neděle 2. června 2019

Outfit duel no. 34

Ahoj všichni. V poslední době jsem ty ankety měsíce poměrně flákala, ale říkala jsem si, že tomu dám další šanci. Už jsem to zkoušela březnovýma anketama, ale pak zas dva měsíce nic, takže to úplně nevyšlo :D Nevadí. Tak tenhle měsíc už to myslím vážně a začnu je zas přidávat pravidelně. A snad to bude pravidelněji než jednou za půl roku :D No nic. Začnu tentokrát duelem outfitů. Chtěla jsem dát dva outfity z MET Gala proti sobě, ale pak jsem zjistila, že už jsem všechny do nějaké ankety za ty roky použila a nechci se opakovat, tak jsem nakonec rozhodla trochu jinak. Použila jsem tedy ten nejnovější outfit z MET Gala 2019, ale jala jsem se hledat nějaký podobný outfit. Což teda bylo dost náročné, ale musím říct, že jsem docela hrdá na to, co jsem nakonec našla. Vybrala jsem outfit z Pařížského týdne módy 2014, kde Kristen navštívila přehlídku Chanelu. Chanel je tak tedy prvním pojítkem těchto dvou outfitů. Tehdy Kris debutovala s krátkým sestřihem poté, co dotočila American Ultra a měla brzy začít natáčet Equals. Což je takové trochu druhé pojítko ty vlasy, protože měla ještě pro American Ultra oranžové vlasy a ty měla i na letošním MET Gala. Další podobností jsou masivní šperky na jejím krku, no a poslední je celková silueta těch outfitů, konkrétně široké bílé kalhoty. Tak jsem zvědavá, který outfit vyberete. Přijde mi neuvěřitelné, že už uběhlo 5 let od toho prvního outfitu :D Pamatuju si, jakoby to bylo včera, kdy tam Kris vtrhla s těma krátkýma vlasama a já málem upadla pod stůl :D
+ + + + + + + +
Hello everyone. Well... I haven't been very good at publishing these monthly polls, but I have decided to try make it a tradition once again. I tried like two months ago, but it wasn't a big success, since I haven't published a single one since then, but now, I will try again. I was thinking about what outfits to choose and it took me a while. I wanted to use this year's MET Gala outfit for sure, but I have already used all of the other MET Gala outfits, so I couldn't use that comparison... So then I wanted to find a similar outfit to the one Kristen had at this year's MET Gala, but that was quite an impossible task, since that outfit is quite specific and edgy... but then I found one outfit I have forgot about, it is from 2014 Paris Fashion week from a Chanel fashion show and it was the first event where Kristen showed up with her hair cut before the filming of Equals movie. I remember that day as it was yesterday, I was in shock. And she also had orange hair back then because of American Ultra, as she had at MET Gala this year, so that is one similarity. Another similarity is the heavy jewelry on Kristen's neck. And also those big white pants. I decided it is enough for me to put it in this months poll against each other, so... Let me know, which one you like better.



Nepřekvapivě se vítězem předchozího kola stal outfit č. 2
+ + + + +
Not surprisingly, the winner of the previous round is outfit no. 1:

8 komentářů:

  1. tak tohle je hodně těžké rozhodování. ale jelikož šlo o met gala a to jeho téma, tak nakonec volím dvojku, protože toho úkolu se zhostila náramně :)

    OdpovědětVymazat
  2. No já tady hlasuju pro Bowieho, mě se letos Kristen na MET fakt líbila Ten první outfit je taky ale super, jen mi u něj dost vadí ty sultánový nohavice, či jak se jim říká

    OdpovědětVymazat
  3. Bylo to těžké, nejen, že oba outfity jsou super, ale hodně mě ovlivňovaly ty vlasy Na druhé fotce se mi moc nelíbí, na první jsou božské... Takže jsem si musela zakrýt rukou hlavy Kristen, aby to bylo nějak objektivní Nakonec se přidávám k holkám a hlasuju pro dvojku, na tom prvním mi trošičku vadí, že ty kalhoty jsou "síťované" ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně ty síťované kalhoty přijdou tak moc zajímavý, že musím hlasovat pro první outfit

    OdpovědětVymazat
  5. ani ja by som nepovedala, že je to tak dlho, vôbec mi to tak nepríde, ten čas naozaj letí, ale ja som to nemala ani tak extra ťažké lebo som mala hneď jasno za ktorý outfit zahlasujem a je to jednoznačne jednička , tam je mi proste Krus bližšie ako na Tom druhom, aj keď mám rada zaujímavé vecičky aj napriek tomu sami viac páči jednička

    OdpovědětVymazat
  6. Ten první se mi líbí o trošku víc :)

    OdpovědětVymazat
  7. Rozhodování bylo hodně těžké, ale nakonec jsem zvolila druhý outfit :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se mi líbí ten první outfit, i ty kalhoty se mi líbí, takže tady mám jasno hned :)

    OdpovědětVymazat