sobota 19. prosince 2020

Gallery update 78.3: Kristen on Jimmy Kimmel Live + interview

    

Ahoj přátelé moji nejmilejší. Už to zas je nějaký pátek, co jsem naposledy napsala nějaký článek. Měla jsem v plánu napsat ho o dost dřív, ale nějak jsem v sobě nenašla tu správnou sílu a náladu. Tenhle týden byl opravdu nabytý, byla jsem každý den někde a jsem fakt ráda, že mám konečně jeden den klid. Vlastně jsem se nezastavila od neděle... až dneska. A celý den jsem nic nedělala. Dokonce jsem se ani nekoukla na žádný seriál, jak jsem původně plánovala, nevím, co to se mnou v poslední době je. Nějak nemám na nic náladu. Doma to taky stojí za prd, protože si už všichni lezeme na nervy mi přijde. Respektive mně všichni lezou na nervy, nevím, jestli to tak cítí i ostatní, takže prostě no... nejsem na tom teď úplně nejlíp psychicky a ostatně ani fyzicky, protože mi zavřeli bazény dřív, než jsem vůbec stihla do nějakého jít... a na rehabilitaci mě teď taky jen tak nepošlou, takže mě nejspíš čeká ještě pár měsíců pekla se zády. Nebo minimálně pár týdnů. Jóga už mi nepomáhá... Je to otrava. No přestanu vás otravovat svou předvánoční depresí... :D Na Vánoce se těším moc, mimochodem, o tom žádná. Budu v práci na Štědrý den i na Boží hod, což původně teda nebylo v plánu, měla jsem být v práci jen na Štědrý den, ale vlastně mi to nevadí. No teď už přejdu k článku, než se zase zakecám. 

Mám pro vás konečně Kristenin rozhovor s Jimmy Kimmelem. Trochu jsem s tím otálela a popravdě jsem celkem ráda, že Katie jako první vybrala rozhovor s Joshem, protože ten s Jimmym je poměrně diametrálně odlišný, co se týče nějaké uvolněnosti atd. Přijde mi totiž takový zvláštní, podivný a upřímně mi bylo i za Kris trochu nepříjemně, protože Jimmyho otázky byly takové zvláštní. Nevím, přijde mi, že se mohl víc zaměřit na ten film a trochu míň na to, co Kristen vaří a koho z kolegů má nejraději. Já nevím, ten rozhovor má takovou divnou atmosféru. Kris se teda hodila do gala a po delší době šla někam osobně. Samozřejmě vše proběhlo za přísných covidových opatření, Jsem si téměř jistá, že Kris i podstoupila rychlotest. Samozřejmě nebyli přítomni žádní diváci, jen Jimmy, Kris a nutný štáb, který zastoupil alespoň trochu nějak ty diváky (alespoň myslím, že tam nikdo není). Rozhovor má i své světlé momenty, třeba když Kristen prostou poznámkou veřejně a situačně dost vtipně okomentovala svou bisexualitu. To mě dost pobavilo. Mohli jsme i nahlédnout do Kristenina soukromí, mluvila o Díkůvzdání, že s mamkou už ho oslavila a že si udělali tacos, protože její mamka nemá ráda krocana a že krocana bude dělat na druhém Díkůvzdání, které chystá... Potom ukázali nějaké fotky Kristeniných jídel, protože Krie velmi ráda vaří, jak víme, mluvili krátce i o Happiest Season, samozřejmě, a zmíněn byl i film Spencer, v němž má Kristen hrát Princeznu Dianu a je to pro ni opravdu velká výzva a hlavně velká příležitost. Takže na rozhovor určitě koukněte, ale je takový... nevím, zvláštní. Možná to přijde jen mně. Mám pro vás potom tedy ještě pár fotek v galerii. Moc jí to slušelo, vypadala skvěle. 

+ + + + + + +

Hello my beautiful friends. It's been a while again. 12 days since the last article. I cannot really say I didn't have time but I was kind of in a limbo state. I don't really know what was I doing. I was at work quite a lot, I have been shopping for Christmas, I have been meeting people before everything closed yesterday... I don't know. There is like too much going on right now and I am not really in a good place mentally, so that's probably the main reason. I used to blog as a therapy but at this point, it isn't really helping me that much anymore. I don't know. I hope it gets better soon. I will spare you details about my personal life and I will jump right into today's article, then I will visit you, my friends and then I will probably just... watch some shitty videos on youtube, i don't know :D I am not in a productive mood today. 

I finally have for you the interview with Jimmy Kimmel today. Kristen was on his show in person, which is quite rare recently, but since the show is filmed in LA and Kristen lives in LA, she could go there. Everything follows a very strict Covid-19 restrictions and precautions so that everyone in the studio is safe, so it was just Jimmy, Kristen and the necessary crew members making the show, no live audience or anything and they were keeping a safe distance from each other, I am pretty sure Kristen had to undergo the quick covid test also. Honestly, although I am very happy Krie appeared on the show, I find this particular interview quite awkward... at Jimmy's side. His questions were weird, I cringed a little bit during the interview, I just felt really uncomfortable for Kristen and I wasn't even there. She did look absolutely stunning though I have to tell you. And there are some highlights there, we did learn something new about her cooking, a little about Happiest Season and the cast of it... and Kristen did speak about her upcoming movie Spencer in which she is set to play Princess Diana, which is huge. My favourite part is probably Kristen publically commenting her bisexuality. That was once again pretty legendary moment I will remember for a while. 


    

2 komentáře:

  1. Já mám rozhovory s Jimmy Kimmelem moc ráda, ale tady v tomhle případě to cítím úplně stejně jako ty - to interview působilo docela dost divně a neuvolněně - přesně jak píšeš. Myslím si, že by to mohlo být tím, že Jimmy a Kristen jsou povahově docela odlišní, ale těžko říct. Každopádně jsem ráda za to, že Kristen byla takovou vzácnou výjimkou a do studia přišla osobně :) Musím říct, že její outfit bych se asi neodvážila obléknout, i kdybych měla tak skvělou postavu jako ona, ale opravdu jí to moc slušelo :) Já už jsem na její verzi princezny Diany strašně zvědavá. Teď jsem asi v půlce čtvrté řady The Crown a musím říct, že Emma Corrin se s Dianou popasovala hodně obstojně, tak snad to bude i případ Kristen :)

    Jinak tě teda obdivuju, že jsi zvládla tolik hektických dnů po sobě. Já teď nedělám v podstatě nic :D Jenom se učím na tu nejtěžší zkoušku, co budu tenhle semestr mít, ale naštěstí to učení není moc náročné, takže mám po nějaké době i čas na čtení :) Budu ti držet palce s těmi zády, snad ti najdou nějakou jinou alternativu, když nemůžeš do bazénu.

    A u doktora to naštěstí proběhlo v pohodě. Sice jsem čekala 20 minut, než jsem přišla na řadu, ale v čekárně byli jen neinfekční pacienti :) Pak mi sestřička asi 4x měřila tlak, to jsem si myslela, že mi odpadne paže, aby mi řekla, že ho mám mírně zvýšený a pak byl problém vzít mi krev - naštěstí se to na druhý pokus podařilo (bohužel, jak jsem po zkušenosti z loňského roku vynervovaná, tak mi ty žíly "cukají" nebo co a sestřička se chudák nemůže trefit, jenže mě to pak stresuje o to víc a nemůžu se uklidnit - tak snad příští rok už to bude v pohodě :D).

    OdpovědětVymazat
  2. Jak píše Katie, rozhovor určitě hodně ovlivní, jestli je host s moderáotem na stejné vlně. Ale Kristen to moc slušelo a měla krásnej outfit.

    V práci na Štědrý den i na Boží hod? To ti teda vůbec nezavidím, ale jestli to nebereě jako velké příkoří, jedině dobře. A třeba si tak v předvánočních přípravách opočineš od rodiny a atmosféra doma nebude tak napjatá :-)

    O zádech mi ani nemluv. Mně chytly na přelomu února a března, když vyhlásili nouzový stav a všechno se zavřelo. Doktorka to se mnou řešila po telefonu a rehabilitace zavřený, takže jsem se na ni dostala až v létě a od té doby se to se mnou táhne a mám pocit, že se toho už nikdy nezbavím.

    Přeji ti krásné Vánoce!

    OdpovědětVymazat