středa 8. května 2019

Gallery update 72.5: Costume Institute Gala at the MET in New York (May 6) + great news


Ahoj všichni. Dneska přeskočím kecy o svém životě a rovnou přejdu k jádru pudla, protože kromě spousty fotek mám pro vás taky jednu skvělou novinku a kdybych ještě přidala nějaký svůj osobní výblij, nejspíš by ten článek byl moc dlouhý :D Hlavně se toho moc nestalo od chvíle, co jsem psala naposledy. Takže tedy k tomu pudlovi. Dnes byla zveřejněná skvělá novinka ohledně filmu Underwater, který Kristen natáčela v roce 2017. Už je to tedy poměrně dost dlouho... víc než 2 roky a pořád bylo ticho. Fanouškům se dostávalo pouze samého "soon" a žádné informace nepřicházely. Teď už konečně ano! Premiéra filmu totiž byla KONEČNĚ stanovena a to na 10. ledna 2020!! Sice si teda budeme muset ještě počkat, ALE něco se konečně děje, čemuž jsem už pomalu přestávala věřit. Myslela jsem, že jak se to občas stává, propadne se tenhle film do zapomnění a nikdy nevyjde, protože bylo příliš potíží při jeho dokončování. Ale naštěstí na to nedošlo a skutečně bude zveřejněn! Díky sloučení distributorských firem se tak Kristen vlastně stává součástí světa Disney :D No nic, detaily, ale prostě se tohohle akčňáku s Kristen, který se bude odehrávat převážně pod vodou, dočkáme na začátku příštího roku. To doufám znamená, že už brzy dostaneme i nějaký ten trailer, který nám slibují už dva roky :D A teď už k té důležitější zprávě. Nebo možná spíš aktuálnější, než důležitější.

Nevěřila jsem moc tomu, že na to opravdu dojde, ale několik dní před tím, než na to došlo, se objevilo několik náznaků, že by mohlo... načež to bylo i oficiálně ověřeno. Kristen se zúčastnila letošního ročníku slavnostního plesu MET Gala, který se koná každoročně na podporu Metropolitního muzea umění v New Yorku a oslavuje se na něm móda a módní návrháři... a tak dále. Kristen se naposledy zúčastnila v roce 2016 a tak jsem to každým rokem tak nějak očekávala méně a méně, protože jsem nechtěla zbytečně doufat v nemožné :D Proto byl letošek tak milým překvapením. Letošním tématem byl "CAMP", ať už to znamená cokoliv. Osobně mám pocit, že to znamená asi udělat si z módy prdel a zahodit konvence, protože některé ty outfity byly opravdu šílené :D V podstatě to ale znamená asi netradiční, hodně barevné a šokující záležitosti. Buď jedno z toho nebo všechno dohromady, hodně lesku a tak. Moc se mi to nepovedlo samotné definovat. Prostě všechno přehnané a nekonvenční. No, takže se asi dalo čekat, že v něčem nekonvenčním a přehnaném dorazí i Kristen :D Koukala jsem se na živé vysílání z koberce, ale usnula jsem dřív, než dorazila Kristen, takže jsem to bohužel neviděla živě, ale to nevadí. Kristen sáhla samozřejmě po outfitu z dílny Chanel a já osobně teda musím za sebe říct, že je podle mě naprosto skvělý. Okamžitě se stal jedním z mých naprosto nejoblíbenějších Chanel outfitů, které na sobě Kristen kdy měla. Fakt že jo. Má to šmrnc, skvělý střih, který se ke Kristen hodí, je to zároveň sexy, ale zároveň ne odhalující, je to komplet s kalhotami, což já vždycky ocením, má to glam a lesk a skvělé detaily, fakt jsem z toho nadšená. K tomu ještě ty boty, které... sice nejsou moc vidět, jak jsou ty nohavice dlouhé, bohužel, ale jsou trochu lépe vidět na jedné z fotek z příprav a ty jsou prostě skvělé :D Outfit teda za mě rozhodně palec nahoru. Za co trochu palec dolů je ten účes. Celkový look byl inspirovaný Davidem Bowiem, což naprosto beru a je to super, ale ty vlasy prostě vypadají hrozně divně. Čím déle na to koukám, tím víc tomu přicházím na chuť, ale pořád se mi to prostě nelíbí :D Je to moc barev na jedněch vlasech mi přijde. Ale možná to ani není tak tou barvou, ale nelíí se mi moc to, jak je měla učesané a ostříhané. Je to takové... divné :D Nevím. Nelíbí se mi to no. Nadšená jsem ale z toho líčení, protože to je prostě skvělý. Hrozně se mi líbí. Je to totálně ujeté, ale přesně se to hodí k té tématice. Celkově bych možná doufala v něco barevnějšího obecně, nemyslím make-up, ale i ten outfit, ale když jsem to viděla, byla jsem (až na ty vlasy) fakt nadšená. Mám pro vás fotky jak z koberce, tak ze zákulisí, z příprav, pak pár osobních fotek a taky fotky z Gucci after party. S Kristen můžete na fotkách vidět třeba Emmu Roberts, Kris se taky setkala s dalšíma dvěma andílkama, Naomi Scott a Ellou Balinskou, na fotkách z příprav můžete vidět Adira Abergela a Jillian Dempsey, stejně tak Kristenina nejlepšího kamaráda - CJ Romera. No a na fotkách z Gucci after party můžete vidět Jamese Cordena, který drží Kris za ruku. Trochu doufám, že se objeví víc fotek... třeba i zevnitř. Kristen seděla u Chanel stolu, u kterého seděl i Jimmy Kimmel, který z toho byl nadšený, když s ním dělali rozhovor na červeném koberci (kuk)... takže pořád trochu doufám v nějaké další fotky, ale zatím tedy takhle. Na MET byla letos i Soph, takže mám teda zase co dělat :D I když než se přes ty všechny novinky dostanu k fotkám z Met, tak bude konec června :D Co si jinak myslíte o letošním MET? Kdo se vám líbil nejvíc? Jakože nejšílenější byla asi Katy Perry jako lustr nebo třeba Cara Delevingne oblepená duhovou páskou... jakože :D Divný. Mojí oblíbenkyní letošního ročníku je asi Lucy Boynton. Ale těch skvělých outfitů bylo hodně.
+ + + + + + +
Hello everyone. I am gonna skip any personal shit I would be writing, nothing really changed in my life since the last article I wrote, and I will jump straight into today's article, because I don't have for you only tons of pictures, but also an exiting news about one of Kristen's movies. Do you remember when Kristen was filming an action movie called Underwater in 2017? It's been forever since we had any news about this film and I started to kind of think that the studio has killed the project because it was too much to handle or whatever, but it turned out today, that they did not. Underwater got it's FIRST ever release date, that means that it probably IS really coming out! We will still have to wait for a little while, because it will come out on January 10, 2020, which is still more than half a year of waiting, but they are going to release it! I am so happy about it, it is the best news I could get, because I wasn't really at peace with the idea that I will never see that movie. I am honestly beyond excited and I hope we will also finally get a trailer soon now that it is confirmed the film is actually coming out. I would like to know about the reasons they had for postponing it so much, I hope someone will address it during the promotion, but we'll see.

And now, to the main topic of this article. MET Gala 2019. I honestly didn't believe she would actually show up, like... It's been years since she was there for the last time. I believe it was 2016, so it's been 3 years, so my expectations get weaker and weaker each year. But this year, we got a confirmation, she was on the list so I was actually watching the life stream to see her arribe, which she did eventually, but I fell asleep sooner. She took her time, but she did arrive. This year's theme was "CAMP"... whatever that means. I feel like it kind of meant looking as riddiculous as possible when I looked at some people's outfits, but it definitely wasn't Kristen's case. She looked amazing. Well... I have some issues with the whole look, but that Chanel outfit was fucking incredible. I fell in love with it instantly, it's amazing. It has quickly become one of my favourite Chanel outfits of all time. I struggle with Chanel outfits, but I actually do LOVE this one. Also, those shoes! They are not very visible because of the long pants, but they are more visible in one or two photos from the preparations and they are rad. What I did not like was... the hair. Like... I tried to like it, I tried to convince myself that I totally get it and that it is cool, but I hate it. The look is inspired by David Bowie, which I love, the idea is perfect, but I just don't like how her hair was done, but that is my problem. I do love the make-up though, it is crazy, but it's cool and it totally fits the craziness that was going on on the red carpet this year. Which the hair did too, but I just don't like it. Whatever, I think that Kristen looked amazing and I have for you pictures from the red carpet, from the inside with Emma Roberts and with her Charlie's Angels co-stars, Ella Balinska and Naomi Scott, few pictures from the Gucci after party where you can see James Corden holding Kristen's hand, and also Emma Roberts. And quite a lot of personal photos from the preparations published by Kristen's stylists, pictures with Adir Abergel and Jillian Dempsey and also personal pics with Ella and Naomi and personal pics with Kristen's best friend, CJ Romero. So it is quite a lot to take, but check it all out, they are brilliant. So what do you think about this year's MET Gala? What are your favourite outfits from it? I definitely know what the most bizarre were, Katy Perry dressed as chandelier and Cara Delevingne in a rainbow tape... Jared Leto with a second head and Ezra Miller with a lot of eyes... were also quite strange. But honestly, I found most of those outfits bizzare but pretty funny. Lucy Boynton was probably my absolute favourite. And Sophie was also there by the way, but I have too much other stuff to publish still that I don't know when I'll get to MET gala...




7 komentářů:

  1. jsem ráda, že ten film konečně vyjde. se teda až divim že až po takovéhle době
    jinak ke Gala, na tuhle akci se těším každý rok. a letošní téma mě opravdu pobavilo, některé ty kostými byli opravdu hustý :)
    a co se týče Kristin, tak se úlohy zhostila náramně, byla krásně oblečená a zárověn má sílené ty vlasy :) takže za mě super :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja sa priznávam, že som na to aj zabudla, ale je super, že sa to po takej dlhej odmlke konečne rozhýbalo, ja som pravdaže na to zvedavá ako na každý jej film, mno a čo sa týka MET Gala ja nepozerám, ako keď sa nudím alebo na to natrafím tak si ti pozriem, priamo to nevyhľadávam, aaaale keby sa tam ukázal taký Tom tak si to juknem hneď     , v čo som ani nedúfala vďaka hre v ktorej hrá, mno a čo sa týka názoru na to ako Kris vyzerala tak mám presne taký istý, ako pozerám tak pozerám na tie vlasy neviem čo na nme povedať , ani mne to extra nereže, inak všetko ostatné je super

    OdpovědětVymazat
  3. Já teda letošní ročník Met Gala sama za sebe hodnotím poměrně pozitivně, většina outfitů se mi tam moc líbila :) Nejvíc asi šaty Katie Holmes a samozřejmě i Zendaya se svými svítícími popelkovskými šaty Dobře vypadala i Emma Stone, Lily Collins, poměrně se mi líbí i zlaté šaty, co na sebe hodila Emily Blunt Co se Kristen týče, tak jsme na tom s názorem asi hodně podobně. Outfit je naprosto skvělý. Ty kalhoty se mi teda líbí hrozně moc ♥ Mají bezva střih a vypadají, že jsou dělané z nějaké zajímavější látky. Vlasy za mě teda asi taky ne. Taky si myslím, že těch barev je tam moc, i když ta oranžová je možná jen hena. Líčení se mi při bližším pohledu taky líbí, ale myslím si, že by se víc hodilo třeba do kampaně na líčení od Chanelu. Zblízka totiž vypadá dobře, z dálky mi trošku připomíná Kloboučníka z Alenky, ani nevím proč

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, hrozně se omlouvám, že jsem tu zase 2 měsíce nebyla, ale nikam jsem neodešla nebo tak, tak snad jsme ještě affs Budu ráda, když si na mám blogu přečteš proč jsem tu nebyla a jednu novinku :)
    --------------------------
    Taky mě docela překvapilo, když jsem viděla na Met Gala Kristen, ale musím říct, že se mi fakt líbil její outfit a to já ty její outfity teda moc nemusím :)

    OdpovědětVymazat
  5. u mě je vyhlášení kontroly affs :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já tedy Kristen fakt zbožňuju a jsem hrozně ráda že se na Met Gala objevila - fakt mě to potěšilo a na underwater se hrozně těším! :) Outfit měla skvělý.

    OdpovědětVymazat