čtvrtek 28. září 2017

Gallery update 67.8: New photoshoot for Madame Figaro


Už je to nějaká doba, co jsem se vám ozvala s posledním článkem a tak jsem se včera rozhodla, že to dneska musím napravit, protože budu mít přeci jen trochu času. Nakonec jsem tedy opět klasicky proflákala celý den a neudělala jsem vůbec nic z toho, co jsem chtěla, ale k tomu článku jsem se přeci jen dokopala. Původně jsem teda chtěla psát o něčem jiném, ale Kristen mě překvapila touhle úžasnou novinkou, takže jsem velmi ráda změnila téma. Chci, abyste věděli, že jsem se na to tady nevybodla. V podstatě stále čekuju novinky každý den, ale bohužel na ten druhý krok - zprostředkovat novinky - už nezbývá čas. Je to tu náročné, hlavně psychicky. Hodně špatně snáším ten transfer z Čech sem do Nizozemska. Uběhl už skoro měsíc, co jsem tady, a že bych si zvykla se říct nedá. Samozřejmě mám lepší dny a horší dny, dnešek je jedním z těch horších. Ale každopádně toho je dost a když náhodou nemám nic do školy, tak spím nebo se koukám na nějaký film, protože nemám mentální kapacitu na to dělat cokoliv jiného. Trávím hodně času sama a to člověku leze trochu na mozek. Ale Utrecht je jinak hrozně skvělý město, líbí se mi tady, ale zároveň se mi hrozně stýská. Pořád přemýšlím o tom, že jsem možná neměla odjíždět. Ale jak který den... mývám takové výkyvy. Každopádně jsem si říkala, že vám musím dát vědět, že nejsem mrtvá. Lidi, co mě sledují na insta to tedy ví, protože tam jsem poměrně aktivní, ale ti z vás, kteří mě sledují jen na blogu, už by si mohli začít dělat obavy, že jsem se na nějaký blog úplně vykákla, nebo že mě někdo zatáhl do křoví a zabil :D Ani jedno se nekoná a snad ani konat nebude teda :D Dneska jsem půl dne proležela, protože mi nějak není dobře, asi na mě něco leze. Tak jsem strávila den koukáním na kusy Game of Thrones, které jsou na youtube a jedením čokolády. Poměrně pěkně strávené odpoledne, až na to, že mi bylo blbě :D A jak se vůbec máte vy? Povídejte, přehánějte!

Kristen se mi připomíná v podstatě každý den, když jdu do školy, jelikož kousek od nádraží stojí reklamní sloup s reklamou na parfém Chanelu a tudíž Kristenin obrovský obličej z profilu. Na cestě z nádraží do školy potkávám ještě jeden billboard a viděla jsem jich už mnohem mnohem víc. V Amsterdamu byl na každém rohu a dokonce jsem viděla i dva v Goudě a to Gouda není nijak zvlášť velké město. Ne, že by to byla úplná díra, to zase ne, ale je to menší město. Mám i nějaké fotky, které hodlám tady vložit do nějakého článku, ale Kristen mě překvapila touhle novinkou a ta má samozřejmě přednost, vzhledem k tomu, že je to zase po delší době aspoň nějaká pořádná novinka, kromě těch samých fotek v lepší kvalitě nebo fanouškovských fotek, které jsem mimochodem furt nepřidala, jsem hrozná. Možná si někdo z vás vzpomene, že jsem zveřejňovala jednu osobní fotku z focení photoshootu pro Magame Figaro. Je to už nějaký ten pátek, takže pokud nevzpomenete, nic si z toho nedělejte, protože jsem na to zapomněla i já. Zdálo se totiž, že se photoshoot nikdy v životě ani neobjeví, až upadl do zapomnění. Mimochodem toho moc nenakecám česky tady, takže kdybych mluvila jako hotentot, upozorněte mě :D Každopádně abych se dostala k jádru pudla, ten photoshoot byl po dlouhých týdnech konečně zveřejněn a musím tedy říct, že rozhodně stálo za to si na něj počkat. Já jsem se do něj zamilovala na první pohled, je absolutně dokonalý. Musím se přiznat, že některé ty fotky mi fakt vyrazily dech. Podle mě na nich Kristen vypadá naprosto skvěle. Líbí se mi snad všechno, od outfitů, přes vlasy a make-up až k celkovému prostředí, ve kterém to bylo foceno. V galerii najdete celkem 15 fotek z photoshootu. Část z nich zatím byla zveřejněna pouze tak, že jsou v jednom obrázku dvě fotky, ale to hádám ničemu nevadí. Kromě toho mám pro vás tedy ještě navíc cover k říjnovému číslu, na jehož obálce Kristen je. Co myslíte? Taky se vám líbí tolik, jako mně? Já jsem z něj nadšená. Fotografie má na svědomí Matthew Brookes.
+ + + + + + + +
It's been some time since I published last article and for that I am sorry. I truly am, because I miss this blog, I miss you all and I still miss home. I miss blogging, you know, it's not like I don't have time for it, it's just... when I do have moments when I don't have to do anything to school, I usually just sleep or watch movies. I even have mood sometimes, I just don't have a will to do anything. Like today, I had whole afternoon free, but all I did was re-watching Game of Thrones. Well, but something showed up what made me finally open blog.cz and write an article. I will have a little bit of time during the weekend hopefully, so I hope I will visit you all, to let you know that I am not dead yet. Who follows my instagram knows that, but people who follow only my blogs might worry. I am doing quite fine. I was in the cinema this Monday for the first time in Utrecht, we went to see Kingsman 2 and it is completely crazy as was the first one, but I pretty much enjoyed that. I actually didn't like the first one that much, but I was able to not take this one seriously so I enjoyed it. But right now I honestly feel like piece of shit, because I am sick. I am deadly tired. I don't get how all the people go to party every evening, like I am so exhausted all the time. It's probably because it is so hard for me to get used to be here, I am emotionally exhausted, so I am tired also physically, or I don't know. How are you all? Haven't spoke to you for a while, so let me know, what's new.

Well... how about Kristen. Well... Kristen reminds me of herself every single day when I go to school, because the Chanel posters are all around Utrecht. And not just Utrecht, I've seen two of them in Gouda and Gouda is not a big city. I have to go to some shop to smell it while I have a chance. I would buy it, but it costs over 130 pounds, like.. fuck off, Chanel :D I love Kristen and my love for her is not worth any money, but I don't love Chanel enough XD Whatever. Kristen was in New York for quite some time, but haven't visited any event unfortunately. But few weeks ago, maybe it's already even months, she made photoshoot for Madame Figaro magazine. We had one behind the scenes photo from it and that was all for a long time. But now I have for you this photoshoot. It showed up today and I fell completely in love with it, it is amazing. It is more than amazing, it is absolutelly incredible. I think that it is the best photoshoot of this year, I truly do. I usually like Kristen's shoots, but this one just blew my mind. All these pictures are just stunning and Kristen looks perfect. I have for you 15 outtakes and 1 scan of the cover. Photos are taken by photographer Matthew Brookes.

fe657d611559033.jpeg
CLM005.jpg CLM009.jpg CLM008.jpg CLM002.jpg CLM007.jpg

1 komentář:

  1. Mrzí mě, že i po měsíci se v Utrechtu pořád necítíš úplně dobře. Já teda se školou mám taky dny, kdy je to super a pak ne. Už teda nemám ty panické stavy. Přiznám se ti, že to se mi nikdy v životě nestalo a bylo to fakt hrozné. Tohle už nikdy nechci zažít... Ale úplně upřímně ti řeknu, že pokud jde o vysokou, tak to vidím tak 50/50. Ta němčina byl pěkný záser, když to tak řeknu V podstatě po mně chtějí, abych přeskočila jednu celou jazykovou úroveň a už pěkně uměla číst souvislé německé texty a mluvila -_- Hlavně, že nikdy nepsali, jakou chtějí úroveň němčiny. V nejhorším případě si prostě seženu práci - doufám, že mě vezmou někam do knihkupectví Nechci se teda vidět během zkouškového. To beztak dostanu nějaký test a ani nebudu rozumět, co je tam napsané Aspoň, že ta angličtina je v pohodě :) Na Instagramu pochopitelně stalkuju všechny tvoje fotky! Líbily se mi třeba ty z mezinárodní večeře nebo co to bylo. Jak jsi mohla vyzkoušet jídla z různých zemí. To muselo být fajn :) No a budu ti držet palečky, aby se to trochu zlepšilo. Úplně se dokážu vcítit do tvé kůže, ačkoliv já bych nikdy neměla koule na to, abych se na tem Erasmus nakonec přihlásila...
    Ke Kristen! Teď jsi mi to úplně připomněla - nedávno jsem byla v Olomouci v Šantovce a tam je taky parfumérie a byla tam reklama na tu voňavku, jíž je Kristen tváří! Ale viděla jsem ji zrovna v momentě, kdy ji měnili za Natalie Portman
    Kristen teda novým photoshootem překvapila a taky moc potěšila :) Třeba hned ta první fotka v galerii s pejskem ♥ Rozkošné! No celý photoshoot je báječný a hodně zajímavý :) Mimochodem četla jsi, že by si prý Kristen mohla zahrát v novém remaku "Charlieho andílků"? Kdyby to klaplo, tak by to byla absolutní bomba!

    OdpovědětVymazat