úterý 6. srpna 2019

Gallery update 73.3: Vanity Fair Magazine outtakes + scans


Ahoj všichni. Tenhle článek se zas snažím napsat už dva dny, jsem vážně hrozná. Pořád mě něco rozptyluje. Strašně snadno od toho odejdu a začnu dělat něco jinéh, stačí jen malinký podnět, vůbec neudržím pozornost. Tenhle problém jsem teda mívala vždycky, ale v poslední době už mi to přijde skoro moc... :D No nic. Každopádně jsem zpátky v Praze, ale už doslova jen na pár hodin, protože zítra odjíždím do Brna. Upřímně se mi ani moc nechce, potřebovala bych si odpočinout, jet někam bez lidí a v klidu jen číst a psát a neřešit nic, ale na to bohužel jen tak nedojde, jelikož až se vrátím, tak hned musím do práce a pak už budu furt v práci a volno pořádně žádné. Tak nějak toho na mě bylo moc od začátku léta a ačkoliv jsem byla pryč, pořád jsem byla s někým a něco řešila a upřímně bych si nejraději lehla do postele a tak tři týdny z ní nevylezla. Ale tak mám smůlu, bohužel. Co se dá dělat. Každopádně zítra zase odjíždím, ale než pojedu, mám pro vás ještě nějaký ten článek. Připravených jsem jich měla víc, ale nakonec to neklapne, bohužel.

Každopádně mám pro vás alespoň jednu z hlavních novinek, kterou je nový photoshoot pro časopis Vanity Fair. Kristen pro tenhle časopis už párkrát něco nafotila a vždycky to byly moc povedené fotky a tenhle shoot není výjimkou. Kristen to tu skutečně moc sluší, vypadá naprosto skvěle. Na sobě měla různorodé outfity z dílen jiných návrhářů, než je Chanel, což je poměrně příjemná změna. Ne, že bych měla něco proti Chanelu, ale... nemusela by ho nosit furt :D Pravděpodobně musí, i kdyby nechtěla, ale i tak :D Každopádně je to takový hodně elegantní photoshoot, takový už jsme dlouho neviděli, takže mi to udělalo radost. Některé fotky jsou opravdu krásné. Kromě toho je tedy součástí časopisu i cover story, které jsem tedy neměla úplně čas překládat zatím, ale můžete si ho přečíst na scanech časopisu v galerii. Kromě toho Kristen také natočila 16 minutový rozhovor, ve kterém mluví o některých rolích své kariéry. Mrzí mě, že některé filmy vůbec nezmínila, na druhou stranu, to bychom tu byli ještě pozítří. Je ale zajímavé ji slyšet o těch filmech mluvit, dozvíte se tam i nějaké historky ze zákulisí, mluví o tom, jak se připravovala na role, o svých začátcích... a z toho, jak o tom mluví je znát, že jí na všech jejích rolích opravdu záleží a že miluje hraní a filmový průmysl. Sama tam říká, že to bude dělat celý život, protože neví, co by dělala, kdyby ne. Ke konci potom mluví i o Charlieho Andílcích. Určitě doporučuju zkouknout celé video, je skvělé, ale pokud nemáte tolik času, tak aspoň proklikejte na některé části, třeba když mluví o Panic Room nebo o The Runaways, rozhodně to stojí za to.
+ + + + + + +
Hello everyone, I am back in Prague for basically only few hours really... Well, I am back since Sunday, but I had a lot of stuff to deal with, so there was no time to publish any articles. I came home from Belgium and it was a great trip, I really liked it, but I kind of feel like I need some holiday without people. Do you know this feeling? I went to work yesterday and I just couldn't deal with people, I would be happy to lock myself in some cabin in the woods and if it wasn't asking for trouble, since it is like a beginning of a bad horror movie, I would spent there like a month. Just writing, no people, reading. I feel like that is what I need right now. Especially after all the emotional baggage I have to deal with this summer. Anyway, I hope you had a good week. I certainly had. And now I have a lot of news to write about, because a lot of stuff showed up.

First of all, I have for you another photoshoot Kristen did. She appears in September issue of Vanity Fair Magazine. She did an interview for the issue, they made a great video, that I have for you too today, and she did a photoshoot, of course. And I absolutely love it. I have for you scans and outtakes from the magazine. In my oppinion, Kristen looks absolutely amazing in these pictures, I really like this photoshoot. She is wearing various outfits that are not Chanel, which is a nice change, I would say :D She is on the cover, there is of course a cover story that you can read on those scans, but I don't really have time to translate at this point. But I have for you the promised interview that has 16 minutes, but it is really great. Kristen was asked to sum up her career by talking about some of her challenging roles. She is talking the whole time and it is a really nice video. I watched it in Brussels, I couldn't wait. It is obvious that she cares deeply about films she's making and it is nice to hear some stories from the set we did not hear before and some behind the scenes secrets, like for example Panic Room. It is quite a long video but I recommend it if you have 16 minutes of your life to put it into it. Or at least some parts of it. Just one thing I have to set right, some years on that timeline made by Vanity Fair are wrong... :D




Insta bonus:

3 komentáře:

  1. tak tenhle photoshoot se opravdu moc povedl :)

    OdpovědětVymazat
  2. mno tak aj ja by som brala kebyže si môžem zaliesť do postele, mno mne by stačilo asi tak týždeň, aby som nerobila totálne nič , ale prajem ti pevné nervy a aby si to všetko v pohode zvládla , mno a čo sa týka Kris tak tá na fotkách vyzerá naozaj skvelo, páči sa mi asi všetko čo mala na sebe,  a tiež to, že je tak jemne nalíčená , toto jej pristane veľmi, fotka fotená na posteli je pre mňa erfektná

    OdpovědětVymazat
  3. Na video jsem koukla, teda proskákala jsem ho k filmům, které mě zajímaly. Líbilo se mi třeba, jak mluvila o The Runaways a jak si Joan Jett myslela, že své role nešla na 110 procent Chudák, Kristen. A pak mě dostala, jak na konci řekla "I'm old" Kvůli tomu a těm úžasným fotkám mě moc těší, že po dlouhé době fotila pro známější časopis. Celý photoshoot je vážně parádní, i tak fotka z obálky se mi moc líbí, tak mám pocit, že se asi objeví na dalším layoutu

    OdpovědětVymazat