čtvrtek 19. listopadu 2020

Kristen & Dan Levy on the Today Show (November 12)

   

Ahoj všichni jak se máte, já se mám celkem fajn. Dneska jsem byla u kamarádky na koleji a společně jsme trochu brainstormovaly nad diplomkama a zítra jdu do práce. Upřímně, vůbec se mi ta věc nechce psát a mám pocit, že to v životě nemůžu napsat, ale tak... no... snad to nějak zvládnu. Mám z toho trochu depku, ale jinak se mám vlastně celkem fajn. Zítra jdu zase do práce, tak se tentokrát moc netěším, ale tak snad to bude v pohodě. Jinak ale osobní část asi ukončím a přejdu rovnou ke Kristen, protože těch novinek je celkem dost a nechci se úplně dostat do moc velkého skluzu. V podstatě už ve skluzu jsem a to Krie ještě zrušila účast v show Jimmyho Kimmela jo, takže no... je toho dost. Mám pro vás dneska skvělou novinku týkající se proma Happiest Season. Kristen se totiž spolu s Danem Levym objevila 12. listopadu v Today Show, kde pustili klip z filmu Happiest Season a také krátce o filmu mluvili, aby ho propagovali. Je to sice jen poměrně krátký rozhovor, jen asi 5 minut, ale musím říct, že je moc příjemný a že jsem se u něj docela nasmála. Zvlášť teda u historky o tom, jakou speciální dovednost se Kristen snažila Dana naučit. Je z toho poznat, že si Kristen s Danem na natáčení hodně sedli a i o sobě vzájemně moc hezky mluví, což mě vždycky moc potěší. Dana navíc fakt miluju, on je prostě geniální. A zjistila jsem, že stejně jako já, se bojí můr a motýlů :D Což jsem se teda dozvěděla z jiného rozhovoru než z tohohle, ale nevadí. Každopádně je ten rozhovor skvělý a určitě si ho pusťte, je úžasné Kris po delší době zase vidět propagovat nějaký film. Vloni toho bylo tolik, že některé věci jsem ani nezveřejnila a doteď mě to mrzí, ale pokusím se tentokrát polepšit :D Film jinak vychází už z 6 dní a já se nemůžu dočkat, až ho uvidím. 

+ + + + + + +

Hello everyone. How are you doing these days? I will skip the personal part because I told you pretty much everything in the last article which is just few days old, so I will skip right into this one. I have for you today something really great. It would be of course better if it could be in person and not online but Kristen has appeared on Today Show on November 12 together with Dan Levy to promote their new movie, Happiest Season. The interview has only something over 4 minutes but it is really great, really funny and it is just so great to see Kristen, she seems so happy and relaxed. I think she isn't that nervous when she is doing this online with her support system around, we all know she has always struggled with these TV appearences, but she nailed this one. It was also just so great to see her after such a long time to promote a movie. I am sorry I didn't publish more videos from last year's Charlie's Angels promo, because that was legendary, I might do some flashbacks when I don't have anything else to publish. Anyway, Dan Levy was there too and it is pretty obvious they became really good friends on set which is great. There is also a clip from the movie at the very begining. I love that. My favourite part is when Dan Levy tells a story about how Kristen has taught him how to smash a beer can to his head and drink the beer when the can breaks. Kristen also looks great and I will publish some pictures from the day so you can see what a lovely outfit she had. It is not really visible on the video though unfortunately. 




1 komentář:

  1. diplomku zvládneš :) když jsem ji zvládla i já :D
    a Kristen byla nádherná ve videu :)
    ps: jsem zase zpět na blogu

    OdpovědětVymazat