středa 6. listopadu 2019

Kristen on Live with Kelly and Ryan

Okej okej... Začnu krátkým osobním updatem spojeným s galerií a takovými blbostmi, ale nebude to na dlouho. Upřímně se mi to nějak nechce moc řešit aktuálně, protože na to nemám moc čas, takže dneska jsem si akorát přečetla nějaké odpovědi, které mi přišli, z nichž první se teda týkala toho, že kvůli licenci serveru museli ty stránky suspendovat už teď, ale je pořád možné je až do prosince přesunout někam jinam, s tím, že mi teda napsal, kam mám vložit adresu své stránky a jakým způsobem, přičemž to prostě furt nejde, takže já už jsem asi blázen, nevím. Každopádně... nevím no, co budu dělat... Jestli se vrátím k blogové galerii a imagebamu a spol, nebo co s tím teda. Mě na imagebamu hrozně vysírá ta reklama s tim vyhnilym nehtem, jestli víte, kterou myslim :D Ale jinak by mě to asi zas tolik nesralo, jen prostě takový práce ztracený a muset to všechno dělat znova je děsně demotivující. Nicméně... Uvidíme, možná se to ještě nějak vyvrbí a konečně přijdu na to, jak tam mám tu adresu vložit, abych ji mohla přesunout. Jen se trochu bojím někam zadávat svoje platební informace no, takže mě napadlo si to zaplatit jen třeba na měsíc dva, přesunout to během té doby jinam a pak se na to vykašlat, a využít k tomu eurovej účet, kde nemám skoro žádné peníze, aby když tak neměli co ukrást no :D Ale nevím. Nicméně... je to v řešení, jen jsem to dnes neřešila. Mimochodem jsem byla v kině na Jokerovi, což je fakt skvělej film a už jsem ho viděla 2x, i když z něj mám pokaždé depresi jak hovado :D Ale co chci říct je, že tentokrát jedním z trailerů, který dávali před filmem, byl trailer na Underwater s Kristen, který jde do českých kin 9. ledna 2020 pod názvem Pod vodou. Vlastně nakonec ještě dřív, než Charlieho andílci a musím říct, že vidět ten trailer na velkém plátně bylo hodně působivý, ačkoliv mi to trochu zkazil kamarád, kterému spadlo něco na zem a lez tam s baterkou a hledal to :D Ale poznal Kristen! I am so proud :D Nicméně. Teď už teda tak nějak ke Kristen.

Vzhledem k tomu, že aktuálně nemám žádnou galerii a nechce se mi ani o žádné přemýšlet, tak se teď asi zaměřím trochu na promo k Charlieho andílkům, které začlo plnou parou a už teď mám prostě k dispozici asi 10 různých rozhovorů nejen s Kristen, ale je mezi nimi i pár, kde je celé trio s Naomi Scott a Ellou Ballinskou a někdy je s nimi i Elizabeth Banks. Jde většinou o celkem krátké promo rozhovory, nic tak dlouhého a časově vyčerpávajícího, ačkoliv je tam jeden, který je hodně časově náročný, ale je to asi nejlepší rozhovor s Kristen za celou dobu, co ji sleduji, protože je tam v podstatě naprosto upřímná a mluví tam i o věcech, o kterých ji dřív mluvit ani nenapadlo. Např. nechvalně známá aféra s Rupertem Sandersem, takže to je rozhodně hodně zajímavá záležitost, ale vzhledem k tomu, jak je to dlouhé a že já jsem to ještě ani nedoposlouchala, tak to nechám ještě chvíli uležet. Kromě toho nepředpokládám, že by si to někdo pustil celé, takže musím trochu nějak vymyslet, jak ten článek pojmout. Dneska mám pro vás teda jeden z rozhovorů, které proběhly dneska, jako první jsem tedy zvolila pouze Kristen, trio si nechám až na zítra.

Jde o rozhovor pro pořad Live with Kelly and Ryan. Já osobně tenhle pořad úplně nesleduju, moc to popravdě nemusím, ale jsem ráda, že se tam Kris po delší době zase ukázala. Na sobě měla asi nepřekvapivě Chanel, ale moc jí to slušelo a hodně příjemně mě překvapila ta krásná modrá barva. Jinak Kris teda kromě Charlieho andílků a její postavě Sabině, mluví též o zkušenosti v SNL, o svých psech a jak je smutné je nechávat doma, když musí cestovat, ale i o projektech budoucích, kdy zmiňuje, že jen jeden je už 100% daný, a to je natáčení Happiest Season, které by mělo začít v lednu a potom je vše tak trochu ve hvězdách. Kris tedy mluví tak, že to zní, jakože je toho vlastně rozjednaného víc, takže možná přeci jen ještě nemusíme vzdávat naději v ten Netflixový seriál, ale uvidíme. Každopádně natáčení toho projektu o spisovateli Burroughovi se nejspíš odsouvá na neurčito zatím a Kris zmiňuje, že se che věnovat svému vlastnímu celovečernímu snímku, na kterém pracuje už nějakou dobu, tedy na Chronology of Water. Takže je to rozhodně věc, které se bude věnovat v roce 2020, což je určitě vzrušující. Nemůžu se dočkat jejího prvního celovečeráku v roli režie a scénáře. Rozhovor má něco málo přes 6 minut, je tam i klip z Charlieho andílků a je to moc příjemná záležitost, tak určitě koukněte :)
+ + + + + + +
Okay okay... Just one short personal thing, or kind of personal, it is actually connected to Kristen. I was in the cinema, well, as I do pretty often, I went to see Joker and it is fucking brilliant, BUT that is not the point. The point is, that before the movie started, they showed the Unterwater trailer, so I have seen it on big screen for the first time and I was like so proud of my friend, because he asked me: Is that Kristen Stewart? And I almost screamed, like hell yeah! That's my girrrrl. There is literally so much to be excited about right now, so it pains me really badly that the gallery went down like this, I am honestly pretty depressed and sad because of it, because it is so much work that was just so pointless and I am not sure if I want to give them any money, like I don't know that server, they might rob me or something, I am pretty careful with the sharing of my payment information... So I just don't know what I am going to do, but I know this blog doesn't end with this gallery, I just love Kristen too much for it and it has been my therapy since the very beginning... and I need that right now, so... I am of course staying, I just need to figure some things out.

So before the gallery situation settles down and I figure out what to do, I will probably publish mostly interviews, because the Charlie's Angels promo has started and it kicked of big style, so I have a lot to write about, a lot to be excited about, I am just kind of down because of the pictures I have saved to my gallery for nothing. So before I have that figured out I have for you some videos and I recommend to watch them all, because they are great. Like there is one interview I really want to talk about, but it is really, really long, so that will be for those who are really commited and have plenty of time. I am only commited, I have no time, but whatever. I spent a lot of time listening to that interview and it made me incredibly proud of Kristen and also of myself, being Kristen's fan for years despite all that shit that was going on. It was the most open interview in the history of Kristen's career and I cannot wait to share it with you, but that article will probably be really long, so I will start with something a little less time consuming. Kristen was on Live with Kelly and Ryan today and so I have for you almost 7 minutes long interview with her. She looked really cute, I love her outfit and I really like the interview. She talks about SNL, about her dogs and being away from them while traveling and she of course talks about Charlie's Angels, that is obviously why she was there. She talks about her character Sabina, about her personality and loyalty. And she also mentions her future project. She mentions Happiest Season and that its filming starts in January and that "the rest" is kind of in the air, so it seems like the Burroughs' project is going to be postponed and I am quite interested what she means by "the rest", but she really wants to make the Chronology of Water next year, so I hope it's going to be the case. I would love to see her directing her first feature in 2020. So yeah, that's pretty much it.

0 komentářů:

Okomentovat