čtvrtek 11. června 2020

Layout no. 44

imagebam.com
February 5, 2020 - June 11, 2020

Ahoj všichni. Hodně se snažím nastavit nový layout, ale nějak mi blog blbne natolik, že něco změním v adminu, ale na webu se ta změna nezobrazí... :D Takže by měly být sloučené okraje záhlaví s pozadím, ale nevím, jestli se vám to zobrazuje, mně totiž ne, ale mělo by to fungovat. Taky mám pořád původní barvu textu jako na předchozím designu, ale ofiko v nastavení už je to předělané na hlavní text tmavě fialovou, tak doufám, že vám se to zobrazuje :D Červen je pride měsíc a aniž bych se o to nějak snažila, to záhlaví vyšlo trochu v duhových barvách, tak mě to tak celkem těší, líbí se mi, co z toho vzniklo, tak doufám, že i vám. Vybrala jsem 3 své nejoblíbenější fotky z promo shootu k Saturday Night Live z listopadu, kdy Kristen show podruhé hostovala. Ty fotky samy o sobě jsou hodně barevné, takže to nešlo jinak, než aby byl i design hodně barevný. A působí na mě takovým veselým letním dojmem, tak snad i na vás. Je to už 45. layout tohoto blogu, což už je poměrně vysoké číslo, i vzhledem k tomu, že už layouty neměním tak často jako dřív... :D Už pomalu abych začala přemýšlet, co výjimečného vymyslím na ten 50. :D 44. layout, který si můžete připomenout na obrázku nad textem, jsem měla ráda, ale zaprvé už tu byl dlouho a zadruhé jsem měla už dost té růžové :D sice je trochu i na tom novém, ale už mě nebavilo, že tu ta růžová převažovala :D Doufám, že se vám nový design zobrazuje... a že pokud se vám zobrazuje, že se vám líbí :D
+ + + + + + +
So I am really trying to change layout but it was probably the biggest mistake I did, because due to the errors occuring at this blog, I have no idea how does it look like, because I try to change something, it doesn't change, but in the settings it is changed, so I have honestly no idea how does the blog look like right now, but it should have a new layout. So I will hope it is what I hope it is and just wait until it works on my computer... June is a pride month and not that there was any intention behind it when I started to make this layout, but it kind of turned out to be very colorful and kind of even a bit rainbow-ish, so it is a nice additional touch, we can celebrate the pride month together. This is 45th layout of this blog and that is something ladies and gentleman. I used to change it pretty often, now it's once in a few months, but I still enjoy making them, even though I have lesser time to do it. I hope you like it. I wanted something with a summer vibe and I've chosen pictures from the SNL promoshoot from November. I used three of my favourite pictures. I really liked the previous one, but I kind of had enough of the pink to be honest. There is some pink on the new one but not as much. I really hope you like the new one and I hope it looks as I wished, because it still didn't really accept all the changes I tried to do... :D

2 komentáře:

  1. Mně se vše zobrazuje a vypadá to skvěle! Moc se ti layout povedl :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja aj preto dosť rozmýšľam, či sa do niečoho pustiť keď blog tak strašné blbne, už aj by som chcela zmenu ale dosť ma to odrádza, a podľa mňa ti to opäť vyšlo naozaj dobre, je to farebné naozaj pekné, a určite by som tu nepridávala nič viac, takto ako ten je teraz je to super

    OdpovědětVymazat