středa 7. února 2018

Outfit duel no. 28

Ahoj všichni. Jak se máte? Já jsem děsně frustrovaná z toho, že Kristen nemá od 20. prosince v podstatě žádné novinky. Doufala jsem, že se to změní festivalem v Sundance a ono prd. Upřímně doufám, že se brzy něco objeví, protože fakt umírám. Zato Sophie má teď docela novinky, tak se možná vrátím k blogování o ní, když teď budu mít víc času. Během mého Erasmu tam přibyl asi jen jeden článek nebo tak něco... Možná dva, ale to tak max. Jinak jsem tedy už zpátky v ČR, natrvalo, nebo tedy alespoň prozatím natrvalo. Upřímně už přemýšlím, kam pojedu příště. Vrátila jsem se v neděli, 4., což je mimochodem taky šestileté výročí spřátelení s Katie :D To jen tak mimochodem :D No nic. Je to divné být zpátky, upřímně už se mi začalo stýskat. Člověk si zvykne na to mít ten klid, žít vlastně sám, teď je u nás v domě fakt rušno. Zítra mě čeká velký milník v mém životě, o kterém zatím ještě pomlčím. Každopádně mám pro vás konečně druhou anketu měsíce. Po týdnu ode dne, kdy jsem ji slíbila, že bude ten den :D no nevadí, už mě znáte dost dobře na to, abyste věděli, že to většinou nedodržím :D Jsem zvědavá, který outfit vyberete tentokrát. Mají společného to, že jsou oba alespoň částečně Chanel, ale jinak jsou hodně rozdílné.
+ + + + + + + +
Hello everyone. I am so frustrated. Kristen has literally no news since the end of december. I am dying. I am back in the Czech Republic for good, for now, so I am kind of getting used to it. Especially to being with other 3 people in the house. You really get used to be alone. Well, not to be alone, but to the quiet. But I am also glad I am home, I really missed my family and friends and some stuff, like... bread for example :D Yeah, I know, you only realize what you miss when you cannot buy it or get it anywhere, so first you know you miss the people, but then, those little things, like bread come along, or Kofola... Things that you cannot buy. The very last week was intense, I also got to meet one old friend of mine I met thanks to this blog, but we never met in person, which was fun. I am so glad we have finally met. I hope she is too. Well, whatever, now, the second poll of the month, late again, I know. I didn't know what outfits to choose, but in the end, I have chosen two of the last outfits Kristen had at some event. I am very curious which one are you going to choose. The first one is from Chanel fashion show in Hamburg, so it's all Chanel, head to toes, the second one is from Anton Yelchin exhibition from mid December, which is more cosy, more like Kristen's normal life style, the jacket is also Chanel.



Last round's winner:

6 komentářů:

  1. Tak vítej zpět v téhle prdeli jinak harry za poslední vytáhl zadek z domu asi dvakrát, takže já taky brečím (a zároveň jsem ráda, že má klid ). doufám, že se ti brzo nějaké ty novinky k Kristen objeví ♥ a jinak hlasuju pro dvojku, ten první outfit mi vůbec nesedí...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tady mám jasno hned a to 2.

    OdpovědětVymazat
  3. mno tak dúfam, že sa to zmení, u mňa to je rovnaké a mám z toho trochu debku lebo už to teda trvá pridlho, takže to chápem, mno a čo sa týka outfitu tak ja som jednoznačne pre ten druhý lebo je to bližšie mne takže tak

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já tentokrát půjdu tak trošku proti proudu a budu hlasovat pro jedničku Ten se mi líbí o něco víc. U toho druhého se mi moc nelíbí ty děravé kalhoty

    OdpovědětVymazat
  5. Jako na každém outfitu mi něco vadí, ale nakonec hlasuji pro ten druhý, až na ty ponožky se mi líbí moc :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dávám hlas prvnímu outfit, normálně bych dala hlas tomu druhému, ale mě se nelíbí u těch kalhot ty kolena, jak tam má tu díru, já jsem zásadně proti tomu Takže proto hlas pro první outfit :)

    OdpovědětVymazat