čtvrtek 24. prosince 2020

Veselé Vánoce!

 

Ahoj všichni. Chtěla jsem Vám všem jen hodně v rychlosti a ve stručnosti popřát Veselé Vánoce a vše nejlepší do nového roku... Doufám, že stejně jako já, ještě máte alespoň malou naději, že bude ten následující rok lepší, než ten další. Snad tomu tak bude. Na Nový rok se tady možná ještě ukážu, mezi svátky možná i napíšu nějaký ten článek, ale pokud ne, tak jsem vám chtěla rovnou popřát i ten nový rok. Přeju vám všem hlavně pohodové prožití svátků a abyste byli všichni zdraví, to je to, čeho si teď musíme vážit ze všeho nejvíc... a doufám, že brzy tohle všechno šílenství skončí a život se zase aspoň trochu vrátí do normálu. Mějte se krásně a užijte si Vánoce, jak jen to půjde. 

S láskou, Angie. 

3 komentáře:

  1. I tobě se zpožděním přeju krásné prožití svátků a pokud se tu už neobjevíš, tak Všechno nejlepší do Nového roku, hlavně to zdraví. Také doufám, že bude lepší jak tento, ale to asi doufáme všichni.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já teda s větším zpožděním než Claire, ale taky ti přeji pěkné svátky a teda lepší zábavnější rok 2021.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem na blogu přes svátky téměř nebyla, tak se omlouvám, že jsem ti na Vánoce nepopřála. Doufám, že jsi vánoční svátky prožila radostně, v klidu a pohodě :-)

    OdpovědětVymazat