středa 13. prosince 2017

Gallery update 68.5: Chanel Métiers d'Arts Paris-Hamburg Fashion Show


Mám pocit, že do Utrechtu přišlo tornádo, protože to, co se děje venku, není normální. Obecně se za poslední dny děly v Nizozemsku divy. V neděli třeba napadlo asi tak 10 čísel sněhu. Což se 10. prosince děje málokdy, obzvlášť v Nizozemsku. Ale teď už je bohužel všechen sníh pryč, zato ale přišel tajfun. Co se dá dělat, vybrala jsem si zemi, ve které je počasí asi tak stabilní jako třínohá židle. Vím, že bych měla zveřejnit anketu o fotku měsíce, přeci jen už je skoro půlka prosince, ale mám trochu problém s photoshopem, z nějakého důvodu tam nemůžu otevřít ty fotky, které chci a tak se s tím snažím něco udělat... při nejhorším se smířím s tím, že použiju jiné fotky, ale ještě jsem to nevzdala. V anglické verzi, kterou jsem psala včera, se trochu pouštím do depresivních záležitostí, o kterých se mi dneska už tak moc mluvit nechce, takže to jen tak zestručním. Docela mě ničí jeden z těch předmětů, které tu mám a upřímně se z něj docela hroutím. Rozhodla jsem se ale, že ty tři lekce ještě nějak přežiju a příští čtvrtek hurá domů na Vánoce... a problémy, které jsou s předmětem spojené, budu prostě řešit až po Vánocích. Každopádně jsem konkrétně včera byla v takovém stavu, jako poslední měsíce na VŠE a tehdy jsem na tom byla hodně špatně. Řekla jsem si, že tak už se nikdy cítit nechci, ať už se v mém životě bude dít cokoliv. Deprese je věc, se kterou bojuju už dlouho a nehodlám jí opět podlehnout. I když to není zrovna něco, co se dá úplně ovlivnit pouze silou vůle. No, každopádně dost o mně.

Jistě jste zaznamenali, že byly vyhlášeny nominace na Zlaté Glóby a dneska je doplnily nominace na SAG Awards. Nikoho jistě nepřekvapí, že Kristen letos opět nebyla nominována ani na jedno. Upřímně už jsem přestala doufat, že se něco takového někdy stane. Přestože Kris byla za svou roli v Personal Shopper vychvalována do nebes mnoha kritiky, nebyl Personal Shopper dostatečně velkým a propagovaným filmem na to, aby se Kristen umístila mezi nominované herečky v hlavní roli. Spolknu svou zášť, kterou k Akademii cítím a povznesu se nad to, protože to není poprvé, co byla Kris z ocenění zkrátka vynechána, přestože si to zasloužila. Vzpomeneme třeba na Clouds of Sils Maria nebo na Still Alice, že... Nechci působit jako někdo, kdo nepřeje nominaci těm, kteří byli nominovaní. Obzvlášť nadšená jsem potom z nominace Saoirse Ronan za Lady Bird, ale zkrátka mě to štve. Obzvlášť ten rok, kdy nominovali na herečku ve vedlejší roli na Golden Globes radši Jane Fondu za Mládí, která v tom filmu byla asi tak přibližně jednu minutu... No nic, zase odbíhám. Každopádně je tam pár lidí, kterým to opravdu přeji, jako je zmíněná Saoirse, nebo Emma Stone, Meryl Streep, to už je sice ohrané, ale ona je prostě skvělá... :D Jsem ráda za nominaci pro Margot Robbie, kterou mám moc ráda, ale letos jsem zatím většinu nominovaných filmů ještě ani neviděla, takže pro mě těžko posuzovat. Ale hodně se těším na The Greatest Showman s Hughem Jackmanem. A asi nejvíc jsem nadšená z nominace animovaného filmu Loving Vincent, což je asi nejnádhernější film, který jsem za poslední dobu viděla. Brečela jsem celou dobu dojetím a tím, jak krásné to bylo. Pro mě to mělo ještě obzvláštní význam, že Vincenta van Gogha zbožňuju a k tomu studuju Nizozemský jazyk a kulturu... Z jaké nominace máte radost vy? Docela mě překvapilo, že nebyla nominována Jennifer Lawrence za Matku!, protože ačkoliv ten film měl rozporuplné reakce, tak její výkon byl prý vážně výjimečný. No, a teď už opravdu k jádru pudla. Tenhle článek bude dlouhý.

Mám pro vás fotky z další z úžasných módních přehlídek Chanelu, která se tentokrát konala v Německu, konkrétně v Hamburgu. Kristen tam samozřejmě jako jedna z tváří Chanelu nemohla chybět. Seděla jako obvykle v první řadě, aby podpořila nejen Karla leklou rybu Lagerfelda, ale také svou přítelkyni Stellu Maxwell, která se mihla na mole jako jedna z modelek. No, když je váš partner několik let tváří Chanelu, asi není těžké se dostat mezi ty vyvolené, co předvádí oblečení, pokud se teda živíte jako modelka tak, jako Stella. No nic. Každopádně Kristen tam dorazila a nebyla tedy ze známých lidí showbyznysu jediná. Kromě ní se tam objevila třeba i Tilda Swinton, která se Chanelem spolupracuje taky už dlouho, Lily-Rose Depp, dcera Johnnyho Deppa, která je také jednou z tváří Chanelu. No a Kristen zde potkala starého přítele, Larse Eidingera, se kterým si zahrála v obou filmech Oliviera Assayase, jak v Sils Maria, tak v dnes již zmiňovaném Personal Shopper. Ti dva se při natáčení velmi sblížili a jak můžete vidět na fotkách, tak se velmi rádi viděli. Kristen údajně i prohlásila, že si musí udělat selfie, aby ho poslali Olivierovi :D Co se outfitu týče, tak tentokrát jsem z něj nijak ultra nadšená nebyla, ale nedá se říct, že by se mi vůbec nelíbil. Kristen vypadá ve všem skvěle, takové lidi normálně nemám ráda :D U Kristen mi to nevadí... Akorát ten černý kabát se mi k tomu příliš nehodí. Z celého modelu ale Kristen vzala pouze kalhoty, to sáčko, které k nim původně bylo zamýšleno, ji asi nijak nenadchlo, tak vybrala něco jiného. No nová kolekce vypadá zajímavě, tak jsem zvědavá, co Kris vytáhne v budoucnu. Teď nejblíž, o čem víme, nás čeká až festival v Sundance, kde bude mít film Lizzie premiéru 19. ledna. Já doufám, že se před tím Kris ještě někde ukáže :D ale nechci příliš doufat. Přeci jen přes svátky mají lidé jiné myšlenky. No, každopádně koukněte na fotky, v galerii jich je 79 :)
+ + + + + + + +
I should probably publish the photo of the month poll, but I have some trouble with my photoshop which I am trying to solve right now, so I will not be able to do what I need to for the poll, so hopefully tomorrow or on Friday, we will see. I am a bit falling apart because of the school here, it is really hard to stay focused, when you have to study something you don't care about... not even a bit. I have one subject like that and it is just useless. And I don't even understand what is going on on those lessons, it is just waste of time. And I feel so demotivated, because I have to do assignments for that and then I have to read a lot of stuff for my literature classes and it is just too much, so I kind of end up doing nothing whole day, because I don't seem to have enough strenght in me. I felt like this when I was at VŠE and that was bad, that was really bad, I was depressed, like... it was a legit real depression those times and I am feeling like it is coming back. Today, I almost couldn't get up from my bed, I didn't even go to school, just to my Dutch course and I started to cry in the bus, because I was late because of the snow situation in here. It is not good..

Well, enough about me. I have for you some new photos. Kristen went to Hamburg last week to be present for another Chanel event. She of course had to be there, not only because she is one of the faces for Chanel, but also because her girlfriend was there as a model for the new collection. Yes, Stella is now one of the Chanel models, not only Chanel, but she hosted there at this event. Kristen still haven't done anything with the hair, but whatever :D She looked stunning, she wore of course Chanel, and I really liked the outfit, but actually without that black jacket, that looked a bit weird. Well, the show was enourmous as always, but I have to tell you, I really hate the fashion business when I look at those models. What message do they send to young women around the world with legs thin as my arm? It is almost terrifying and Chanel is one of those companies that still work with these almost anorectic models, it needs to stop, really. Kristen met Lars Eidinger and was sitting next to him during the show. The two played together in Clouds of Sils Maria and in Personal Shopper and they have become really close friends. You can see that they were both excited to see each other. Kristen supposedly even took a selfie with saying that she'll send it to Olivier Assayas :D Kris also posed with another of Chanel's faces, Lily-Rose Depp, daughter of my beloved Johnny Depp and the two were sitting with Karl Lagerfeld during the afterparty / dinner. So check out the pictures. Kristen looked a bit tired to be honest. I saw some fan on Twitter claiming that she said to her she was sick, but I didn't find when exactly that happened, but she definitelly looked a bit tired, but stunning, as always. Not so thrilled about the eye make-up this time to be honest, but still, it's Kristen, she's rocking it. Apart from pictures, I also have for you a video from the show.

003~26.jpg 006~25.jpg 043~7.jpg 065~3.jpg 087~1.jpg
011mmm.jpg 010~22.jpg 014~17.jpg 100~1.jpg 108~0.jpg

3 komentáře:

  1. Pěkně vám tam v Nizozemsku nasněžilo to je pravda. Tady vždycky začne, ale nevydrží to Mně, jako člověku, který zimu úplně nemusí, to zase tolik nevadí, ale je fakt, že by bylo fajn mít zase po 158 letech pěkné bílé Vánoce :) A musím říct, že jsi mě hodně navnadila těmi fotkami, co jsi dávala na Instagram, vypadalo to fakt krásně :) Jen mě mrzí, že ti škola dělá problémy. Úplně chápu tvé pocity, já se tak kolikrát cítila v předmětech na střední i na fildě -_- Můžu se zeptat, co je to za předmět? Je pravda, že hledat motivaci do něčeho, co tě absolutně nebaví je snad nadlidský úkon a bohužel ti nemám, jak poradit, protože já jsem člověk, který by se na to prostě vybodl, i když by neměl/nesmí. Tak ti budu držet palce a udělej to přesně tak, jak říkáš. Před Vánoci se nestresuj, nech to plavat, vyčisti si hlavu a pak se uvidí ;) K nominacím - já jsem teda brutálně naštvaná, že Jakea za "Stronger" nenominovali NIKDE -_- Jenom tuším na Critics' Choice Awards. Na nějakého Oscara můžeme zapomenout... Co se týče Jennifer tak to mě taky docela mrzí. Nechápu, že třeba za "Joy", který nebyl tak dobrý, získala různé nominace a za "Mother!" nic. Film jsem teda ještě neviděla, ale taky jsem četla plno chvalozpěvů právě na adresu Jenn :) Celkově bych řekla, že bylo pár filmů/hereckých výkonů, které úplně vynechali - ještě mě napadá třeba "The Big Sick". Já teda v nádcházející awards season budu asi nejvíc držet palce Margot Robbie. Na "I, Tonya" už se hrozně moc těším ♥ Ale myslím si, že velkou šanci má i Saoirse :) Chtěla bych se zase podívat na všechny nominované filmy, ale vzhledem k tomu, že plno z nich u nás nešlo vůbec do kina nebo až později, než oproti UK nebo USA, tak nevím, jestli to vůbec půjde Uvidím, svět se nezbortí
    A teď už teda ke Kristen. Její outfit se mi líbí - hlavně kombinace těch kalhot a bot na podpatku :) Ale souhlasím s tebou, mně se tam ten kabátek taky moc nehodí, ačkoliv sám o sobě vůbec špatný není ;) Líbí se mi i líčení (sázka na výraznější rtěnku ♥) a účes :)

    OdpovědětVymazat
  2. mno tak to počasie bolo všeliaké aj tu a bolo naozaj na prd, ako ten vietor bol naozaj hrozný a keď to bolo cež deň tal ešte horšie mno ale tak má byť opäť horšie , dúfam, že to takto s predmetom nedopadne zle a nebudeš mať depresie, držím palečky, mno a tie nominácie tak ako je to miestami prekvapenie ale čo sa dá robiť, niekedy to proste nejde aj keť by so to človek prial ale hlavná vec je to, že ju ľudia majú radi ale aj tie ocenenia sú fajn, mno a to, že tam nie je Jenn tak to je fakt na prd, bola vo file Mama naozaj skvelá, mno a teraz opäť ku Kris, musim povedať, že mňa tiež, súhlasím s tebou, nebolo to nič moc čo mala na sebe a ani ma to nejak neoslovilo

    OdpovědětVymazat
  3. Když jsem viděla nominace, tak jsme byla malinko překvapená, že se tam neobjevila třeba Jennifer Lawrence, říkala jsem si, že za roli v Mother! by nominaci získat mohla, ale na Kristen jsem upřímně ani nemyslela, ale stejně si myslím, že se jednou té nominace dočká, je to skvělá herečka a zasloužila by si jí :)

    OdpovědětVymazat