čtvrtek 4. června 2020

Outfit of the year 2019 - RESULTS + Outfit duel no. 39

Jsem nějaká ze všeho unavená. Včera, když jsem psala tu anglickou verzi, napsala jsem takovej celej elaborát o tom, jak mě štve má pandemická existence, blog a nepokoje v USA a to, že je ve světě pořád tolik rasistů, kteří maj pocit, že jsou něco víc a lidé s jinou barvou pleti něco míň, a je úplně jedno, kdo diskriminuje koho, je to prostě hnus. Ale dneska nějak nemám sílu se tím zabývat nějak víc. Jsem ohledně toho celkem hlasitá na twitteru, tak kdyby to někoho zajímalo, může kouknout tam, ale spíš to asi nikoho stejně nezajímá, co si o tom celém myslím já... Jen jsem smutná z lidí, kteří vraždí jiné lidi, ať už z jakéhokoliv důvodu... Rasově motivované zločiny se budou dít vždycky, stejně jako nábožensky motivované, zaměřené proti lidem s jinou než heterosexuální orientací, atd. atd., ale v momentě, kdy takový zločin spáchá příslušník policie, jehož prací je pomáhat a chránit, je to extrémní problém a musí to přestat. Ideální by bylo, aby se to nedělo vůbec, ale když se to děje mezi policisty, je něco sakra špatně se společností... A je to hnus. Tím bych to asi uzavřela. Ještě teda ano, jistě, all lives matter, ale dokud nezáleží na černých životech, neplatí to... proto je #blacklivesmatter trend... Na těch bílejch životech totiž tak nějak vždycky záleželo víc. Na některejch bílejch víc než na jinejch, ehm ehm, holokaust, ehm ehm, ale to už se zas pouštim do něčeho, do čeho se pouštět nechci. Prostě... ano, samozřejmě, že all lives matter, ale... jen vysvětlení, proč je v trendu něco jinýho a proč se lidi třeba namíchávaj a tak. Mě to teda nemíchá... ale chápu to... asi. Snažím se. A už je z toho stejně zase elaborát, i když jsem z toho elaborát dělat nechtěla. Tak se omlouvám, jsem toho nějaká plná. Hlavně mě teda štvou ty násilnosti... jakoby protesty jsou v pohodě, podporuju, ale sere mě, jak lidi využívají nepokoje k vykrádání obchodů, rabování a dalšímu násilí. Čemu pomůže vypálit město? Už i pár lidí umřelo... je to děs. No nic, končím elaborát.

Kristen se tedy též zapojila do protestů. Spolu s Dylan, CJejem a ještě jednou kamarádkou vyrazili na protestní pochod v Los Angeles. O tom ale napíšu asi ještě víc později, protože z toho vznikly i nějaké osobní fotky (2), tak možná napíšu zvláštní článek, kde problematiku trochu víc rozvedu... anebo minimálně zveřejním ty fotky no :D Jsem ráda, že se Kristen zase jednou ukázala, už je to dlouho, co jsme o ní slyšeli naposledy, tak jsem ráda. A taky jsem teda ráda, že podporuje dobrou věc. Díky fotkám od CJeje taky víme, že jsou v pořádku, což se mi dost ulevilo, protože ty obrázky z Ameriky jsou dost děsivé sem tam. No... Dneska mám pro vás pro změnu a velký úspěch něco málo outfitových duelů... :D Konkrétně tedy 39. klasický outfit duel a (KONEČNĚ!) vyhlášení outfitu roku 2019. Pro anketu tohoto měsíce jsem nějak nevěděla, jaké téma vybrat, no nakonec jsem sáhla po barvě jako spojovacím prvku. Konkrétně potom po mojí oblíbené barvě, která je náhodou i oblíbenou barvou Kristen. Ano, hádáte správně, protože to vidíte na fotkách :D Jedná se o žlutou. Přestože je ale žlutá Kristenina oblíbená barva, nebo tedy aspoň byla kdysi dávno, když to řekla v rozhovoru :D, tak ji moc často nenosí. Ona žlutá sluší asi málokomu a tak nevzniká ani tolik kousků, které se dají nosit, nevím. Kristen tedy žlutá sluší moc, ale jí sluší všechno, že ano :D Mám pro vás tedy dva outfity, první je z akce z roku 2019, na které Kristen spolu s Naomi Scott a Ellou Balinskou předali ocenění Elizabeth Banks za její filmový přínos. Druhý je potom trochu pohled do minulosti, pochází z roku 2012, konkrétně z Madridské premiéry 2. dílu Breaking Dawn. I přes tu barvu jsou to hodně odlišné outfity a hodně odlišný styl celkově, tak jsem zvědavá, který vyberete :)
+ + + + + + +
I am tired of... everything pretty much. Mostly of blog. I am honestly tired of my pandemic existence and I am tired of trying to pretend I am not. I had three shifts in work. I won't have any more any time soon. Our place suffers the worst consequences because of the lack of tourists... and it is quite painful to watch. And it means that I have to find myself a different job at least for a while and I don't want to, really. I love my job. I honestly really do... I know it is not much, but I do love working at Starbucks, I can't imagine myself working there my entire life for sure, but right now? It was like a perfect job to have with school... So I am sad. I wasn't fired or anything, but I just... don't know what to do now, I have to find myself a job and I just really, really don't want to be looking for one right now. So yeah... it sucks. What else sucks? There is a lot of things that suck. Like what's going on in the US right now sucks. And blog sucks too. I am quite vocal about the situation on twitter, just as I am vocal about a lot of stuff because I just can't keep my mouth shut, so I won't be talking about it here. But racism is wrong and black lives matter. All lives can't matter until black lives do... And burning down cities is wrong and does NOTHING good for the cause. Like people actually died during these riots, so stop. Thank you, I'm out.

Kristen is not oblivious to what is going on in the US. She was photographed by paparazzi heading to the Los Angeles protest, hopefully peaceful one, I have no idea if that didn't turn violent too. I've just seen that some people got arrested, but I didn't really dug that deep for more info, because it scares me a bit... I believe she's fine, she is a smart individual, she won't be burning anything or provoking anyone to get arrested or something. But she cares, so she went support the BlackLivesMatter cause... It was great to see her after a long time, her hair is a bit longer I believe. She was there with Dylan and CJ and one other friend. So we at least know she's alive. Anyways. This article is not really about anything else than the outfit poll, so I am sorry for the personal shit, I had to vent a little. I am angry. I try to be hopeful, but it is hard. First of all, I won't be writing two articles, so I have for you outfit duel no. 39 today. I didn't really know what theme should I chose, so... in the end, I have chosen my favourite colour that happens to be Kristen's favourite colour - yellow. Kristen doesn't wear yellow very often, so there wasn't much to chose from... These outfits are completely different, so I am pretty curious which one will you choose.



A tím se dostávám tedy k jádru pudla. Teda k jádru článku. Vyhlášení ankety o outfit roku 2019. Z celkem 33 outfitů se do finále dostaly nakonec 4 outfity a s celkovým počtem 6 hlasů zvítězil outfit č. 21! Což mě... nepřekvapuje... :D
+ + + + + + +
So yeah, now to the point of this article. I have for you the final results of Outfit of the year - 2019. And not surprisingly... the winner is...:


Outfit č. 21 pochází ze světové premiéry Charlieho Andílků v Los Angeles, která proběhla v listopadu, a jedná se o šaty značky Swarovski v kombinaci s lodičkami značky Le Silla 'Eva'. Od úplného začátku to byl podle mě jasný favorit, přestože můj naprosto nejoblíbenější outfit roku 2019 to nebyl. Rozhodně ale patří k mým oblíbeným, takže jsem moc ráda, že zaujal i vás a jsem asi celkově pokojená s výsledkem. I když mě možná trochu mrzí, že jsem ho tak nějak od začátku dokázala předvídat, trochu jsem čekala, že budu nakonec víc překvapená :D Na druhou stranu jsem byla překvapená tím, jaké outfity stály proti sobě ve finále... Některé z nich jsem na finále rozhodně netipovala, no stalo se. Co je na tomhle outfitu tak speciální je podle mě hned několik věcí. Šaty jsou podle mě velmi sexy, velmi šmrncovní, celé jen září, jsou ženské, ale zároveň stylové a nemůžu jinak, než říct - cool. Co se mi na nich líbí je především to, že jsou dost netradiční. Jsou skutečně unikátní a stejně tak je unikátní i Kristen a proto se k ní tak hodí. A vlastně mě nepřekvapilo, že si je vybrala pro premiéru Charlieho Andílků, protože ona válí prostě ve všem a občas má náladu na super dívčí šaty a občas na roztrhané džíny a to mám na ní strašně ráda. Někdo by mohl namítnout, že ten outfit není vůbec Kristenin styl, ale podle mě do jejího stylu rozhodně spadá, protože historie jejích looků na červených kobercích má neskutečný rozsah. A co je podle mě taky přidaná hodnota je, že to není Chanel! :D Na druhém místě se potom umístil outfit z photocallu Seberg z filmového festivalu v San Sebastian. V soutěži to byl outfit č. 19 a jeden z mých oblíbených, kalhotový kostýmek z dílny Thoma Browna, který patří k mým nejoblíbenějším outfitům loňského roku. A na 3. místě se umístil outfit z festivalu z Mill Valley, o kterém jsem psala v předchozím článku, který mě hodně překvapil ve finále, ale je také skvělý a rozhodně chápu, proč jste si ho vybrali, přestože já bych volila asi jinak :D Takže tak. Bramborovou medaili si s počtem nula nula nic hlasů odnesl v posledním kole Chanel outfit z února 2019.
+ + + + + + +
Outfit no. 21. Swarovski dress from Los Angeles Charlie's Angels world premiere in November 2019. I kind of knew it. I was pretty sure out of those four in the final round, this one would win. And I kind of expected this one being in top 3 at least, if not win the entire competition. I honestly love this outfit very much, from top to bottom, it is brilliant, it is feminine, it is sparkling, it is colorful, it has a wow-factor, it is rare and it is so cool. And it is so Kristen, because it's unique. And she's one in a million. I love it, because it shows that Kristen is not afraid of wearing anything. And it is very different from what we are used to. In the last round, I personally rooted for outfit no. 19 and not this one, because that one screamed Kristen at me a little bit more and it's also brilliant, but I am happy you have chosen this one, I am completely fine with that and I understand your choice perfectly. So this one is the BEST out of all 33 outfits from 2019. It won with the final 6 votes, outfit n. 19, Thom Browne suit from San Sebastian film festival had 3 votes and on the third place is outfit n. 28, the one from Mill Valley I published pictures from in the previous article. Are you happy with this result or did you root for a different one? Let me know.

3 komentáře:

  1. Já upřímně nechápu, co se sakra ve světě děje, jak někdo může podporovat rasismus a je mi z toho pěkně na . Svět jde pěkně do háje a je mi z toho opravdu smutno a zle. Radši to dál komentovat nebudu, protože bych se začala opravdu vztekat ohledně toho všeho... Takže si zlepším náladu úžasnou Kris a hlasuji pro dvojku ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ta nová anketa je boží, jak jsou oba outfity ve skoro stejném odstínu, navíc ta barva je suprová:) Jsem ráda, že se toho Kristen nebojí.
    No já hlasuju pro 1. outfit, budu se opakovat, ale takový styl oblečení mi ke Kristen prostě sedí mnohem víc, než šatičky..:) A navíc je ten outfit parádní!:)

    OdpovědětVymazat
  3. tak to čo sa deje v Amerike nebudem extra rozvádzať, už len preto, že som to radšej ani nesledovala, už mám dosť toľkého nešťastia ktoré sa všade deje, a toto je dosť smutné, a nechápem prečo si ešte furt niekto myslí, že je viac ako ostatní, ale to asi nikdy nepominie, a nezmení sa to, je skvelé, že sa k tomu vyjadrila aj Kris a to tým, že sa pridala k protestu, pekne od nej, čo sa týka duelu, ja som jednoznačne za prvý outfit, v ňom sa mi páči jednoznačne viac ako v tých šatách, nejde mi tak ani o farbu ale skôr o ich tvar, to sa mi akosi nepáči

    OdpovědětVymazat