úterý 11. června 2019

'Love, Antosha' documentary: Official trailer


Ahoj všichni, jak se máte? Já mám nějakou divnou náladu. Byla jsem dneska v práci a byla to taková zvláštní směna. Ne, že by byla vyloženě špatná, jen jsem z ní taková vyčerpaná, fyzicky i psychicky. Nejhorší je asi to, že tam zejtra musím zas. Z toho je mi úplně zle. No co se dá dělat. Nemám úplně náladu kecat o sobě, tak budu kecat raději o něčem jiném. Říkala jsem vám, že Kristen má výjimečně docela hodně novinek. Ty hlavní si nechávám, až budu mít trochu víc času, ale něco jsem přeci jen přidat chtěla. Možná si ještě pamatujete, když jsem vás informovala před několika lety o náhlém tragickém úmrtí herce Antona Yelchina, kterého můžete znát z nových Star Wars filmů nebo třeba z filmu Like Crazy. Okolnosti jeho smrti jsou tak absurdní, že to z toho dělá ještě tragičtější věc, než by to bylo, kdyby umřel jakkoliv jinak. Příčinou jeho smrti bylo, že se odbrzdilo jeho auto, přimáčklo ho ke garáži a bohužel podlehl vážným zraněním po nárazu. Bylo mu pouhých 27 let. Pro mnohé to byl šok, pro mě osobně taky, protože jsem ho jako herce měla opravdu moc ráda, byl skvělý. Jeho rodiče se rozhodli natočit dokumentární film o jeho životě a kariéře a o talentu, který měl, aby tak uctili památku svého jediného dítěte. Proč o tom píšu tady, ptáte se? No protože Kristen je jednou z mnoha, která se v dokumentu s názvem Love, Antosha, objeví. Kristen si s Antonem zahrála ve filmu Fierce People z roku 2005 a Kristen prozradila, že byl tak trochu její první dětskou láskou. Po natočení filmu zůstali přátelé a tak to pro Kristen muselo být opravdu hodně těžké. Dokument měl premiéru během Sundance 2019, ale oficiálně bude uveden 2. srpna 2019. A já mám pro vás dnes trailer k tomuto filmu, ve kterém je i krátký záběr s Kristen. Já osobně jsem málem slzela už jen u traileru, myslím, že ten film bude hodně emotivní.
+ + + + + + +
Hello everyone. How are you today? As I mentioned in previous article, Kristen has quite a lot of news right now, which is very unusual thing. I keep the biggest news for some other time, because that article will take more time to write, I guess, but I have for you something today. Anton Yelchin was an american actor, who is probably best known for his role of Pavel Cechov in the new Stark Trek films, but he played in a lot of films until his tragic death in 2016. He was 27 years old. His parents have decided to honour his memory with a documentary film about his life and career, he was a man of many talents. It is always sad when a young person dies like this. I wrote about the circumstances of his death here, I don't really want to dug deeper in it, but it was so riddiculous. Kristen did know Anton, she revealed he was kind of her first crush. They were together in a movie called Fierce People in 2005 and they remained friends after that. And Kristen is one of the many people who worked with Anton and knew him who appear in the documentary about him called Love, Antosha. Here is a trailer for this film and Kristen also appears in the trailer. I almost cried just watching the trailer, I believe the film itself will be very, very emotional. I loved Anton, he was a great actor and it is so sad that he didn't have the chance to do more in his life, but he did so much until his death and that is what this film should be about.

2 komentáře:

  1. Jak už jsem tady psala, smrt Antona mě taky hrozně mrzí. Viděla jsem několik jeho filmů, ale pro mě asi navždycky zůstane Čechovem ze Star Treku ♥ Trailer vypadá vážně dobře, hodně se mi líbily ty záběry z jeho dětství. Až dokument vyjde, tak se na něj budu muset podívat :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak tiež mi je to naozaj veľmi ľúto, že to takto dopadlo lebo bol ozaj veľký talent a je ho obrovská škoda, ja som si ho tiež zamilovala, fakt zbitočná smrť, trailer k filmu je super a už sa neviem dočkať kedy sa to bude dať pozrieť aj na nete, držím palečky aby to bolo čoskoro

    OdpovědětVymazat