úterý 19. září 2017

Outfit duel no. 24

Ho ho ho, jsem tady a není víkend. Neměla bych mít, ale jsem. Už před hodinou jsem ale odeslala úkoly, které jsem měla až do zítra do 13:00, takže jsem se rozhodla, že si zasloužím dát chvilku pauzu, ačkoliv zítra odpolko si zas budu nadávat, že jsem si tu pauzu dávala. Dneska/zítra dopoledne ještě musím přečíst jeden nizozemskej článek, protože odpoledne chceme řešit prezentace, ve které máme z toho článku vycházet. Problém je, že tomu článku v podstatě nerozumím, takže jsem ho celý hodila do google překladače, abych měla aspoň představu a moc mi to nepomohlo, takže to bude asi taková kooperace :D Jinak je teda 19. září a já teprv dávám anketu na říjen, ale tak co se dá dělat. Lepší pozdě, než vůbec. Tentokrát jsem se rozhodla pro dva outfity, které jsou takové hodně uvolněné, tomboy a hodně Kristenin chlapecký styl a ne žádné elegantní róby, ať je nějaká změna. Obě dvě události jsou spojené s Kristeniným režisérským debutem 'Come Swim'. Tmavý outfit pochází z letošního ročníku Sundance Film Festival, kde měla její krátký film premiéru a druhý, světlý outfit, pochází z nedávného promítání filmu a Q&A, které následovalo. Oba mají také společný jeden prvek a tím je Kristenina oblíbená koženková Chanel bunda. No a klasicky ty její zámečky. Tak jsem zvědavá, který outfit vyberete, já osobně mám výhrady k oběma, ale zároveň se mi i některé části líbí, tak sama nevím, který bych zvolila.
+ + + + + +
This time I decided to choose something less fancy and elegant and more Kristen and tomboyish for the 24th outfit duel. I know, I know, it's September 19th and I still didn't publish it, but see, I am working on it! Well, I chose two outfits that are quite similar to each other, but one is in dark colors and the other one is mostly white. The first one is from the premiere of 'Come Swim' at this years Sundance Film Festival and the second one is more recent, it is from the 'Come Swim' screening & Q&A in New York this month. I like just some parts from both of these outfits and I also don't like some of the parts, so I am very curious which one are you going to vote for, because I have no idea, almost like I have no idea who am I going to vote in the election next month :D


Vítězem minulého kola o outfit měsíce se stal outfit č. 1 s konečným počtem 7 hlasů. Druhý outfit od vás nezískal ani jeden a tak to byla opravdu výhra na celé čáře. Nemůžu ale říct, že by mě to překvapilo, tenhle outfit se mi taky líbil víc, než ten druhý :D
+ + + + + + +
The winner of last round iiiis.... outfit no. 1. With a total number of 7 votes against 0 votes for the second one, so... :D Clear win.

7 komentářů:

  1. Tak celej článek sis hodila do googlu jo? Mně teď v pondělí začala škola a pokud jde o němčinu, tak všechny materiály jsou v němčině, takže budu asi taky muset překládat Jinak ti řeknu, že to taky stojí za hovno. Moc se mi nelíbí to prostředí a ani se tam se mnou nikdo nebaví :( Tak doufám, že aspoň ty v Nizozemsku už jsi na tom lépe :) Vždycky na Instagramu obdivuju ty tvoje pěkné fotky :) Ale k anketě. Přiznám se, že z těch outfitů se mi moc nelíbí ani jeden Tohle je prostě čistý styl Kristen, můj už tolik ne. Protože si musím vybrat, tak hlasuju pro první, kvůli té černé barvě ♥

    OdpovědětVymazat
  2. tak to si tam asi pomali zvukáš, mno a to s tým článkom držím palce aby to nakoniec dobre dopadlo , mno a po zhliadnuti fotiek a uvážení som sa rozhodla, že budem hlasovať pre jednotku, tam sa mi pozdáva viac ako na tej druhej fotke

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to, že si v pohodě zvykáš, tak to jsem ráda :) No nakonec jsem se rozhodla pro 1. outfit, ale teda dlouho jsem na to koukala

    OdpovědětVymazat
  4. Řeknu upřímně, že oba outfity jsou děs. Ale když si mám vybrat, tak to je ten druhý.

    OdpovědětVymazat
  5. Černobílé kombinace mám opravdu ráda, takže nevím, který z nich si mám vybrat. Ale jelikož se mi ty černé džíny líbí víc, tak dávám hlas 2. outfitu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Bylo to docela jednoduché, nemám moc ráda bílé kalhoty, tak pro to dávám jedničku, i když mě tentokrát outfity moc nenadchly. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Chvíli jsem na oba outfity koukala, jakože fakt nevim, protože jsou oba super, ale nakonec teda dobře, o fous vyhrává jednička. I když na dvojce měla, pokud se nemýlím, ty úžasný motherfucker ponožky žejo D

    OdpovědětVymazat