úterý 30. června 2020

Just trying something.

Tohle je jen takový zkušební článek. Trochu si hraju s myšlenkou, že přesunu své dva zbývající blogy na jinou doménu a konkrétně tedy na blogspot aka blogger, protože je to asi taková nejmíň násilná varianta. Nemám s blogspotem absolutně žádné zkušenosti, takže to nejspíš bude chvíli trvat, než se s ním naučím, ale upřímně mě blog.cz tak neskutečně vysírá posledních pár měsíců, že jsem skoro ochotná hodit vše za hlavu a prostě začít znovu. Jenomže... jenomže to není o desítkách článků, ale o stovkách. O rocích práce, o rocích mého života... a ty články z minulosti nejsou pro mě už vůbec o Kristen, ale především je to pro mě náhled do mojí minulosti. Píšu tam o věcech, které jsem dělala, o tom, kde jsem byla, o tom, jak jsem se cítila... je to pro mě důležité. Představa, že o to všechno přijdu, je děsivá. Ať už blog budu jen archivovat nebo ho rovnou přesunu, potřebuju ho mít, nesmím o něj přijít úplně. Narazila jsem na jednu poměrně nadějnou stránku, kde píšou o možnosti migrace blogu na blogspot. Je tam nějaký problém s obrázky, ale to bych asi přežila, kdyby se ty nepodařilo nějak spárovat, s tím bych dokázala žít... Nebo se s tím smířit. Ale ty texty prostě ke svému životu potřebuju. Dobře, nepotřebuju je ke svému životu, ale nechci o ně přijít. Tak uvidíme, jak to všechno dopadne. Určitě vám dám vědět hned, jak budu vědět.
+ + + + + + +
This article is just an example article. I am not sure if I will ever actually start this blog, since I am not sure if I am able to figure out how does it work. I got used to blog.cz... but now it's dying, so I am trying to find another way, but it's hard. It's like 8 years of my life there, so I need to figure some stuff out. Like... if it's possible to get all of the articles over here easily... I found out it is possible to get all of my articles here actually, I just have now idea how. I don't understand the process and I don't actually really care, I just need to get it done... but I am still not sure if I actually want to do it, so... We'll see.

0 komentářů:

Okomentovat