pátek 15. června 2018

Gallery update 70.3: 71st Cannes Film Festival: L'aïoli Lunch & 'Knife + Heart' Premiere


Ahoj všichni. Nechci dneska mluvit o sobě, měla jsem dost na nic den a upřímně myslím, že dokud neodevzdám bakalářku a nebudu mít za sebou státnice, budou všechny dny dost na nic. Místo toho budu ale hodně mluvit o Kristen, protože okolo té se toho teď děje halda. Některé zdroje tvrdí, že natáčení filmu o herečce Jean Seberg - Against All Enemies, už mělo začít. Já jsem ale našla, že začíná až za 3 dny, tedy 18. června. Kristen byla vyfocena se scénářem v ruce, takže se zřejmě na roli pilně připravuje. Já jsem zvědavá, co jí pro tuhle roli udělají s vlasy, protože Jean Seberg v době, ve které se ten film má odehrávat, měla vlasy krátké. To mě upřímně trochu štve, protože jsem měla radost, že už Kris trochu ty vlasy dorůstají, ale teď se bude muset zřejmě opět nechat ostříhat na krátko. Ale tak co se dá dělat. Kromě toho vyfotili tuším včera Kristen, jak tráví večer s herečkou Charlize Theron a režisérkou Lynne Ramsay. Okolo toho existují dvě teorie. Zaprvé, jde o nový projekt zmíněné režisérky, ve kterém bude hrát Charlize a chtějí Kristen do party anebo jde o to, že Kristen by ráda, aby hlavní roli v jejím připravovaném snímku napsaném podle knížky "The Chronology of Water" od Lidie Yuknavitch, který chce natáčet teď v létě, hrála právě její bývalá kolegyně z filmu Snow White and the Huntsman. Jak do této varianty zapadá Lynne je otázka, ale je možné, že ji má Kris třeba jako nějakou poradkyni tím, že ještě netočila celovečerák, nebo že se na filmu bude podílet nějakým jiným způsobem. Vše se snad brzy dozvíme, alespoň doufám. Také by se konečně mohl objevit trailer alespoň na jeden ze tří filmů, ve kterých si Kristen v minulém roce zahrála a které, zdá se, tak trochu všechny usnuly na mrtvém bodě. Já doufám, že už se brzy něčeho dočkáme.

Dnes mám pro vás co se týče festivalu v Cannes fotky hned ze dvou akcí. První z těchto akcí je oběd, který proběhl už 16. května a na který jsem zapomněla a proto ho dávám do tohoto článku, přestože hlavním tématem měly být jen ty druhé fotky. Narušila jsem si tím trochu tu chronologii, ale snad mi to odpustíte. Kristen si spolu s ostatními členy poroty vyrazila na slavnostní oběd, ze kterého se bohužel objevilo pouze pár fotek. Celkem jsem jich vyšťárala 12, ale některé ani nejsou oficiální, ale pouze z nějakých sociálních médií. Kristen na sobě měla hrozně skvělej růžovej kostýmek, akorát ty kalhoty mi na ní přišly trochu moc dlouhé. K němu si vzala jedno ze svých klasických triček s potiskem, kterým ten outfit udělala svůj. Kris moc často v růžové nevidíme, ale musím říct, že se mi ten outfit fakt hodně líbil, až mě mrzí, že těch fotek je tak málo. I účes měla skvělý a moc se mi líbí ty sluneční brýle, které jsou tuším teda taky Chanel. Letos snad ani jednou s outfitem nešlápla vedle a z toho mám fakt radost. Nebo už mám snížený nároky, jak vím, že stejně vytáhne vždycky Chanel, těžko říct :D
+ + + + + + +
Hello everyone. I don't want to talk about myself today, I had a pretty shitty day today and tomorrow won't be better. Actually, none of the following days will be better I think not until July 31, when I finally have my bachelor thesis done, hopefully. But there is plenty to say about Kristen so I will talk about her. The filming of the movie about Jean Seberg, where Kristen plays the leading role called 'Against All Enemies' starts on June 18, so in three days. Yesterday, Kristen was captured in Los Angeles with her late co-star from Snow White and the Huntsman movie - Charlize Theron and a Scottish director Lynne Ramsay. There are few options what this could mean. First, there is a new project coming up, directed by Lynne, with Charlize Theron and they want Kristen on board OR Kristen wants Charlize on board for her future project, a feature movie based on a book "The Chronology of Water" written by Lidia Yuknavitch and Lynne could be a co-director or a consultant, because Kristen never directed a full-length movie. I honestly don't know, but I am very, very curious. Also, the status of Charlie's Angel's reboot was updated and the filming should start on September 18 and Kristen is still on the list of mentioned cast, so I am not loosing home. It would actually make a lot of sense that they are pushing the production because of Kristen since her schedule for this summer is pretty busy. I would also really appreciate at least one trailer to be published. Kristen has three films in post-production so it would be nice...

Right now I have for you another kind of old news from Cannes Film Festival. Kristen went to another two events and I decided to publish these two together because I forgot to publish one before the last article and it is from May 16, so it kind of destroys the chronological was of publishing. It is also just 12 photos, so I didn't really want to write a special article for it. Kristen went to a lunch with the rest of the jury on May 16. She was wearing a really cool pink suit with one of her classic t-shirts and Chanel sunglasses. We do not get to see Kristen in pink very often, but I have to say, that I really loved this outfit a lot. You can also see the rest of the jury there, like Cate Blanchett who also looked amazing, but just a few of these pics are actually official portraits, some of them are from social media, but I decided to publish them anyway.

002~36.jpg 003~34.jpg 9ed8f9863980934.jpg 9939dd863531454.jpg 011_11_0.jpg

Druhý set fotek pochází z události z následujícího dne, kdy se Kristen zúčastnila premiery filmu 'Knife + Heart' a kromě toho, že se byla podívat na film, jak ostatně i musela, tak se rozhodla tentokrát vyjít si i na červený koberec. Musím říct, že fotky z téhle akce patří k mým naprosto nejoblíbenějším, možná právě proto, že jsou tak hrozně netradiční a možná až trochu šokující, vzhledem k tomu, že jde o červený koberec v Cannes. Kristen znovu porušila pravidlo o nenošení plochých bot na červený koberec a tentokrát to udělala výrazněji než několik dní před tím, kdy si boty zkrátka pouze sundala. Tentokrát byly téměř ploché boty součástí outfitu, ve kterém Kristen působí trochu jako záporák z Matrixu :D Celý outfit je sladěný do tohohle drsňáckého vzhledu, kdy na sobě má černé kalhoty, černé boty, černé sáčko, které je fakt skvělé, a bílou košili s límcem, kterou ale ozvláštsnila tím, že jí má v podstatě skoro rozepnutou. To všechno je podpořené ještě tmavými očními stíny, ten make-up je podle mě naposto bezchybný, a naprosto ujetým účesem, kdy má Kris vlasy nagelované a načesané do takové divné špičky do očí, za což jsem měla sto chutí jejího vlasového stylistu vzít po hlavě pádlem, ale čím déle se na ten celkový outfit dívám, tím víc mi přijde naprosto skvělej. Možná jsem divná a možná se mnou nesouhlasíte, ale podle mě Kris vypadala fakt skvěle, drsně a sexy... akorát je to teda dost netradiční záležitost no. Vypadá to trochu jako outfit, který by si na sebe vzal šéf Chanelu Karl leklá ryba Lagerfeld, než jako něco, co bych čekala na červeném koberci v Cannes, ale tak lidé zkrátka rádi šokují, asi to teda platí i pro Kris :D Dejte mi vědět, jak vás tenhle outfit zaujal, ráda bych věděla, jestli jsem jediná, komu se nakonec tak strašně zalíbil.
+ + + + + + +
The second event I have photos from today is one of my favourites from this year's Cannes. I loved all of these events, I truly did, but this one is special. Special in a way that Kristen wore something completely different and something no one would probably expect on the red carpet of a Cannes premiere. She went to the 'Knife + Heart' premiere dressed in Chanel, looking like a total badass or a villain from Matrix. She broke the 'no flat shoes' rule again, but this time it was completely intentional, probably, because she wore these flat shoes the whole time, she didn't change her shoes or anything. She was wearing black pants, black jacket and white shirt which she had almost unbuttoned and black flat shoes, with a completely stunning make-up but not so completely stunning hairstyle, but you know what? It looks so weird, it is so strange, it kind of looks like something Karl Lagerfeld would wear, I can see that. But I absolutely love it, like seriously, I do. Let me know what do you think. Did you like this unusual look or are you not a fan?

026~12.jpg 028~14.jpg 041~10.jpg 196~1.jpg 244.jpg
020~18.jpg 006~31.jpg 069~4.jpg 152~1.jpg 190~0.jpg

6 komentářů:

  1. Jeej, tak ti přeju ať už to máš brzy hotové a uleví se ti! Je to náročné, ale to dáš! :) Jinak ke Kristen. Na té první akci se mi ten růžový kostýmek líbí, i když bych teda vyměnila tričko ale co už, to je prostě Kristen, líbí se mi ta vlnka na hlavě a ty sluneční brýle jí hrozně sluší. Druhá akce...ta mi dává, outfit úplně top, vypadá hrozně stylově, ten kabát, nebo spíš sako? je fakt skvělý, líčení jí moc sluší ale ty vlasy...achjoo Mě se to prostě nelíbí a jsem zvědavá, co jí teda vymyslí na novou roli, jak píšeš, že bude mít zase krátké vlasy. Každopádně to nechápu, ale ona se umí tak postavit, že vypadá prostě skvěle z každého úhlu, má to prostě v sobě! A líbí se mi ty fotky, jak jde po schodech nahoru ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Na tohle období se teda moc netěším - to psaní bakalářky mi zase až tak nevadí, ale učení se asi 150 otázek (aspoň pokud jde o mě, tak jich asi tolik bude, protože vlastně budu státnicova ze tří oborů) bude fakt masakr -_- Ale pevně věřím, že všechno zvládneš. U nás, co jsem přestupovali, je to blbé v tom, že musíme všechno dát hned napoprvé, abychom ještě nemuseli škole platit peníze. Tak ti budu držet palce ;)
    Co se týče Kristen, tak jsem ráda, že se s jejím jménem pojí tolik projektů. Doufám, že z natáčení "Against All Enemies" objeví nějaké fotky :) Já už si teda Kristen s dlouhými vlasy ani nedovedu představit Takže mi zase až tolik nevadí, že je bude mít zase krátké, ale hodně se těším, až je bude mít v jedné barvě! A myslím si, že by bylo super, kdyby si právě Charlize, která je v Hollywoodu velkým jménem, zahrála v prvním celovečeráku Kristen :)
    Ale teď už ke Cannes. Souhlasím s tebou, že na té první akci, nebo tedy na obědě, jí to moc slušelo. Přijde mi, že ten outfit jí ten kostýmek hezky sedl, ale k těm kalhotům bych radši zvolila podpatky, ačkoliv chápu, že jich Kristen už musela mít plné zuby. To tričko se mi k tomu zbytku taky moc hodí a ty sluneční brýle jsou parádní :)
    Já si teda taky myslím, že Kristen po celý festival s Chanelem bodovala, ale bohužel za mě celkový její look z té druhé akce byl propadák. Nejvíc se mi teda líbí asi ty kalhoty, ale Kristen na mě prostě působí jak nějaký pianista z futuristického filmu. Líčení není úplně špatné, ale přijde mi až trochu moc výrazné - nechtěla bych to odličovat. A ten účes je teda za mě totální hrůza. Kdyby jí to ulízali dozadu, tak budiž, ale tohle se mi fakt nelíbí. Takže za mě co se tohohle týče, je to palec dolů :(

    OdpovědětVymazat
  3. mno tak to je teda des, ja len ti držím palce aby si to všetko v zdraví prežila a dopadlo to najlepšie ako môže, mno a teda ako tak pozerám a čím tak toho má Kris teda dosť takže budú aj novinky (dúfam) na ktoré za môžme tešiť , ten outfit ktorý mala na sene nie je podľa môjho gusta ale k nej to pasuje ale aj tak by som nepovedala, že je to jej naj, asi je to aj kvôli mne lebo ja by som sa v tom nevidela        ale tým tričkom to zachránila , mno a ten druhý outfit sa mi páči na nej viac, viac mi to k nej pasuje ako to predošlé, a jop je to poriadne drsné ale sexy, možno to je nejaký bojkot ?   , neviem, ale keď tak už by ho mala asi dodržiavať, ale druhý outfit je fakt dobrý a ani mi nevadia tie vlasy, mne to k tomu ide

    OdpovědětVymazat
  4. Jej tak to som zvedavá na ten film a na tie jej vlasy. Popravde tiež by som bola určte rada keby ich mala dlhé, lebo to sa mi na ňu viac hodí ale tak nevadí. Fotky z Cannes je ako pozerám ohromne veľa ale určite to ej super lebo no... Outfit Kristen sa mi veľmi páči a ta ružová sa jej dosť krásne hodí a určite by ju mohla nosiť častejšie ach jaj. Popravde trošku mi tu chýbajú nejaké fotky v šatách. Lebo šaty mám na nej rada a ako aj tieto kostými či ako to nazvať by bolo dobré ale no. Blúzka sa mi neskutočne ľúbila a poste omfg... jak to povedať. Kabátik je tiež taký pekný a aj ako aj celkovo nie je to až tak zlé podľa mňa na Chanel, lebo daktoré kúsky ach.. Ale vlásky by som asi nejak inak opravila ale nevadí.

    OdpovědětVymazat
  5. Je neuvěřitelné s jakými kontrasty se Kristen na Cannes objevila. Na první akci vypadala velmi mile a příjemně oblečená, ty kalhoty jsou možná trochu větší, ale to mi nevadí, já to mám naopak ráda.
    Druhý outfit mě docela šokoval, nebudu lhát. Moc se mi líbí její výrazné líčení, strašně moc jí to sluší, ale moc se mi nelíbí ten účes, na mě je až moc klukovský a Kristen tak ztrácí svůj dívčí půvab, i když si tak trochu myslím, že to byl úděl

    OdpovědětVymazat
  6. No, tak za mě teda... no, asi je to zajímavé ten růžovej kostýmek ještě jakž takž, druhý outfit no nevím, co si z něho mám vzít ale zase je to její styl, a hlavní je, že se líbí jí

    OdpovědětVymazat