čtvrtek 1. února 2018

POTM: March 2018

Ahoj všichni, jak se máte? Jak jste si mohli všimnout, tak jsem úplně přeskočila POTM v minulém měsíci. Neměla jsem skoro čas a pak už mi bylo trapné to přidávat na posledních pár dní, tak jsem se na to prostě vykašlala. Místo toho jsem vítěze lednového kola hodila i na únor a mám pro vás až březnové kolo. Kristen mě v poslední době upřímně dost frustruje, protože se nikde neobjevuje a nemá v podstatě vůbec žádné novinky, takže nemám moc o čem psát. Ale teď budu mít snad trochu víc času, takže možná něco vymyslím, třeba nějaké flashbacky nebo přeložím nějaké rozhovory nebo něco takovýho, uvidíme. Každopádně mám pro vás aspoň ankety. Zatím POTM, ještě během dneska snad i fashion duel. Vybrala jsem portréty z loňského American Cinematheque Awards, na kterém byla Kristen jednou z mluvčích při udělování ceny pro Amy Adams. Jsem zvědavá, který vyberete. Jinak já tedy už za pár dní opouštím Nizozemsko a jak jsem hrozně chtěla domů hlavně zezačátku, co jsem tu byla, tak jak se blíží můj odjezd, tak jsem upřímně smutná. Bude to zvláštní, vrátit se zase domů. Hrozně jsem si zvykla na ten život tady. Sice jsem neměla žádný ultra úžasný erasmus a ani moc úspěšný, co se studia týče (i když, dokud je to pass, je to pass :D), ale život tady? Na to je hrozně snadný si zvyknout. Bude mi chybět Utrecht, bude mi chybět jezdit do školy na kole a spousta dalších věcí. A taky mě čeká teda spousta nepříjemných povinností, až se vrátím domů, nevěřím tomu, že to tak uteklo :D Utrecht se stal mým druhým domovem, fakt ano, i když jen přechodně... a tak je zvláštní ho opustit. Budu asi brečet :D ale ono to přejde. No teď už tedy k té anketě, jsem zvědavá, kterou fotku vyberete :)
+ + + + + + +
Hello everyone, how are you? As you could see, I skipped POTM February last month. I didn't have time at all to publish anything and I was also a little bit without mood. I also missed the second sixth birthday of this blog, which was on January 27th, so I am sorry about that, but I always took the first birthday of this blog more seriously. It is February already, second month of 2018 and I am leaving the Netherlands in few days. The time ran so fast. The first month felt like a year, but the other four ran really fast. I am a bit sad. I miss home, I miss my family and my friends, but in general, it will be weird to leave this city, I fell in love with Utrecht and I really started to enjoy the life here. Maybe a bit too late. I would probably do some things differently if I had the chance to come back in time. But regreting stuff is totally against my belief, so I won't think about it. Right now, I have for you this months photo of the month poll. I decided to put together the four portraits from last years American Cinemateque Awards, where Kristen was one of the speakers for Amy Adams. I am kind of frustrated by Kristen right now, because there are literally no news, so I am sorry if I am not very active here. But I should have more time to write articles now, so maybe I will at least make something up or publish some flashbacks or something. Right now, just the POTM, so lets choose one :)



Lednové kolo s velkým rozdílem vyhrála fotka č.3... a vzhledem k tomu, že jsem ji zazdila, tak tu bude viset i přes únor:)
+ + + + +
The January round has also its winner, that will be in the menu during February. It was picture no. 3!

10 komentářů:

  1. Hlasuju pro druhou fotku ♥ jsem ráda, že sis v Utrechtu tak zvykla a teď je mi líto za tebe, že musíš zase domů, ale zase si určitě rychle zvykneš na to být doma :) a neboj, určitě všechny ty nepříjemnosti zvládneš

    OdpovědětVymazat
  2. Tak v ankete bolo ťažšie vybrať nejakú fotku lebo popravde žiadna ma až tak nezaujala ale nakoniec som si vybrala fotku číslo 4. Som rada že si si to tam nakoniec užila a bude ti to tam chýbať ale verím že si zas jednoducho zvykneš na život v Česku.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to bylo těžké rozhodnutí, ale hladuju pro 2.

    OdpovědětVymazat
  4. No vidíš, já jsem ti říkala, že si nakonec zvykneš a nebudeš z Nizozemska chtít pryč Ale myslím, že se tam budeš často vracet a kdo ví - třeba tam jednou budeš i pracovat :) Budu ti držet, aby se Kristen v nejbližší době nečekaně objevila na nějaké akci! Ačkoliv už je to pár let, nikdy nezapomenu, jaké to je, když člověk nemá několik měsíců co na přidávání Co se týče POTM tak se přidávám k Domče, tentokrát mě žádná fotka taky moc nezaujala, ale nakonec hlasuju pro dvojku :)

    OdpovědětVymazat
  5. S těmi novinkami to chápu, Daniel je na tom většinu času podobně, ikdyž teď se stal zázrak a docela se v lednu novinky objevovaly, uvidíme, jak to bude další dny no Ale snad se i s Kristen něco objeví. A k anketě, sakra, přemýšlím tak dvě minuty, což se mi nestává, nakonec druhá fotka :)

    OdpovědětVymazat
  6. mno tak to nakoniec dopadlo takto, že sa ti s tama nechce a ako dlho si stamadiaľ chcela preč, talže niekedy to dopadne aj takto, ale aj tak je najlepšie asi doma mno a k ankete tak ja som hlasovala pre prvú fotografiu, tá mi proste padla do oka ako sa vraví a tak som za ňu aj zahlasovala

    OdpovědětVymazat
  7. Přijde mi, že ti ten erasmus utekl strašně rychle Ale jsem ráda, že sis v Utrechtu nakonec zvykla a líbí se ti tam a bude ti to nakonec chybět. A z fotek POTM teda nakonec hlasuju pro dvojku:)

    OdpovědětVymazat
  8. Dávám hlas druhé fotce, líbí se mi ta póza I její výraz ve tváři.
    Jinak jsem moc ráda, že se ti tam líbilo, ze začátku to muselo být těžky, ale když si člověk zvykne, tak to jde samo a jsem za tebe vážně moc ráda, že sis vyzkoušela takovou příležitost :)

    OdpovědětVymazat