pátek 29. června 2018

Gallery update 70.4: 71st Cannes Film Festival - Closing Ceremony


Ahoj vsichni. Anglická verze textu je dneska úplně jiná než verze česká, protože je dělí asi tři dny. Stala se mi taková nemilá věc. Jsem už dve dny bez internetu a budu ještě další dva. V O2 asi překopli nejaké kabely a prostě to nefunguje. Zároveň jsem tenhle týden hodně odpočívala, protože mi nebylo moc dobře po všem tom stresu ze státnic. Ty teda nakonec dopadly dobře, stejně jako z italianistiky vloni jsem i letos dostala z nizozemských státnic za 2, s čímž jsem naprosto spokojená, protože jsem tam šla úplně dutá. Každopádně teď mě čeká psaní bakalářky, což je dost na prd bez internetu... ale aspoň mě neláká se koukat na seriály :D No každopádně jsem na blog neměla úplně náladu a ani čas, tak se omlouvám, ale ony už mi stejně pomalu dochází novinky :D Jak se máte vy?

Dneska mám pro vás fotky z úplně poslední akce, na kterou Kristen v Cannes vyrazila. Jde o fotky ze zavěrečného ceremoniálu, kdy byla i udělena všechna ocenění včetně zlaté palmy. Kristen na této akci opět vyrazila na červený koberec i se zbytkem poroty a vypadala absolutně jinak než na akci předchozí. Je to trochu jako nebe a dudy. Na téhle akci vxpadala Kris trochu jako anděl, zatímco na té předchozí trochu jak kdyby vylezla z pekla :D Měla na sobě samozřejmě šaty od Chanelu, které jsou sice moc krásné, ale nejsem si úplně jistá, jestli je ten střih v horní části pro Kristen úplně lichotivý. Možná je to ale jen můj dojem. Naprosto jsem se zamilovala do těch bot a do jejího účesu, ten mela podle mě fakt povedený. Co se Kristeniných vlasů týče, tak vás bohužel nepotěším, kvůli roli Jean Seberg se Kristen musela nechat znovu ostříhat na krátko. Na druhou stranu má ale aspoň konečně jednolitou barvu. Natáčení filmu už začalo, žádné fotkx z natáčení se ještě neobjevily, bohužel, ale možná na to dojde. Jinak došlo k nějaké aktualizavi informací o Charlieho andílcích a Kristen je uváděna už v sekci oficiálního obsazení, tak se vážně zdá, že si v nich zahraje. Spolu s ní je tam zmíněna také herečka Naomi Scott.
+ + + + + +
I'm gonna tell you one thing. Life with chronical pain sucks. It got worse with my back the last couple of weeks and it makes me go crazy. I never opened up very much about this problem of mine because it is not something that is easy to talk about, but since I am writing this article in terrible pain, it is kind of something that came to my mind and I feel the urge to write about it. I have problems with my back since I was like... 16 or 17 I think. No one was really able to figure out what to do with me. Rehab doesn't work, physio didn't work, nothing really works, not even if I go to a fitness centre and try to work out. It is actually even worse today. When I say it makes me crazy, it is not a metaphor, it actually really does. I am doing some crazy things to prevent the pain or to make myself feel a little better, mostly by causing myself a different kind of pain that makes my brain occupied. I don't even remember a day when my back didn't hurt. I truly don't. It was a bit better recently, but in the last couple of weeks or months, it got much worse again and I can hardly stand it anymore. I am not able to sit in one position, I look like someone with Parkinson's disease. It is very hard now to stay focused and actually do something, including this blog, so I am sorry about that. I won't write more about it but if someone would be interested in knowing, what is it like to live with chronical pain, I am going to write a longer article on this topic at my personal blog. Since I wasn't here before my state exams and not even after, most of you don't know, that I made it! I am not a bachelor yet, I have to write the freaking thesis, but I am getting there. Hopefully. Well, school is not something I want to write about so I will pass straight to Kristen.

The good news is, that Kristen finally has only one colour of hair on her head. The bad news is (in order of her hair situation), that she is playing Jean Seberg, who had short hair in the period of time the movie is supposed to be about, so she cut her hair again. Which I am not happy about, but what can we do? Another thing is, that the director of the Underwater trailer wrote on his twitter or something, that the trailer is coming very soon. So I hope it won't mean another five months. There are no photos from the filming of Against All Enemies film, but I hope they might. Right now, I have for you photos from the very last event that Kristen attended at this year's Cannes Film Festival. Yet, it is the closing ceremony. I have for you pictures from the red carpet and also from the ceremony itself. Kristen looked completely different than at the previous event. Like devil and angel, seriously. She looked very girly at this event. She was wearing a beautiful Chanel dress, which I like very much, but I am not sure if it is an ideal fit for Kristen, especially the top part, I feel like it is not very flattering, but maybe you see it differently. I really like the hair, the make-up and I absolutely ADORE those shoes, they are absolutely perfect.

003~37.jpg 035~12.jpg 049~9.jpg 068~6.jpg 336.jpg
070~5.jpg 073~7.jpg 369.jpg 382.jpg 355.jpg

6 komentářů:

  1. Jej som rada, že sa ti všetko podarilo a určite to ej dobrá známka na to aký je to jazyk. Ja ťa popravde obdivujem, že takéto jazyky študuješ lebo sú to také iné, ako nie sú iné ale netradičnejšie no, tak by som to nazvala. Ja ťa s tým blogom chápem a keď človek proste nemá náladu, tak ju nemá no. A ja sa mám tak zvláštne proste dá sa ale bolo aj lepšie. Súhlasím s tebou, že Kristen na tejto akcii vyzerala jak nejaký anjelik a tak to jej to neskutočne svedčí. Ako ten vrch bol taký zvláštny a ako vyzerala by v nich ešte lepšie ak by bol nejaký pre ňu krajší ale tak kto vie. Účes Kristen bol neskutočne dokonalý a pripadal mi trošku retro ale dosť sa jej hodil a bola prekrásna. Inak tých vlasov mi je ľúto lebo táto dĺžka bola krásna ale tak verím, že si ich znova nechá potom narásť. A som rada, že nakoniec sa v tých charlieho anjeloch objaví lebo ten film j super a ja ho mám veľmi rada.

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych se asi zbláznila, kdyby mi nešel doma internet. Před pár lety se to stalo a to jsem byla dost naštvaná. V dnešní době to prostě bez toho netu jde těžko. Jako když jsem někdy pryč, tak mi net nijak neschází, ale doma ho prostě chci mít. Člověk nikdy neví, co si bude muset/chtít vyhledat Jinak teda gratuluju ke státnicím! Já jsem říkala, že to zvládneš! Akorát teda moc nerozumím tomu, že ještě nemáš napsanou bakalářku. Ty to máš nějak posunuté? Nebo se to na UK dělá nějak jinak? Jinak to s těmi zády mě dost mrzí. Je to na prd, když má člověk bolesti a nikdo a nic ti od toho nedokáže pomoct. Moje kamarádka třeba mívala (nebo možná ještě mívá) bolesti hlavy. Taky chodila všemožně po doktorech a nikdo jí nebyl schopen říct, proč ji ta hlava bolí. Už jsem jí i říkala, jestli by nebylo dobré, kdyby si dělala třeba marihuanové sušenky nebo něco. Nejsem pro užívání drog, ale když je člověk v bolesti, tak si myslím, že je třeba zkusit všechno. V souvislosti s těmi zádami jsem si ještě vzpomněla na video, co mi taťka nedávno poslal. Bylo to asi v nějaké asijské zemi a v podstatě šlo o to, že ty jsi přišla třeba s tou bolestí zad a nějaký ten zkušený chlápek tam ti dal na záda dřívko a pak do něho klepal kladivem a posouval ho podél páteře. Určitě to muselo bolet jak prase a navíc stačí jeden špatný pohyb a už bys nemohla chodit, ale na té paní, co jí to dělal, bylo hrozně vidět, že jí to pomohlo. Je blbý, že tady u nás nemůžeš takové alternativní metody vyzkoušet, protože jsem si jistá, že už jsi zkoušela všechno, co bylo možné...
    Ke Kristen. Jak jsem u té předchozí akce kritizovala, tak tady budu zase spíše chválit. Přiznám se, že ty šaty mi taky úplně nesedly. Jsou pěkné, ale rozhodně se neřadí mezi ty nejlepší, co Kristen na festivalu měla. Ten vršek bych asi taky udělala trochu jinak a určitě bych změnila látku. Ta mi přijde divná. Ale říkám, nejsou to nejhorší šaty. Mě tu třeba hodně zaujaly její boty Ty vypadají fakt parádně. Taky chválím líčení, ale pro mě asi největším požitkem byl ten účes! Ten byl tak úžasný ♥ Nejen, že se k celkovému looku hodí, ale já hrozně ráda vidím, že Kristen s vlasy zase provedli něco úplně jiného :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak moc gratuluju k dvojce a zároveň ještě držím palce při psaní seminárky. kristen se mi moc tady líbila, asi poprvé na cannes má moc pěkné šaty a ta barva jí moc sluší

    OdpovědětVymazat
  4. mno tak to je na prd lebo mne keď nejde interne tak som trochu nervózna        ale nie dá sa to prežiť keď je to len na krátko , mno a tiež ti gratulujem k štátniciam určite to musela byť makačka a poriadný stres a hlavne keď sa človeku do toho nrchce lebo okolo nás sa nachádza mnoho rušivých elementov      a to nie len internet, ja sa mám momentálne v pohode a tak trochu dovolenkujem aj keď doma pracovne      ale to sa prežije, mno a s Kris tak to s tebou súhlasím, je to oproti tomu čo mala na sebe rozdiel, bola tu taka jemnučká ale aj to jej pristane, ja len som pozerala na ten rásporok aký je tam obrovský      ja by som sa bála práve toho, mno a to s Anjelmi tak som niekde čítala, že je zahrnutá do projektu tak sa na to veľmi teším

    OdpovědětVymazat
  5. Teď moje srdíčko skáče radostí, protože tímhle tenhle článek pasuji na můj oblíbený z Cannes! Konečně jsem se dočkala něžné Kristen, moc se mi tu líbí volba šatů, účes je dokonalý (nemám ráda prostě ty její upláclé ofinky uprostřed čela ) boty, i líčení, všechno do sebe tak hezky zapadá a ještě když z podšatů vykoukne noha, tak to vypadá stále velmi elegantně. Za mě teda top! ♥ Jinak držím palce ať všechno zvládneš a doklepeš a už máš klid :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se naopak velmi líbí ten vršek šatů, vypadá to zajímavě a tak trochu barokně a vůbec to není nelichotivé, velmi jí to sluší. Líbí se mi také ta jemná barva vlasů, vypadala jako princezna a žensky, což se v poslední době u ní moc nevidí, má spíše takový chlapecký styl. To co si nechala udělat s vlasy mě naprosto nadchlo, ten účes jí moc sluší a moc mě mrzí, že se opět nechala ostříhat, ale jsou to jen vlasy, zase dorostou :)
    A samozřejmě gratuluji ke státnicím a držím palce s bakalářkou, říkej si: Už jenom tohle a je to za mnou!

    OdpovědětVymazat