neděle 8. července 2018

Outfit duel no. 32

Ahoj všichni. Docela dlouho jsem tu zase nebyla a za to se omlouvám, ale měla jsem toho nějak moc. Ten týden, který dneska končí, byl fakt náročný. Ani nechápu, jak jsem to všechno zvládla, protože jsem myslela, že se asi zblázním. Minulou neděli jsem byla na svatbě kamarádky, kde jsme se docela zrubali a já jsem si tam docela sundala záda, takže jsem v pondělí byla ráda, že žiju. Prospala jsem půlku dne a druhou půlku jsem se dívala na seriály, prostě moje klasické prokrastinační já. V úterý a ve středu jsem potom byla v práci, kdy v úterý jsem konečně vyrazila do Waf-Waf, kdo mě má na insta, tak ví, o čem mluvím :D a potom jsme si s kamarádkou koupily letenky do Paříže, kam pojedeme v srpnu... a ve středu jsem měla úplně nejnapráskanější den, kdy jsem hned po práci letěla za vedoucí bakalářky a hned od vedoucí bakalářky na sraz s Pottermagorama, kde jsem byla asi půl hodiny a letěla na sraz s mamkou, se kterou jsme šly na koncert The Rolling Stones. Ten byla naprosto úžasný a jsem neskutečně ráda, že jsem na něj šla, ale ve čtvrtek mi bylo celý den tak hrozně blbě, měla jsem migrénu a neskutečně mě bolela záda, že jsem vůbec nic neudělala. V pátek jsem kromě práce stihla další dva srazy, oběd s Emily a kino a náplavku s Jaromírem... no a včera jsem měla v práci close, takže jsem dojela domů asi v půl druhé. Musela jsem si z práce vzít Ubera, což je docela na nic, protože jsem za něj zaplatila to, co jsem si vydělala za půlku včerejší směny :D Takže sranda. Dneska jsme s rodičema odjeli do jižních Čech, kde rodiče budou chodit na golf a já budu pracovat na bakalářce, tak jsem na sebe zvědavá. Zatím jsem dneska prospala půl dne, protože jsem včera usnula asi až v půl páté, jak jsem byla probuzená z té zavíračkové směny :D Bylo toho tenhle týden tolik, že ani nemůžu uvěřit, že to všechno bylo v jeden týden. Byl to ale poslední týden, kdy si užiju nějaký socializace nebo volnýho času, protože na té bakale fakt musím solidně máknout, abych to do konce měsíce stihla napsat. Pro tenhle blog nevím, co to úplně znamená, možná se sem tam ozvu, možná ne, uvidíme. Spíš ano, ale asi to nebude nějak často...

Teď už k jádru tohohle článku, tedy ke Kristen. Pravděpodobně bylo konečně oficiálně potvrzeno, že Kristen bude hrát v rebootu Charlieho Andílků. Film by se měl natáčet od září do ledna (asi s nějakými pauzami) a to částečně taky v Berlíně. Asi je bláhové doufat, že by mohli zavítat i do Prahy, ale bylo by to fajn :D Kristen zároveň teď natáčí film Against All Enemies, podle jednoho období života herečky Jean Seberg. Co se těch Charlieho Andílků týče, tak jsem fakt ráda, že tam Kristen bude hrát, ale trochu mě rozčilují tyhle všeženské rebooty filmů... Jakoby, v Charlieho Andílcích byly vždycky hlavní tři holky, ale trochu mě mrzí, že i Bosleyho bude hrát žena... dost možná bude i Charlie žena, jakoby... Nevím, proč se z mužů stali úhlavní nepřátelé všech. Už ani nejde o bílé heterosexuální muže, ale prostě o všechny muže mi přijde. Doufám, že tenhle trend brzy přejde. Přijde mi, že by bylo lepší, kdyby vymysleli úplně nové příběhy, než aby ze všeho dělali rebooty, jako z Krotitelů duchů, což bylo hodně špatný ta ženská verze, to se mi vůbec nelíbilo, snad až na Kate McKinnon... anebo Ocean's Eight, což sice vypadá, že může být fajn, ale... proč? Přijde mi, že se trochu snaží vyvolat dojem, že je na původních Dannyho parťácích nebo na původních Krotitelích duchů něco špatného jen proto, že tam jsou za hlavní postavy muži a ne ženy. A já tohle vůči těm filmům cítit nechci, protože je mám fakt ráda. Prostě ať přijdou radši s naprosto novými postavami a příběhy, nemusí být přece ze všeho reboot :D Ale jako na ty Andílky se těším, to zasejc jo no... Mám pro vás dneska jen anketu o outfit měsíce, mám sice v zásobě ještě docela dost věcí z Cannes, všechny rozhovory, videa a tak a nějaké portréty, plus fotky a video z nové kampaně Chanelu, ale to už dneska nestíhám, tak snad někdy příště. Pro anketu jsem vybrala další dva outfity z Cannes. Ten první je z pochodu žen, který tam proběhl na červeném koberci a ten druhý je z photocallu poroty v den zahájení festivalu. Obojí je to potom samozřejmě Chanel... a jsem zvědavá, který outfit vyberete.
+ + + + + + +
Hello everyone. I haven't been here for quite a few days again and for that I am sorry. I was thinking about this blog a lot and about how I have to write something, but I was working a lot, I was also in Ostrava for my friend's wedding and I got so drunk, I am ashamed of myself. I was kind of trying to enjoy life, even though I should write my bachelor thesis. I haven't written a single word since last Saturday. Today, I go to South Bohemia with my parents to fully concentrate on writing the thesis and reading all I have to read for it. I am struggling with the reading part, especially one particular book. I am not sure if I am able to make it in just 23 days, but hopefully, I am. It is over 3 weeks. But during those 3 weeks, I am not quite sure I often will I be here. I shall make it up for you in August. Right now, I would like to wish you a wonderful summer and please, wish me luck, I really need it. I am going to Paris in August with one of my best friends in the world and I honestly cannot wait, but since then, nothing but thesis and work waits for me. Actually, I am going to visit my friend B. for two days and that's it. Do you have some plans for the summer?

Well, to Kristen herself. It was actually officially confirmed - finally - that Kristen will indeed be in the Charlie's Angel's reboot directed by Elizabeth Banks, together with Lupita Nyong'o and Naomi Scott. I am not so sure how official this official message is, but I really hope it is true. The only thing I don't like is, that Bosley will be a woman in the new version. I really liked him to be a man. But you know... a white heterosexual man is the worst enemy nowadays. The movie actually stands for a lot I don't agree with. I don't like reboots and certainly not those "all women cast" ones... I love Charlie's Angels then, I didn't think they would insist on Bosley and Charlie being women too, but obviously, yes. I am utterly happy that Kristen will be one of the angels, but I still haven't changed the opinion on reboots, that they should rather come with an original story and setting than doing reboots of everything, like all women Ghost Busters, all women Ocean's Eight. That one I haven't seen, but Ghost Busters were not good. Well, whatever. We will see. The film should be filmed in Berlin from September till January. Probably not the whole time in Berlin, but at least some parts for sure. I wish they'd come to Prague too, but it is probably too much to ask. I still have some much to write about from Cannes and also some other news, but right now I have for you only another outfit duel of the month. I chose another two outfits from this year's Cannes Film Festival. The first one is from the Women walk on the red carpet of the Cannes Film Festival and the second one is from the jury's photocall. Both Chanel, both suits, I would like to know, which outfit you like better, so let me know.




Vítězem minulého kola je outfit č. 2, což mě upřímně docela překvapilo:
+ + + + +
The winner of last month's poll is outfit no. 2, which kind of surprised me:

10 komentářů:

  1. mnooo tak to si toho mala teda veľa ale určite si si to aj napriek tomu užila, aspoň niektoré časti toho týždňa to určite nepoprieš, aspoň nemáš usadlí život a treba si užiť kým je človek mladý ako sa vraví       , ako aj na staré kolena sa dá ale človek musí byť fit   , tak ti budem držať palečky s bakalarkou aby to dopadlo dobre

    OdpovědětVymazat
  2. kurnik ani neviem ako sa mu podarilo pridať komentar, to určite ešte nemal byť koniec   , mno a to prerábanie filmov tak to ma začína poriadne nudiť a väčšina ani nie je dobrá, lepšie by bolo keby vymysleli novy príbeh, to by bolo asi lepšie oveľa, asi to len natáčaju aby točili peniaze   , tú ženskú verziu Dannyho som nevidela takže to neviem posúdiť. Ale krotitelia rak to terno tiež nebolo, mno a hlasujem za dvojku lebo tam vyzerá Kris teda parádne, má tam perfektný účes a celkovo jej táto farba pristane, aspoň podľa mňa

    OdpovědětVymazat
  3. no vidím, že momentálně máš napilno, tak budu držet palce u bakalářky. a co se týká ankety, za mě rozhodně druhý outfit, ten je fakt dokonalý ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Tak vidím, že jsi toho měla vážně hodně. Mně stačilo nějaké takové lítání minulý týden v pondělí a řekla jsem si "už nikdy víc", je to na prd a člověk pak z toho ani nemá moc dobrou náladu. Každopádně se psaním bakalářky ti budu držet palce. Je mi jasný, že to není sranda, sama jsem na sebe dost zvědavá, ale když se pak člověk ohlédne zpátky a zjistí, co všechno už zvládl udělat, tak jsem si jistá, že dáš i tu bakalářku :)
    Já jsem teda ráda, že je víceméně potvrzeno, že Kristen v těch Andílcích bude :) Moc ráda ji uvidím v nějaké akční roli. Ale jinak souhlasím s tím, co jsi napsala. Taky mě dost štve, že místo toho, aby pro herečky vymysleli nějaké nové a originální příběhy (jsem třeba dost zvědavá na ten ženský špionážní film od Jessicy Chastain, bude tam plno známých hereček a hlavně jde o něco originálního!), tak jen předělávají to, co už bylo viděno. A taky mi přijde, že teď v Hollywood dost "hejtujou" chlapy, ačkoliv s andělskými výrazy kecají, že to tak není. Nám (hlavně teda asi v ČR) to tak prostě nepřijde. O "Krotitelkách duchů" mi ani nemluv. To byla absolutní katastrofa, ať si říká, kdo chce co chce. "Ocean's 8" nebyly špatné, ale na kvalitu "Dannyho parťáků" to podle mě nemělo. "Ocean's 8" je vyloženě oddechovka pro lidi. Nic víc. A docela mě zvedají ze židle i komentáře "další James Bond by měla být žena". Já filmy s Bondem nesleduju, ale prostě NE! Nevím, proč by se kvůli nějakým hnutím, co teď hýbou světem, měla kompletně měnit postava, která je tady s námi už několik desetiletí. Tohle ať prostě nechají při starém a vymyslí si něco nového, děkuji pěkně!
    Dobře, teď už tedy konečně k anketě! Zase jsi vybrala dva vážně skvělé outfity, ale já měla hned jasno - dvojka. Tohle je jeden z nejlepších looků, se kterými se kdy Kristen předvedla. A ta modrá jí ohromně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak koukám, že toho máš docela hodně Ale takhle to vypadá, že se docela bavíš. Já momentálně to mám tak že z práce domů a z domu do práce, o víkendu jsem teda byla na cyklovýletě a v kině ale takhle přes ten týden toho moc nestihnu :) Jinak ti závidím tu Paříž, jela bych tam hned a jednou vím, že se tam podívám! :)A co se týče ankety tak hlasuji pro druhý outfit, ten první mě nezaujal vůbec a tahle světle modrá Kristen sluší a kupdivu se mi líbí i její vlnky na hlavě

    OdpovědětVymazat
  6. Ja sa veľmi dnes ospravedlňujem ale tento komentár bude o ničom aj keď som si tento článok trošku prečítala no nestíham a idem na dovolenku, takže sa ospravedlňujem. Preto len napíšem, že som zvolila outfit číslo 2, lebo ten kostým sa mi páčil už vtedy a je proste wau ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Pro mě teda jasný Outfit no. 2! Jinak moc mě těší, že se mám na co těšit s Kristen, ale ty rebooty mě taky moc neberou, zvlášť když jde o feministické pojetí. V dnešní době?.. Proč?..No ale jinak koukám, že píšeš BC práci na Jihu, tak mi dej vědět, jak to jde... budu jí tu psát taky, ale bojím se, že jí nikdy nenapíšu. Zbožňuji, když Kris hraje ve filmech založených na příbězích... Jednou jsem četla její rozhovor, kdy uvedla, že takové filmy sama upřednostňuje, protože svým povoláním chce lidi inspirovat a ukazovat příběhy, které by neměli být opomíjené. A proto je taky pro mě nejlepší drama herečka, protože dělá, co dělat chce. O:)

    OdpovědětVymazat
  8. Oba outfity jí hrozně sluší, ale ten druhý mi ke Kristen prostě jde o trošičku víc, líbí se mi ty světlejší barvy :) Takže Outfit no. 2 ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Nie je to moc štyl, ktory sa mi pači ale dam hlas 2ke

    OdpovědětVymazat