pondělí 4. září 2017

'Gabrielle' Fragrance by Chanel: Behind the scenes


Ahoj všichni, jak se máte? Šel dneska z vás už někdo do školy? Nebo vás to čeká až později? Mně začíná škola už za dva dny. Ve středu od 13:15 mám první hodinu. A jen na tu mám přečíst asi 30 stran v nizozemštině a ještě vyplnit různé úkoly... Což je fakt super, když si vezmu, že ta učebnice mi přijde až zítra :D No co se dá dělat. Je to jen pár dní co jsem se na několik měsíců odstěhovala z domova a odjela do Utrechtu v Nizozemsku na erasmus. A už teď to tu nenávidím. Ale možná přestanu, těžko říct. Obzvlášť dneska mám dost velkou krizi, v podstatě jsem nevylezla z postele, akorát jsem si byla nakoupit. Nejhorší jsou rána.. Když se vzbudím a uvědomím si, že nejsem ve své posteli, že za dveřmi nečíhá můj pes, že v domě není ani mamka, ani taťka ani brácha, ale dva cizí lidi. A k tomu ještě budou pěkně dlouho daleko ode mě. S lidmi, které jsem nechala v Praze bych se třeba během těch 5 dnů co jsem tady ani neviděla, ale ten fakt, že jim nemůžu zavolat a domluvit se s nimi, že se uvidíme za hodinu tam a tam a že pěkně dlouho nebudu moct, mě děsí a ničí. Stýská se mi. A hrozně se bojím jak moc se změní vztahy s lidmi... Asi se ukáže, kdo chce zůstat v kontaktu a kdo ne. Nejhorší zatím byla asi sobota. V pátek tu byla mamka s rodinnou kamarádkou, která nás sem dovezla, protože táta nakonec nemohl. Strávily jsme den v Utrechtu a v sobotu měly odjet. Vyhodily mě před školou, kde se konala uvítací akce a já jsem brečela v podstatě nonstop od chvíle, kdy jsem vstala a asi 2 hodiny po tom, co odjely. Brečím i teď, když si na to vzpomenu. Já ale doufám, že až začně škola, tak se to podá. Budu mít jiné myšlenky. Třeba tu hordu úkolů. Zatím mám teda ale hlavně depresi. Měla bych si jít možná pokecat s domácím, ale hrozně se mi nechce, a tak nepůjdu. Na nějaký seznamování mám dalších 5 měsíců. Jinak je ale Utrecht hrozně krásnej, plnej různých kavárniček a restaurací a myslím, že až to tu přestanu nesnášet, bude se mi tu líbit. Včera tu byla na návštěvě kamarádka, co je na erasmu v Amsterdamu, takže jsem měla moc fajn den :) Musím něco dělat a pak je to v pohodě. Vůbec teda nevím, jak to bude s blogem, ale pokusím se tu být tak často, jak jen budu moct. Jak často to bude ale nemám páru. Dost možná jen o víkendech...

Každopádně kromě svého emocionálně nevyrovnaného výlevu nahoře mám pro vás i něco, co se týká Kristen. Jak víte, Kristen natočila reklamu na nový parfém od Chanelu s názvem Gabrielle. Myšlenkou té reklamy je přiblížit se tomu, kým byla Gabrielle Chanel, než se stala Coco. Byla to žena s myslí umělkyně, která se musela osvobodit, aby mohla být tím, kým chtěla. Na oficiální reklamu se můžete podívat tady. To video je podle mě absolutně dokonalé a Kristen je v něm přímo nádherná. Já mám pro vás dnes dvě videa z natáčení klipu, z nichž první je rozhovor s Kristen z placu a druhý je rozhovor s režisérem klipu, který moc krásně mluví o spolupráci s Kristen a o Kristen samotné :) Kromě toho obě videa doplňují prostřihy na záběry z natáčení klipu, čímž můžeme trochu nahlédnout do zákulisí a zároveň se ještě pokochat tím krásným prostředím. Určitě na videa koukněte, jsou skvělá :) a já se někdy tenhle týden snad ozvu s anketami měsíce...
* * * * * * *
Hello everyone. How are you? Did some of you go to school today? I'm... well, it's complicated. I hope you are all allright. I will tell you one thing... I knew I will be homesick. But I didn't expect me to be so devastated. It's been almost five days since I've left home. One day was the journey here. On Friday, me and my mom and our family friend who drove, because my dad couldn't go in the end, spent a day together and we also went to dinner. Then they dropped me where I live now and they were about to leave the next day. I couldn't stop crying on Saturday morning. They picked me up, drove me to school, where I had to go to an Orientation Day for International students and they left. And I couldn't stop crying for hours. I was hiding in corners, so no one sees me. I cry even when I am writing about it, when I remember it. I am just so incredibly homesick. It is hard to describe. It's not the place that keeps you somewhere, it's the people around you and I just miss them so much. It's not like I would see all of them in those 4 or 5 days, I would see my dad and mom and brother, but the rest? I wouldn't see them probably, but I could have. I would have the opportunity to call them and ask if they don't want to go out. And every morning when I wake up, I cry like a little baby and I feel so bad I want to die. Because it's not like I am here for two weeks and then I go home. I am here for four fucking months, then I go home and then I have to come back for one more. I just skyped with my mom and I lost it again. I miss them all and I miss my love - my dog. It's probably the worst, 'cause with friends and family I can at least skype or chat, but I won't see my baby boy for several months. I am in a terrible depression today. I probably should go to have a conversation with my landlord who was gone for three days, but I don't want to. So I won't. I have 5 months to do that. Whatever. Something good.... Well... Utrecht is a beautiful city. Really beautiful. With many amazing café's and restaurants and I think that after I stop hating it, I will love it. I had pretty bad day today, because I had nothing to do. When I have some activities or some work to do, it is better. I still don't know how often will I write articles, because of all the things that I will have to do, but I will try to be here as much as I can.

I have for you today some behind the scenes videos from the filming of Chanel's new advertisment film to 'Gabrielle' fragrance. Kristen is the face of this fragrance campaign and she filmed this beautiful ad, that you can watch here. The video is so beautiful and I absolutely adore it. So I have for you today two videos from the making. The first one is a short interview with Kristen from the set. The second one is an interview with the director of this clip, who speaks very nicely about working with Kristen and Kristen herself. Both videos are also filled with some scenes from the filming of this stunning clip, so check it out.


2 komentáře:

  1. Páááni, tak to vám hned tak na začátku střelili takovej domácí úkol? To ti nezávidím, ale mě to za chvíli už taky začne -_- No s tím textem ti budu držet palce, abys mu porozuměla. A taky ti hrozně držím palce a myslím na tebe, aby ses tam měla už lépe. Chápu tvoje pocity. Já bych na tom byla úplně stejně. Ale myslím si, že jakmile začne škola a všechno zaběhne do takových těch relativně "normálních školních kolejí", tak to bude lepší ;). Ke Kristen. Koukla jsem na obě videa a taky se mi moc líbí, jak režisér reklamy o Kristen mluví :). Taky si nedokážu představit, že by tváří téhle vůně byl někdo jiný než Kristen. A ty záběry z natáčení jsou zajímavé. Docela mě pobavily ty, kde s Kristenou trhnou ty lana

    OdpovědětVymazat
  2. tak takýto odchod je asi vždy ťažký, ja som síce ažtak ďaleko sama nebola ale zvládla som to v pohode, dúfam, že sa to tam zlepší a je to len lenctaká počiatočná osamelosť ktorá prejde , mno a tú teklamu som len pred pár minitami videla v telke a bola presne taká ako si sama napísala, je proste perfektná a Kris je v nej krásna a dokonalá, film o Coco som tiež videla yakže o otm m nejakého šajna videa z natáčania a rozhovoru sú tiež super, a ke tiež skvelé vidieť, že aj pri natáčaní niečoho vážnejšieho sa udejú vtipné príhody

    OdpovědětVymazat