neděle 9. června 2019

POTM: July 2019

Ahoj všichni. Asi tak po týdnu jsem tu s druhou anketou měsíce. Neměla jsem moc času, v pátek jsem měla zkoušku z literatury, která teda dopadla dobře, ale musela jsem se učit a do toho chodit i do práce, tak nebyl úplně čas na blog. Tentokrát nebyl spíš čas než cokoliv jiného, protože novinky jsou. Což je šokující, já vím :D Každopádně ale před těma hlavníma novinkama jsem chtěla přidat ještě i druhou anketu. Po krátkém zvažování jsem se rozhodla vybrat několik mých oblíbených fotek z letošního MET Gala... Upřímně ani nevím, která se mi líbí nejvíc, tak jsem zvědavá, jestli pro vás bude některá takovou tou jasnou volbou :D
+ + + + + + +
Hello everybody. So after a week or so, I am here with the second poll of the month. I have another article I want to publish, but I thought this one should go first. I didn't really know, what kind of pictures to choose for this month's photo of the month, so I have decided to choose some of my favourite photos from this year's MET Gala. I honestly don't know which one I like best, so I am very curious which one are you going to choose and if there is one obvious choice that I don't see or it will be hard to decide.

5 komentářů:

  1. To je tak těžký, protože ty fotky jsou parádní všechny, ale hlasuji za tu první :) A těším se na novinky!

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se teda hrozně líbí druhá fotka. :) Je překrásná.

    OdpovědětVymazat
  3. tak ja sa priznáva, že pre mňa to nebol žiaden boj našťastie, do oka mi padla a aj som za ňu zahlasovali a je to fotka číslo jeden, už len kvôli tomu jej výrazu , ten je proste perfektný a tak som inak ani nemohla     

    OdpovědětVymazat
  4. bylo to těžké, ale nakonec vítězí ta první, já prostě miluji ty její ksichtíky

    OdpovědětVymazat
  5. Pro mě byl výběr docela těžký, musím se přiznat, že ty vlasy se mi moc nelíbí a udělaly mi to obtížnější Po delším přemýšlení jsem se rozhodla hlasovat pro dvojku :)

    OdpovědětVymazat