neděle 23. února 2020

Gallery update 76.0: Will Roger's 78th Annual Pioneer of the Year Dinner


Důvodem, proč já nikdy nebyla schopná vygenerovat tolik článků, jako jiní lidé, a to i v dobách mé největší blogové slávy, která už je dávno za zenitem :D, je fakt, že naprosto neudržím pozornost. Já kdybych si sedla a prostě a jednoduše napsala článek, tak mi to trvá třeba 20 minut i s ukládáním náhledů z galerie a udělání náhledu na blog... Jenomže já se vždycky rozptýlím, všimnu si, že mi někdo píše na facebooku, tak se podívám a najednou zjistím, že uběhla hodina a já jsem stále článek nedopsala. Tak dopíšu anglickou verzi, hodím sem náhledy, atd. A pak si jdu dát svačinu. Vrátím se a začnu dělat něco jiného. A za další hodinu a půl si vzpomenu, že jsem vlastně měla rozepsaný článek. Takhle to obecně probíhá dost často u mě. Občas mě třeba začnou bolet záda, takže nechám článek úmyslně na později nebo mě to přestane bavit psát, tak si od toho musím trochu odpočinout. Teda... psát mě to většinou bavit nepřestane, jen třeba ten přechod od anglické části do české třeba není okamžitý anebo mě nebaví nahrávat po jednom ty náhledy a tak :D Ale většinou je to čistě moje nepozornost. Teď se ale pokusím už článek konečně dokončit, protože pokud se rozptýlím ještě jednou, zas ho budu psát o půlnoci :D No vynechám dneska osobní část, protože zas řeším jen samé shity, kterýma vás nechci obtěžovat, a přejdu rovnou ke Kristen.

Kristen zrovna teď natáčí fim v Pittsburgu, takže se nikde neobjevuje. Což je samozřejmě velká škoda na jednu stranu, ale na druhou stranu jsem celkem ráda, protože mi to dává prostor se konečně zase vrátit k doplňování článků o akcích, které již proběhly. A některé proběhly již celkem dávno, protože bylo na podzim poměrně těžké zachovat nějaký systém. Teda... pro mě to těžké bylo. Kristen byla na několika filmových festivalech v rámci proma k Seberg, potom začalo promo Charlieho Andílků, které sice nebylo moc vydařené obecně, ale akcí bylo hodně, potom začalo promo k Underwater, do toho nějaký ten Chanel a nějaké nesouvisející akce, a člověk, aby se z toho zbláznil. Chronologicky jsem to teda moc nedodržela, protože jsem tak nějak nechtěla být pořád v září, i když už byl prosinec. Ale vzhledem k tomu, že teď nejspíš nějakou dobu Kristen nikde moc neuvidíme, tak mám čas se k tomu vrátit. Skončila jsem festivalem ve španělském San Sebastian, a asi by se nabízelo, že budeme pokračovat dalším festivalem. Jenomže to tak není. Abych dodržela aspoň nějakou chronologičnost, další akci, které se Kristen zúčastnila, nebyl filmový festival v Curychu. Kristen ze Španělska místo do Švýcarska zamířila zpět do Californie, kde se v Los Angeles konala akce k ocenění Elizabeth Banks. Šlo o každoroční Pioneer Dinner, kde vždycky ocení jednoho člověka, který se nějak významně zasloužil ten rok o rozvoj filmového průmyslu atd. Letos to byla právě režisérka filmu Charlieho Andílci a taky jeden z Bosleyů, Elizabeth Banks. Byla to také úplně první akce, na které se Kristen objevila s dalšími dvěma andílky, Ellou Balinskou a Naomi Scott. Kristen vypadala naprosto skvěle. Všem čtyřem to moc slušelo, ale Kristen mě hrozně potěšila tím žlutým oblekem, protože v nějakém rozhovoru kdysi dávno v jedné předaleké galaxii Kristen řekla, že její oblíbená barva je žlutá, což je i moje oblíbená barva. Ale Kristen žlutou nikdy moc nenosí, tak mě potěšilo, že si ji vzala. A obecně se mi ten outfit moc líbí. Nebyla jsem si úplně jistá těma botama, ale taky jsem jim přišla na chuť. Ten žlutý komplet je z kolekce Petar Petrov Resort 2020 a boty jsou značky Mr Bojangle. Kromě fotek z červeného koberce mám pro vás také fotky z večeře samotné a potom z prezentování ocenění Elizabeth, kterého se zhostily právě naši Andílci.
+ + + + + + +
Hello everyone. So I finally have some time, so I am going to publish a few articles, but I am not sure how often it will be. Maybe three articles a week. That sounds like something I could do. But who knows. I am not really in a mood to talk about myself, I finally finished all my exams, I still have some other things to do from the previous semestre, but the summer one has already started and I already have to handle some shit... so.. yeah. Whatever, not gonna talk about it, maybe some other time. So I will go right into the Kristen update. During autumn 2019, there were a lot of events I wished to cover, but I didn't really have the right amount of time. It was because of all the promo that was going on. Kristen was at several film festivals promoting 'Seberg', she was then promoting 'Charlie's Angels' and then she was also promoting 'Underwater', so it was pretty crazy. It was impossible for me to publish everything at the time because I had also other things to do in my life :D But right now, Kristen is filming a new movie, so she is not going to any events or anything like that, so I have finally time to cover some old events.

I decided to do it chronologically, so I left of with the San Sebastian film festival in September. You would expect Kristen to go to Zurich Film Festival right away while she was in Europe, but that's not what she did. She flew all the way back to Los Angeles to attend the Will Roger's 78th Annual Pioneer of the Year Dinner honoring Elizebeth Banks on September 25, 2019. It was the first event with all three of the Angels. It was not officially part of the promo of Charlie's Angels, but it kind of served the cause too. Kristen, Naomi Scott and Ella Balinska were presenting Elizabeth Banks, who received her Pioneer of the Year award. And it was the first of many beautiful moments of my favourite trio. I am also planning to do an article with links to all of their interviews together, because I really don't have time to do them all separately and I know people are mostly not watching, I know :D but some of them are pretty cool and I think you should watch them if you want to laugh a little. ANYWAY. Kristen wore yellow! Okay, here is the thing. Kristen's favourite colour is yellow according to some interview from ages ago. I don't know if it's still the case, but it is a fact, that at some point of her life, yellow was her favourite colour and it is my favourite colour too, but she's mostly not wearing yellow, she has like... Idk. Four or five outfits that had yellow parts. So I was so fucking excited to see her in this yellow suit from the Petar Petrov Resort 2020. Even though she is wearing like three sizes too big... I really love this outfit. It is actually one of my favourites of the whole year. The shoes were Mr Bojangle and I am not sure about those, I like them, but I don't think they go all too well with the suit. But over all, I love this outfit, I think she looked great and that all the girls looked amazing.

6 komentářů:

  1. Koukám, že více celebrit si teď nějak dává pauzu Novinky bych brala hned, ale je fakt že teď aspoň můžu dopřidat, co mi chybí, ale toho taky není tolik Co se týče Kristen, tak ten outfit je zajímavý a líbí se mi na ní. Navíc na některých fotkách hází fakt vtipné obličeje

    OdpovědětVymazat
  2. Tak vidím, že co se týče psaní článků, tak to máme naprosto odlišné přístupy Já když začnu psát, tak to i dodělám, ale musím říct, že mi to trvá asi delší době než je 20 minut, ačkoliv to spíše závisí na tom, kolik toho chci napsat
    Ke Kristen - musím říct, že tenhle outfit je hodně zajímavý a nevypadá vůbec špatně. I když mému oku by asi lahodilo více, kdyby byl trochu uplejší. Boty měla taky zajímavé, ale moc se mi k té žluté nehodí. Z přítomných dam mi asi nejvíce sedly šaty, které měla Elizabeth Banks. Myslím si, že ta fialová jí moc slušela a i ten střih jí slušel :)

    OdpovědětVymazat
  3. mno tak to ja sa pri tejto m snažím nerozptyľovať, lebo by to dopadlo presne tak ako u teba , snažím si ti spraviť všetko naraz aby som mala potom pokoj, celkovo to riešim cez víkend, aby som to potom len pridávala, no zase toho nemám minerálne tak veľa aby to niekedy nepočkalo , o fotkách už ani nevravím , to nie sú vôbec, o starosť menej , a ako som videla tie fotografie, tak prvé čo ma napadlo bol film maska     , ako dosť som na to pozerala a rozmýšľala či sa mi to páči, no ono v tom nevyzerá dobre a táto farba jej aj pristane, to tie topánky , ako fakt maska

    OdpovědětVymazat
  4. Hele já si třeba navykla psát text k článkům až v práci, protože doma dělám přesně co ty. To pak uběhne půlka dne a já nemám nic, zato zhlídnutých 5 seriálů, 2 filmy a naplánovaný kafíčka a vína na večer Takže jsem navyknutá doma přidat fotky do galerie, nahrát je do článků a s textem se prdim až v práci, kde se mi to hodí, protože se mi nechce pracovat A Kristen tu vypadala bezvadně, taky miluju žlutou, takže vidět jí v takovéhle barvě je radost. Lodičky maj šmrnc, ale taky teda nevím, jestli se mi líbí. Jako celek v pohodě. Ještě líčení má super a o těch ksichtíkách ani nemluvím

    OdpovědětVymazat
  5. ta žlutá je perkefktní, strašně prokoukla :) skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasím s komentářem nad, že ta žlutá barva Kristen nesmírně sluší, já ty texty nemám nějak převratné, prostě to neumím, ale také je dodělávám poté, já si nejdříve ty články předpřipravím a  následně všechno do nich dopisuji najednou a zveřejňuji je, jak se mi to hodí

    OdpovědětVymazat