sobota 16. září 2017

Gallery update 67.7: 'Rebel in the Rye' premiere after party


Jsem s novinkama tak hrozně pozanu, ale momentálně prostě nemám, jak jinak to udělat. A vzhledem k tomu, že žádný jiný aktivní blog o Kristen momentálně neexistuje, nebo o něm minimálně nevím, tak to může být vlastně jedno, protože jsem pořád první, kdo to zveřejní na svém blogu :D Ale i tak mě to lehce štve. Včera jsem mohla psát články do hallelujah, ale měla jsem tak divnou náladu, že jsem v podstatě celý den jen koukala na filmy a protentočkovala jsem tím celou sobotu. Ale tak, co se dá dělat. Teď nemůžu usnout a tak jsem se rozhodla, že přeci jen napíšu nějaký ten článek. A protože nemám úplně nervy na ten nový photoshop, zvolila jsem místo outfit duelu nějaké ty novinky. Zrovna jsem před asi půl hodinou dokoukala Speak, který jsem viděla už asi milionkrát, takže jsem správně naladěná do KStew nálady. Jinak teda měla jsem problém stáhnout tenhle film v angličtině, když jsem ještě byla doma, v počítači ho mám jen v češtině, ale dneska jsem na něj náhodou narazila na youtube. Fascinuje mě, jak moc filmů je na youtube bez toho, aby to odstřelili na základě autorských práv. Mně se málem nepovedlo nahrát ani hloupé fan video :D Ale tim lépe pro mě. V Holandsku se nemůže koukat na filmy online a už vůbec ne stahovat. Já sice mám docela dost filmů postahovaných v počítači už z domova, ale ani zdaleka ne tolik, aby mi vydržely na celého půl roku tady. A tak je youtube jedinou legální možností. Respektive, ono to asi furt legální není na to dívat, ale youtube není vedený jako nelegální stránka, takže se to hádám nepočítá. No... nebo mi přijde velká pokuta, whatever. No teď už ke Kristen. Kristen byla před pár dny zachycena paparazzi New Yorku. Je tam už docela dlouho - pokud tam pořád je - a tak by mě docela zajímalo, proč. Dost možná je tam zkrátka jen na výletě, protože už mnohokrát řekla, že má New York opravdu ráda, ale tak trochu tajně doufám, že by to mohlo být i kvůli nějaké té práci. Těžko říct. Každopádně v rámci cesty do New Yorku Kris navštívila i jednu akci, ze které jsem měla ohromnou radost. Je to už víc, než 10 dní, co se Kristen objevila na premiéře filmu 'Rebel in the Rye' a následně na jeho after party. Fotky, které pro vás mám dnes, jsou pouze z after párty a je jich pouze 8, takže žádná výhra, ale pořád je to alespoň něco a k tomu něco skvělého. Rebel in the Rye je film pojednávající o spisovateli J.D.Salingerovi, kterého proslavila kniha "Kdo chytá v žitě", kterou si plánuju přečíst už roky a stále jsem to neudělala. A právě hlavního hrdinu, mladého Salingera, hraje herec Nicholas Hoult, se kterým si Kristen zahrála ve snímku Equals, po jehož natáčení se z nich stali blízcí přátelé. A tak není divu, že si nenechala ujít možnost jít ho podpořit. Z jejich setkání jsou v galerii alespoň 3 fotky, já bych teda preferovala tak desetkrát víc, ale lepší, než špendlíkem do oka. Na after párty byla i další z Kristeniných hereckých kamarádek, Riley Keough, která zde byla podpořit především Zoey Deutch. S tou bohužel Kristen žádné společné fotky nemá. Kris na sobě měla dosti odvážný outfit, který se mi ale skutečně moc líbil, vypadala skvěle! Jen tedy trochu doufám, že už si Kris nechá ty vlasy trochu narůst. Sice se mi líbí i s tím buzzcutem, ale přeci jen... delší vlasy jsou lepší :D
* * * * * * *
I am so late with news and I am so sorry, but there is no way for me to do it differently in this moment. I could have write articles on Saturday, I had my whole day free, but I just didn't. I was in such a weird state of mind, that I was basically only watching movies on youtube whole day, because it is illegal to watch or download in the Netherlands and youtube is basically the only safe place. Well, maybe it's not, but I just don't give a fuck, I guess. I have some films with me in the computer, but way tooooo little for half a year, really. But it surprised me how much films are actually full on youtube. How don't they get caught? I don't get it. I had problems even with that short Snow White fan video and they upload whole movie without any consequences. Luckily for me, of course. So I am writing this article now, because I just didn't have mood for the fashion duel and I really wanted to write some article as I promised. I cannot sleep and I just finished watching Speak, so I am in KStew mood right now. Kristen is now in New York, or at least she was spotted there few weeks ago. I don't know why is she there, maybe only for a vacation, 'cause she loves New York, but I hope that it might also be for some bussiness stuff. Whatever. More than 10 days ago, Kristen surprisingly attended an event in New York city. She went to the premiere of 'Rebel in the Rye' movie about a writer J.D.Salinger (The Catcher in the Rye, which I want to read for years, but I still didn't). Salinger is portrayed by actor Nicholas Hoult, with whom Kristen worked on the Equals movie few years ago and they became close friends after that process. So she of course couldn't miss an opportunity to support him. There are no pics from the actual premiere or the red carpet, but she also showed up at the after party, so we can enjoy at least few pics from this amazing reunion. I love these two together. I shipped them so hard during all the fuzz about Equals :D No regrets. Also, one of Kristen's best friends - Riley Keough - was there to support another star from the movie, her friend Zoey Deutch, so it was night full of old friends reunions :D Kristen wore a really brave outfit, that I actually pretty love. She looked cute. But I kind of hope she's going to let her hair grow a bit, I miss it... :D I love especially those 3 pics with Nick. I am so glad she showed up somewhere after quite a long time, first the Q&A, now this. I hope it's not the end for another few months or something.

006~22.jpg 008~19.jpg 005~21.jpg 004~26.jpg 011~14.jpg

4 komentáře:

  1. S těmi novinkami s tebou soucitím, taky nevím, co dřív! Ale jak píšeš, ještě, že máš snad jediný blog o Kristen a já o Jakeovi. Jsem lehce na vážkách z jejího outfitu, jestli se mi líbí, nebo ne, některé kousky jsou fakt super, ale jí sluší snad vše. :)

    OdpovědětVymazat
  2. No, včera jsem na tom byla podobně Ale já jsem na tom byla ještě hůř, protože jsem si zapla televizi a sledovala romantické komedie To je Speak ještě dobrý Co se týká fotek, Kristen mi udělala radost, tím, že si na premiéru zašla, protože se na film sama moc těším a miluju Nicholase ♥ Vypadala skvěle, hrozně se mi líbí její outfit. A taky teda doufám, že vlasy si nechá narůst, i když i takto jí to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ono se to prostě jednou za čas tak stane, že člověk nemá chuť nic dělat a prostě ten den prolenoší. Znám to. Taky takové dny mám :) A teda v Holandsku bych asi s těmi jejich pravidly nepřežila To by mě asi 15x odsoudili na doživotí za nelegální stahování . Ale je dobře, že sis to o té zemi zjistila, takže víš, co se tam smí a nesmí ;). Jsem ráda, že Kristen přišla Nicholase takhle podpořit. Na ten snímek jsem docela zvědavá. Kdo chytá v žitě jsem četla a byla to jedna z knížek v povinné četbě, která se mi moc líbila :) Takže se ráda podívám i na film o tomhle autorovi :) Na premiéru teda zvolila opravdu hodně odvážný outfit - ani nevím, jestli se mi líbí Ale to sáčko je skvělé! A teda taky doufám, že si Kristen nechá vlasy dorůst. Takhle jí to teda taky sluší (ačkoliv mně se teď momentálně její barva vlasů moc nelíbí), ale bylo by super, kdyby měla aspoň nějaké krátké mikádo :)

    OdpovědětVymazat
  4. já si nemůžu pomoct mě se prostě z krátkýma vlasama nelíbí

    OdpovědětVymazat