středa 26. června 2019

Gallery update 72.8: VOGUE Korea (July issue)


Jsem tu mlela o tom, jak má Kristen spoustu novinek a pak nenapíšu další článek víc jak týden. Není to ale tak úplně tím, že by se mi vyloženě nechtělo, ale spíš jsem prostě neměla čas. Byla jsem 5 ze 7 dní minulého týdne v práci a kromě toho jsem už někdy od středy bojovala s nachlazením a furt mi není úplně dobře, takže tak nějak hodně polehávám, spím a ven moc nevycházím. Zároveň ale nejsem ani moc na počítači, protože mě z toho bolí hlava a pálí oči, takže tak no :D Nemám moc co dělat, koukám na filmy a flákám se, nebo spím. Klasika. Každopádně je to už ale o něco lepší a tak jsem tady s dalším článkem. Dneska nemám moc náladu kecat o sobě a tak přejdu rovnou ke Kristen.

Když byla Kristen před pár týdny v Seoulu, našla si čas na to, aby nafotila nový photoshoot a udělala rozhovor pro časopis VOGUE Korea. To jsem tak nějak věděla už, když byla Kris v Seoulu, protože se objevily nějaké fotky z toho focení, no a od té doby jsem jen napjatě čekala, až se konečně objeví nějaké oficiální fotky nebo scany. To se konečně stalo před pár dny, kdy se objevilo video se všemi fotkami, ale ještě pořád nikdo neměl ty scany jako takové. Tak díky adoring-kstewart.com, jako obvykle, máme konečně k dispozici i ty. Nevím, odkud to má ona, ale já to mám od ní :D Každopádně se zatím objevila jen jedna fotka bez nějakých textů či tagů, ale snad se to brzy změní a objeví se samotný photoshoot. Scany jsou každopádně taky skvělé a jsou v poměrně dobré kvalitě, takže paráda. Osobně se mi photoshoot neskutečně líbí, fakt jsem z něj nadšená. Je to už dlouho, co se nějaký podobný objevil, takže o to větší radost z toho mám. Kristen měla na sobě samozřejmě outfity od Chanelu, které jsou mimochodem všechny z poslední kolekce, kterou Karl Lagerfeld navrhl před svou smrtí, takže je to takové hořkosladké. Bohužel tedy nemám páru, co stojí v tom rozhovoru, protože sice znám dva lidi, kteří se dorozumí korejsky, ale nehodlám je otravovat s rozhovorem s Kristen :D A žádný překlad z fan stránek, které znám, se ještě neobjevil. Tak uvidíme, jestli se to změní. Nejvíc se mi asi líbí fotka, kterou použili na obálku, ta je skvělá. Jediný můj problém je asi klasicky to obočí :D I když tady to nevypadá tak divně mi přijde :D
+ + + + + + +
I was bragging about how many news Kristen has and then I don't write another article in almost weeks, I know. I cannot blame it on lack of news this time, I will blame it on lack of will, because I just had too much work. I was at work for 5 days last week and those two other days, I have basically been just sleeping, because I am also sick. Which is brilliant in weather like this. But it is nothing that terrible, but I am not feeling well. Anyways, I have for you today an article that I am preparing to write for days. I don't really feel like writing about me today, so I will skip and go straight to Kristen.

Kristen was in Seoul recently and during her short stay, she did find time to make a new photoshoot, which I am very happy about. It's been a while since she did a photoshoot like this, so it made me very happy. It was made for VOGUE Korea and as we all know, Vogue usually has pretty great photoshoots and this is no exeption. I have for you for now only one outtake, that was used as a cover picture of the July issue, but I have for you 11 scans from this issue. I unfortunately do not have a translation of the interview yet, since I don't speak Korean, nor I know anyone who does. Well, that is actually not true, I do know two people who do speak Korean at least somehow, but I don't feel like bothering them with an interview with Kristen. I don't however know any Korean fansites about Kristen, so who knows if we will ever have a translation of it, but we can all at least admire that photoshoot. All of those outfits come from the last collection Karl Lagerfeld created before he passed away, so that makes it a little bittersweet, but I have to tell you, that I adore these photos. Especially the cover one and then the other one in the same outfit. I will probably make a new layout from these pictures when the outtakes are published. The only problem I have... are thos eyebrows. But they actually look quite ok in these pictures.


3 komentáře:

  1. j ti naprosto rotumím a snad se z toho nachlazení dostaneš.
    Kristen má nádherné fotografie

    OdpovědětVymazat
  2. v poriadku, ani mne sa veľmi nechce keď som chorá tráviť čas pred notebookom a nad niečím rozmýšľať a k tomu chodiť do práce, ja mám dosť už len keď prídem domov a odpadnem na gauči     , prajem ti skoré uzdravenie pravdaže , fotografie sú zaujímavé, ale neviem či by som povedala, že sa mi páčia všetky, ako napr ma zaujali jej vlasy, dosť sa mi tu páči ako ich má upravené, mno to obočie sa tu hodí ale aj tak ho musím tiež, jop aj mne sa páči fotka na obálke, aj jedna predposledná kde sú dve, konkrétne tá na pravo

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to mě mrzí, že v poslední době nejsi úplně ok. Já zase svoje dny trávím nad státnicovými otázkami a nebaví mě to Začala jsem němčinou, teď dělám část s literaturou a chytám u toho depku a nechápu, jak se to vůbec dokážu naučit - a to další semestr máme z literatury ještě ústní zkoušku (celkově jich budu mít šest, asi mě jebne -_- ). Ale chvilkama se docela nudím a nevím, co se sebou. Naštěstí červenec budu trávit v práci, mně to nevadí, protože oni lidi teď stejně moc nechodí, tak to není tak hektické jako u vás ve Starbucks. Co se fotek týče, tak mně se asi taky nejvíc líbí ta obálková, ale to blonďaté obočí mi tady docela překáží, ačkoliv se jedná o photoshoot

    OdpovědětVymazat