neděle 24. února 2019

Gallery update 72.0: Charles Finch & Chanel Pre-Oscar Dinner


Ahoj všichni, jak se pořád máte? Plánuju se dneska v noci koukat na Oscary jako každý rok. Nakoupila jsem si nějaké křupání, nějaké pití a hodlám si to užít :D Na druhou stranu se mnou letos nebude koukat brácha, protože jde brzy do práce, tak nevím, jestli to zvládnu, ale když vytuhnu, tak se holt kouknu na záznamy :D Letos jsem ale nějak neviděla tolik filmů z nominovaných, abych to nějak prožívala, ale je to už prostě taková tradice. Uvidíme, jsem docela unavená i dneska :D Každý rok trochu doufám, že se tam objeví Kristen, aby vyhlásila některou z cen, ale nikdy na to nedojde... tak předpokládám, že se mi to nesplní ani dneska :D Ale tak třeba budu překvapená.

Co se ale vyplnilo, byla naděje, že se Kristen objeví na tradiční slavnostní večeři v předvečer předávání Oscarů, organizovanou Charlesem Finchem ve spolupráci s Chanelem. Kristen tam jako ambasadorka Chanelu nemohla chybět, ačkoliv to mohlo být pravděpodobně trochu smutné setkání vzhledem k úmrtí Karla Lagerfelda, který podlehl zdravotním komplikacím v úterý, 19. února. Zemřel na rakovinu slinivky břišní. Každopádně i přesto se zdá, že Kristen se na akci poměrně bavila. Měla na sobě moc krásný outfit, který jsem si narozdíl od toho předchozího, naprosto zamilovala. Vypadala podle mě naprosto skvěle. Co myslíte? Po dlouhé době jí také účes dělal Adir Abergel, z čehož jsem měla opravdu velkou radost. Vlasy jí i nově sestřihl a musím říct, že se mi ten účes moc líbil, ačkoliv se mi stýská po dlouhovlasé Kristen. Hrozně se mi líbí jak ten top, tak ta sukně. Ty boty ne tolik, ale celkově to podle mě vypadá super. Zatím mám pro vás tedy jen 20 fotek ze samotné akce, na kterých můžete Kris vidět ve společnosti Tessy Thompson, Shailene Woodley nebo Miley Cyrus. Jako svého hosta si Kristen vzala nejlepší kamarádku Suzie, kterou také můžete vidět na tuším dvou fotkách. I té to moc slušelo. Nedovedu si moc představit, jestli nebylo setkání s Miley trochu trapné, když obě dvě chodily se Stellou Maxwell :D Ale asi nebylo, vypadaly, že se dobře bavily :) Vyšel i rozhovor, ve kterém Kristen zmiňuje Karla a její vztah k němu, ale o tom až někdy jindy. Teď mám pro vás kromě těch 20 fotek z akce a ještě k tomu 4 fotky z příprav na večer, které jsou naprosto skvělé. Hlavně ta první se mi líbí. Ta je dokonalá.
+ + + + + + +
Hello everyone, how are you today? I am planning on watching the Oscars tonight, as every year, but my brother is not watching with me this year, so I am not sure, if I will make it. But whatever, if not, I will watch it some other time. But I bought everything I need to, so let's see if I'll make it or not :D Probably not, I am already tired now. Whatever :D I have for you some news today, which made me very happy, so I am writing an article quite soon after the previous one.

There is never anything sure about Kristen's schedule of events she will or will not attend, but one thing stays the same for years now. She always comes to the Charles Finch & Chanel Pre-Oscar Dinner in Los Angeles the day before the Academy Awards ceremony. I always hope she might have come to present some of the awards, which literally never happens... it happened two times years ago, but I still have hope today. But as same as every year for the last few couple of years, she attended this dinner, which could be quite nostalgic, because of the recent passing of Karl Lagerfeld, but when you look at those pictures, it seems like they had fun even despite that. Kristen wore of course a model from Chanel and I have to say, I absolutely adore it. It is so much better than the previous one from Paris. I love the skirt and the top, those shoes are a bit strange, I don't like those that much, but the whole look is great. She also had her hair done by Adir Abergel after quite a long time and apart from photos from the actual event, I have for you photos from the preparations. I think she looked amazing. I have for you just 20 photos from the event and four from the preps for now, but when more shows up, I will add it to the gallery. As you can see, Kristen brought Suzie with her to this event and she also spent some time during the evening with Miley Cyrus, Tessa Thompson and Shailene Woodley. It might have been a little awkward between Kristen and Miley since they both dated Stella Maxwell... :D But it hopefully wasn't, it seems like they were having fun.



5 komentářů:

  1. Tak tady je opravdu nádherná. Ta růžová jí strašně moc sluší

    OdpovědětVymazat
  2. mno tak ja som to nepozerala lebo to by som určite prespala a nemala z toho nič, takže som si to potom prečítala ako to všetko dopadlo, to mi bohate stačí, mno a čo sa týka Kris tak ako ja neviem čo povedať na jej outfit, rozhodne to nie je nič pre mňa, a ani sa mi to asi aj preto nepáči, ale aby to nebolo tak negatívne tak sa mi veľmi páči tá čiernobiela fotografia kde má vyfotenú tvár, tá je proste perfektná, fakt vyšla   

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to mě ty Oscaři nějak neberou Ale tak snad si neusnula a dokoukala se Jo, taky i chybí ta Kristen s dlouhýma vlasama, ty jí rozhodně slušeli nejvíc, ale i tento sestřih není k zahození :) A outfit má v pohodě :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to já letos Oscary tak nějak zazdila Myslím si, že vítězové byli víceméně jasní. Překvapila mě snad jen výhra Olivie Colman (čekala jsem Glenn Close) a vůbec jsem netušila, který film si odnese hlavní cenu... Takže se budu muset v budoucnu na Green Book kouknout Jsem teda ráda, že se Kristen zase někde ukázala. Musím říct, že tenhle její outfit se mi hodně líbí a určitě ho zařaď do některého z kol outfit duelu ;) Docela mě překvapuje, že si na sebe vzala růžový svetřík, ale ten se skvěle hodí k té sukni. Hodně se mi líbí i zvolený účes a líčení. Bezva jsou i ty osobní fotky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kristen je nádherná :o Moc jí to sluší ;) Chtěla jsem se zeptat, jestli bys nechtěla být má SB? ;)

    OdpovědětVymazat