pátek 15. září 2017

POTM: October 2017

No... Dneska je sice 15. září, ale já jsem stále ještě nezveřejnila ankety měsíce. Myslela jsem, že se na ně vykašlu úplně, ale nakonec jsem se rozhodla, že se k nim přeci jen hecnu. Jako první mám pro vás anketu na fotku měsíce říjen, holt bude anketa trochu kratší. Anebo třeba delší, záleží, jestli budu mít na začátku října čas. Upřímně, sice jsem zatím články přidala jenom o víkendu, ale myslím si, že budu mít přeci jen trochu víc času. Ty první dva týdny byly hodně náročné a k tomu tenhle týden jsme měli každý den nějakou akci a k tomu ještě věci do školy, moc se to nedá. Ale až zajedu do běžných kolejí, tak myslím, že to bude lepší. Když se řekne Erasmus, spousta lidí si představí jednu párty za druhou. A ano, skutečně to tak je, ale já jsem po takovém životě nikdy netoužila. Jsem člověk, který má rád dobrý film a dobrou knížku, který si rád dá pár drinků s přáteli, ale rozhodně nejsem ten typ, který by někde kalil do pěti do rána a trsal ve světlech diskotéky. Včera jsem ale zažila jeden z těch erasmáckých večerů, na které lidé tak vzpomínají a bylo to fajn. Nešla jsem na párty, protože jsem zkrátka nechtěla a přestalo mě už bavit všem vysvětlovat, proč. Zkrátka nechci, nazdar. Ale byla jsem na akci s názvem international dinner, kde lidi přinesli různé jídlo ze svých zemí a potom jsme šli na karaoke. O tom, že to byl večer plný zážitků si můžete přečíst na mém osobním blogu [kuk], ale fakt jsem si to užila. Bylo to moje první karaoke a zřejmě nebylo poslední, protože to fakt byla sranda. Každopádně se mám celkem fajn. Asi už jsem přešla do jiné fáze vnímání pobytu tady. Každé ráno si pobrečím, ale tak nějak už to vnímám trochu líp. Nejspíš jsem se zkrátka smířila s tím, že tu ještě nějaký ten měsíc budu, tak proč se tomu tak zuby nehty bránit. Momentálně mě nejvíc trápí škola. Ale o tom až jindy. Vybrala jsem 4 fotky z oficiální reklamy na voňavku Gabrielle od Chanelu, do kterých jsem se zamilovala na první pohled, tak jsem zvědavá, kterou zvolíte :)
* * * * * *
So... It's 15th September and I still haven't published photo of the month poll yet. And not even the outfit duel, so I decided to do it now. It will be a fast round. But it might also be even longer round, it depence on if I'll have time in the beginning of October or not. And I guess that not is more probable, because I have some tests that first week in October. So how are you guys, by the way? I am fine, I'm quite ok actually. Yesterday was a fun day, I loved it. It was kind of what you expect when you go to Erasmus. The erasmus life. I never wanted to experience that, because it's just not me, I am not a party kind of person, I am always worried how do I get home and I really need to be in control, I hate if I loose it, so it was completely out of my comfort zone yesterday, but we were doing this karaoke thing and it was an evening full of random fun events and encounters, so... I am in a good mood. Quite good. I think I went to another stage of mind. I am going to visit you this weekend, I have time for that. And I will also hopefully write some more articles than just this month's polls. But first thing first. I decided to use stills from the official Gabrielle fragrance video and I am very curious, which one is going to win your heart. I actually kind of hate writing the English version now, because I use English most of my days, like sometimes I don't even speak other language then English except some simple Dutch conversation... But I am getting used to it. It's hard, like first few days I was really tired in the evening, because you have to keep thinking so hard about what are you saying, how are you going to say it, what are the right words. It is not that hard for me in English, but it is still harder than in Czech. I also speak Italian more than I would expect. So here is the poll and let me know which one did you choose.



Aaaaa... fotkou měsíce září se stala fotografie č. 2. Jak jsem ostatně očekávala:)
* * * * * * *
And the last months poll winner iiiiiis. Picture number 2, as I kind of expected.


5 komentářů:

  1. Lehký jsi nám to s POTM teda tentokrát neudělala No nakonec jsem hlasovala pro jedničku :) Mimochodem chtěla jsem ti říct, že reklama s Kristen na tu voňavku už byla vysílána u nás v televizi! Já jsem slyšela tu písničky od Beyoncé, co tam použili, zvednu hlavu a říkám si "Hele, to je Kristen!" Musela jsem ti o tom prostě říct. Jo a taky už jsem se odhlásila z té filologie. Tak nějak mi přijde, že oni by mi snad ani žádný dopis o vyloučení neposlali
    Jinak teda ráda slyším, že už se to začíná trochu lepšit. Já ti to říkala! Viděla jsem na Instagramu, že jsi byla na nějaké párty a té večeři. Obojí muselo být opravdu prima. Sice nejsem nějaká super zpěvačka, ale jednou v životě bych si taky chtěla na karaoke zajít Takže ráda slyším, že sis to užila :) A já teda taky nejsem žádnej pařič. Mě je i tak hodně těžký dostat z domu a vlastně jsem snad ani nikdy na žádný pařbě nebyla. Jo, člověk může říct "Nevíš, o čem mluvíš, když jsi to nikdy nezkusila", ale já prostě nemám zájem. Stejně jako ty, i já si radši půjdu posedět s přáteli :) Jinak titulky k Wind River už mám skoro hotové. Je to fakt výborné drama - teď tam zrovna nastal jeden super zvrat! Co se týče Mother! tak mám taky docela obavy Od Darrena jsem viděla jenom film Noe a to teda byla absolutní kravina. Mám teda ve filmové výzvě od Merylky zapsanou Černou labuť, ale nevím, nevím, kdy se na ní podívám Asi si ten film nenechám ujít kvůli Jennifer, ale bojím se, že se mi pak bude blbě spát

    OdpovědětVymazat
  2. No teda, úžasný výběr fotografií, ale jak si pak má člověk vybrat, když jsou všechny skvělé . Na tu reklamu vždycky koukám, když jdu pro jídlo do obchodáku a jdu kolem Douglasu, tak jí tam mají puštěnou. Což mi připomíná, že jsem vlastně k tomu parfému chtěla jít čuchnout, tak snad příště. ...No nakonec teda hlasuju pro jedničku, ale zabralo mi to A jinak jsem ráda, že si tam začínáš zvykat, ono to bude lepší a lepší <3 S těmi party tě chápu, taky na ně moc nejsem, já si radši zajdu s přáteli do baru, nějaký tancování na ty srajdy, to bych musela být hodně opilá

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že ses na anketu nevykašlala, protože jsi vybrala vážně super fotky, jako vždy! Taky jsem moc ráda, že si začínáš zvykat, to je super zpráva. ♥ Bude to určitě jen a jen lepší! :) Jinak rozhodovala jsem se mezi dvojkou a čtyřkou, nakonec ale dávám dvojku, je to dokonalá fotka. ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Taky občas trochu zapomenu na tuhle anketu na svém blogu. Takže přesně znám ten pocit. Fotky jsi vybrala opravdu skvělé. Rozhoduji se mezi jedničkou a čtyřkou, ale nakonec jsem pro fotku č.1 :)

    OdpovědětVymazat
  5. tak to je super, že si tam ako tako zvykáš na to prostedie, ako nie jecsa čomu čudovať každy nie ke na to trsanie po každý deň alebo vôbec, ja osobne si rada zájdem na niečo také ale len obmedzene, a je fájn, že si si tam našla niečo čo ťa baví , som tiež rada, že si sa na to nevykašľala lebo by bola škoda na tieto fotky čakať , pravda ten shoot je skvelý a jedna lepšiacako druhá ale hlasovala som za štvorku, tá mi tak usrela do oka a proste som hlasovala za ňu

    OdpovědětVymazat