pondělí 3. února 2020

Tak trochu žiju a tak trochu jsem zpátky, ALE...

Ahoj všichni! Jak se máte?
Já se mám poměrně dobře, ale dneska jsem teda příšerně unavená. V pátek jsem po týdnech úmorné práce odevzdala svůj historicky první profesionální překlad knihy a stálo mě to veškeré zbytky sil a duševního zdraví :D Poslední tři dny jsem pak byla v práci, takže jsem naprosto vyřízená. Zítra, ve středu a v pátek mám ještě nějaké zkoušky, takže docela sranda no. Nervy to jsou, ale snad už to brzy skončí. Každopádně už jsem tedy oficiálně zpátky, i když vlastně jen tak napůl. Proč napůl? No... protože mi pro změnu už ZASE nefunguje galerie. Z čehož si asi vytrhám i ten zbytek vlasů, které jsem si nevytrhala při překládání. Psala jsem na support a snad to vyřeší, ale přijde mi teda dost nemilé, že jim platím dollar měsíčeně a ještě mi nefunguje. Asi už mi fakt jebne. Doufala jsem, že galerii nebudu muset řešit a ejhle, chyba. Jako by mi chtěl někdo naznačit, že už se na to fakt mám vysrat :D Což neudělám, ale docela mi ty galerie hází klacky pod nohy :D

Nicméně se pokusím postupně všechno dohnat, je pár věcí, o kterých se chystám napsat, no než mi opraví galerii, tak se asi zaměřím hlavně na rozhovory a videa, chybí mi ještě nějaké z proma Underwater a Charlieho Andílků. Mimochodem mě tedy nasrala i česká kina, protože neuvdeou Charlieho Andílky u nás nakonec vůbec... Což mě tedy roztrpčilo. Co se Underwater týče, tak jsem na to chtěla jít do kina, opravdu jsem chtěla, ale nakonec jsem nešla. Pořád to tedy tuším dávají, ale já na to ani nepůjdu. Stáhla jsem si to a nejsem schopná to dokoukat. Já prostě nesnáším horory, fakt je namám ráda a nedávám to, takže jsem viděla asi půlku a trpěla jsem u toho tak moc, že jsem to vypla. Každopádně ale Kristen tam byla naprosto skvělá a pro milovníky hororů nebo aspoň lidi, kterým horory nevadí, určitě doporučuju, vizuálně je to hodně zajímavé a klaustrofobní, ale já jsem to prostě nedala. Celkově film bohužel úplně úspěch co se box office týče neměl, ale zase hodnocení byla docela pozitivní, tak je mi to trochu líto, vzhledem k číslům, ale aspoň kritiky byly vesměs fajne. Co se nějakých dalších novinek ze života Kristen týče je to, že Kris právě natáčí nový film. Konečně začalo natáčení Vánoční komedie Happies Season, ve které Kristen hraje postavu jménem Abby. Mělo by jít o film s LGBT tématikou. Abby by měla být přítelkyní Harper, kterou hraje Mackenzie Davis. Více o filmu vám povím až v nějakém dalším článku, ale Kristen má prodloužené vlasy! YES! Teda ne nějak moc, ale trochu jo a vypadá to skvěle. Takže o tom určitě taky později. Noooo... a co bych tak ještě.. Doufám, že jste se měli fajn, pokusím se vás všechny co nejdřív obejít, abych dohnala, o co jsem přišla :) Zatím se mějte fajne :)

1 komentář:

  1. tak to ti držím palečky aby to tam všetko dobré dopadlo a nevytrhala si si pri tom všetky vlasy     , mno a tá galéria, no ona ťa akosi dosť trápi, to nie je snáď ani možné, mať toľko problém, a k tomu to ešte platíš, asi v Tom majú dosť bordel , aj pri tom ti držím palečky, nech už to je v poriadku, ow ti je až taký horor, že si to nemohla dopozerať ?, tak to som nečakala, že to bude až takéto, no ja sa toho nebojím a určite si to kuknem   , som na to hrozné zvedavá

    OdpovědětVymazat