo by super, kdyby to samé, jen bez té vody, udělala s Jimmy Fallonem - nevím teď, jak tenhle segment označují, ale Jimmy už do toho nalákal hrozně lidí a vždycky je sranda se na to dívat (hlavně ty reakce jsou k popukání ). A zprávu o potenciálním Kristeniném zasnoubení mě teda úplně minula Jako pokud je to pravda, tak jí to samozřejmě moc přeju, ale ještě bych počkala na nějaké oficiální vyjádření :)

    OdpovědětVymazat
  3. no stým čo sa deje a čo púšaťajú do správ, by som povedal, že pre Slovákov je to len dobre, že počujú tie hrozné správy, aby si konečne uvedomili, že to, že premier zavrel školy neznamená, že majú ísť s detiskami na lyžovačku a zhlukovať sa tam vo veľkom, takže našim to len prospelo , až potom sa ukľudnili a uvedomili si čo sa vlastne deje, lebo to u nás rastie fakt rýchlo, takmer desať za deň, a to je veľké množstvo na to aká mala sme krajina, som zvedavá ako sa to bude naďalej vyvíjaťmno a to video je perfektné, ja som sa usmievala od začiatku až po koniec, a jednoznačne by som aj brala keby to bolo dlhšie, lebo je tam Kris proste fantastická, rozkošná a zábavná, a jednoznačne mi to zdvihlo náladu     

    OdpovědětVymazat