úterý 12. listopadu 2019

Gallery update 75.0: Angels on 'Good Morning America'


Ahoj všichni. Nějaký krátký update ohledně galerie. Ten jejich support systém docela reaguje a pracuje dobře, což je fajn, ale stejně jsem to pořád nevyřešila. Nějak na to teď nemám čas ani myšlenky. Je toho nějak moc, co musím řešit a tohle nějak odsouvám až na druhou kolej. Napsali mi, že když to nejde, tak mám prostě založit novou a oni mi pak obnoví tu starou, až jim pošlu potvrzení o zaplacení. Tak se trochu bojím, aby to klaplo, i když při nejhorším prostě přijdu o dolar, tak to asi udělám. Vím, že u Claire to klaplo, tak doufám, že to klapne i u mě. Budu to ale nejspíš řešit až tak v pátek, protože do té doby toho mám nějak moc. Zítra i ve čtvrtek jdu do práce. Na jednu stranu mě to trochu štve, na druhou u nás doma aktuálně rekonstruují, takže bych stejně nebyla doma a nemohla bych se vyspat ani nic podobného. Dny teď trávím v knihovně nebo po kavárnách, takže je asi fuk, jestli budu v práci nebo ne. Akorát jsem teda naprosto vyčerpaná, protože jsem pořádně nespala už asi tejden. Takže nějak nemám náladu dělat nic, ale přitom musím, tak mě z toho trochu svědí mozek. Z představy, že jdu zítra do práce, je mi špatně. Ale tak zas mám smrdět někde v knihovně nebo aspoň pracovat a mít to zaplacené, že ano. O víkendu mám díky bohu volno, tak aspoň něco. Už se těším, až nikam celý den nepůjdu. V neděli teda, v sobotu jdu na Letnou.

Nicméně... Včera proběhla světová premiéra Charlieho andílků v Los Angeles a vznikly z toho naprosto dokonalé fotky. Ty ale zatím nemám uložené, takže na ty si budete muset ještě nějakou chvíli počkat. Mám pro vás dnes něco jiného. Též to tedy souvisí s Charlieho andílky, pochází to z proma, které probíhá od minulého týdne. Kristen spolu s Naomi Scott a Ellou Balinskou byly hosty v Good Morning America a je to opravdu skvělý rozhovor. Kristen měla naprosto perfektní outfit, to jen tak na okraj, ale mně se osobně moc líbí celé promo, které probíhá, protože mi připadá, že je Kristen mnohem víc v pohodě, když jsou kolem Naomi s Ellou. Dobře víte, že promo je pro Kristen většinou zdrojem stresu a je často nervozní, i když už se to taky lepší, ale myslím, že dělat promo takhle společně, pro ni musí být velká úleva. Je vidět, že si holky během natáčení opravdu sedly a staly se z nich skvělé kamarádky. Já osobně doufám, že bude mít film takový úspěch, aby natočili sequel, protože nemám dost těhle tří spolu :D Mám pro vás kromě rozhovoru samotného i 11 fotek, které jsem nahrála do staré galerie na imagebam, prozatím, ale snad už se to brzy vyřeší. Kristen v rozhovoru říká, že to, jestli bude sequel, záleží na nás a na tom, jak bude film přijatý, takže doufám, že bude mít úspěch. Myslím, že by mohl mít, zatím jsou ohlasy z předpremiérových screeningů hodně pozitivní.
+ + + + + + +
So... about that gallery matter. I was told to found a new domain, pay and then, they would connect it with the old one. I am honestly not sure what to do and if go for it, because I am just afraid I will pay for another domain and hen I will lose my gallery anyways. But you know, 1 dollar is not that much, so I think I will go for it. I would just really appreciate, if someone had experience with it. I know that Claire had a similar one, but I am still kind of worried. Anyways, I am not in a state where I could deal with this shit right now, so I will postpone a little bit and deal with it at the end of the week, because I just have too much to do. Anyways.

The world premiere of Charlie's Angels was today, but to save all those pictures will take me a little more time, so I have for you something different today. It is also part of the Charlie's Angels promo. All the leading ladies, Kristen, Naomi Scott and Ella Balinska were guests on Good Morning America on November 6, 2019. I love all the interviews they are doing together, because they are simply so cute together. It is obvious that they really bonded during the course of filming and I am here for that! Kristen seems so happy promoting this movie. It is so unusual to see her actually comfortable doing press, but I think doing it with the other angels really helps. I still have in mind that Howard Stern interview and I am definitely going to write about that, but that will also require a lot of time. Except from the interview itself, I have for you 11 pictures from the show that I also love. I adore Kristen's outfit, it is brilliant. I still she would let her hair grow a little though, but we cannot have everything, right?

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

0 komentářů:

Okomentovat