pátek 3. května 2019

Gallery update 72.4: 'J.T. LeRoy' Los Angeles premiere


Ahoj ahoj ahoj. Po delší době se vám zase ozývám s dalším článkem. Už to začíná být poměrně trapné, pořád se omlouvat kvůli tomu, že nepíšu články, nemám čas, neobíhám, nejsem tu... a ráda bych řekla, že je to proto, že se toho v mém životě děje tolik, že nestíhám, ale ve skutečnosti se toho tolik neděje. Ve skutečnosti jsem totiž jenom v takovym stavu, kdy jsem schopná nic nedělání a zabere mi to celej den. Nejsem zrovna psychicky na dobrym místě a jsou věci, které způsobily, že jsem na tom opravdu dost zle až do té míry, že to nejspíš budu muset řešit, ale nechci vás tím nějak zatěžovat. Od úterý jsem nemocná a dneska už mi dokonce ani není tak zle a tak můžu aspoň dohnat nějaké články. Hlavně tedy na blogu o Soph, protože ta má novinek naprosto nehorázně moc. Oproti tomu Kristen nemá skoro žádný, takže doufám, že se to brzy zase zlepší, protože jinak to s tímhle blogem asi půjde stále dál tak z kopce, jako doteď. Nejsem totiž nějak ve stavu, kdy bych si dokázala vymýšlet téma článků tak, jak tomu bylo dřív. Uvidíme no. Jinak jsem začala tak trochu pracovat pro ČSFD. Nemůžu o tom moc mluvit, ale celkem mě to zatím baví, tak uvidíme, jak to bude dál. Každopádně jsem ale taková bez jiskry a doufám, že se brzy objeví něco, co mi trochu napumpuje žíli nějakou energií. To, že mi v pondělí bylo 25 mi taky úplně nepřidalo :D

No nic, mám pro vás dneska přeci jen i nějaké novinky a ne jen svojí depresi :D Film J.T. LeRoy už je hodně dlouho očekávanou záležitostí, tedy alespoň mnou... a možná pár dalšími nadšenci. Minulý týden, 24. dubna 2019, měl tento film slavnostní premiéru v Los Angeles, na které samozřejmě nemohla chybět Kristen, jakožto představitelka hlavní role. Kromě Kristen tam byli také další herci z filmu, Laura Dern, Jim Sturgess a také režisér filmu, Justin Kelly a skutečná Savannah Knoop, na jejímž životním příběhu je tento snímek založen a které byla spoluautorkou scénáře pro tento film. A kterou Kristen ve filmu hraje. Jsem ráda, že si Kristen s Jimem konečně zahráli spolu. Jestli si na to ještě někdo vzpomene, kdysi dávno se měl natáčet film jménem The Big Shoe, ve kterém spolu měli hrát, ale tento projekt byl zrušen. Já jsem se na něj tehdy hodně těšila hlavně kvůli spolupráci Jima a Kristen a tak jsem nadšená, že na ni nakonec skutečně došlo, ačkoliv šlo o úplně jiné role a úplně jiný film o X let později. No, Kristen to moc slušelo, líbil se mi hlavně účes, je vidět, že už jí vlasy trochu dorůstají, a také make-up. Ten outfit no, nebyl špatný, ale mám určité výhrady. Nejde výjimečně o Chanel, ale o outfit z dílny Thoma Browna. Líbilo se mi to sáčko, i celkově ty kalhoty, ale moc se mi nelíbí ty doplňky. Kromě fotek z premiéry mám pro vás ještě pár fotek z after party, kde můžete vidět např. Emmu Roberts, jednu z Kristeniných blízkých kamarádek, která mimochodem teď chodí s Garrettem Hedlundem, se kterým Kris hrála hned ve dvou filmech :D Hollywood je malej. No nic. Kromě premiéry taky proběhl press junket, ze kterého mám hodně, fakt hooooodně rozhovorů, takže je na co se těšit, ale o tom až jindy. Zatím pouze ty fotky.
+ + + + + + +
Hello. I haven't been really... present lately. And it is getting old, but I am sorry. I would really like to say it is because there is a lot going on in my life and I don't have time, but that would be a lie. I am not in a very good place mentally right now and I am at the point when I am really low and nothing really makes me happy, I don't really care about anything etc. Which is bad and I know it is and I have to do something with it, but it is what it is and recent events didn't really help this feeling. I turned 25 on Monday, which I am not crying much about, it's life... and age is just a number really. Actually, living with chronicle pain, I feel like an 80 year-old grandpa most of the days, so yeah, age is just a number. I am kind of trying to find some meaning in my life and every time I tried to write an article on this blog, I just simply couldn't force myself to do it. Especially because there were almost no news at all and I am simply too lazy to make up stuff I could publish. I lack the ideas I had years ago when this blog has started. Sophie has TOO many news on the other hand and it is too much, so I am not even writing articles on my second blog, I am nuts. Whatever. I have recently started to work for ČSFD, which I like, but I am not really sure how to handle everything together with Starbucks and school and everything. We'll see.

I am here today with an article. Mostly because I am sick, so I don't have to do anything else. Well, there are plenty of things I do have to do, but I am too sick to think really, so... I can write an article. There was a J.T. LeRoy premiere in Los Angeles last week on April 24. I was really excited about publishing these pictures, but then I honestly had no time and then I was so sick I couldn't even do anything. There has been also a press junket and I have TONS of interviews for you from that, but that another time. Right now I have for you bunch of pictures from the Los Angeles premiere of this very anticipated movie - J. T. LeRoy. Well.. anticipated by me, I don't know if also by someone else, but whatever. Kristen was wearing a Thom Browne outfit which I really like except some details and I really like the hair and the make-up, as usual. You can see Laura Dern there with Kristen, but also Jim Sturgess was there and the director, of course, Justin Kelly and also the real "J. T. LeRoy" impersonator, Savannah Knoom, whom Kristen plays in the film, was there. The movie is already out, I haven't watched it yet, but ČSFD people did and it has 61%, which is not that good, but not that bad either, so I am curious. But I am not sure if it's already available. I have for you also pictures from the after party, where you can also see Emma Roberts, one of Kristen's close friends.


3 komentáře:

  1. uplně ti s tou psychikou chápu. mě zabere nic nedělání í celý víkend. ale upřímně blogování je pro mmě spíše lék :)
    každopádně Kristen byla nádherná :)líbí se mi jak má ty vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je mi líto, že v poslední době na tom nejsi psychicky moc dobře. Já jsem na sebe teď zvědavá o zkouškovém, většinu zkoušek chci stihnout v květnu, takže až bude po všem, tak si asi taky udělám den nicnedělání Zatím nemám moc čas o nějakých depresích přemýšlet, pořád mám co dělat. Dodatečně ti přeju vše nejlepší k narozeninám - hlavně teda štěstíčko a zdraví :) Pracuješ pro ČSFD? Tak to je super zpráva, ráda slyším, že tě to baví :)
    Ale k fotkám. Musím říct, že outfit Kristen mě trochu zklamal. Není úplně špatný, ale čekala bych, že se obleče trochu slavnostněji. Nejvíc se mi líbí asi účes, ani líčení není špatné, ale nejsem si jistá, jestli se mi líbí, že jí oči zvýraznili těmi tmavými barvami a že je to takové silnější...

    OdpovědětVymazat
  3. tak to mi je ľúto, že musíž prežívať také obdobie, ono to ani potom nemá človek chut vôbec na čokoľve, nievto ešte na blog, nadšenie dosť upadá aj tým, že sa objavuje málo noviniek, aspoň u mňa to tak je, ale keď sa objaví niečo zaujímavé tak ma to nakopne, no teraz je to u mňa na porazenie, ďakujem aspoň za fotky kforé sa objavia po predstavení, inak by to bola bieda a zúfalstvo, tiež sa mi nechce vymýšľať nejaké články , mno a Soph má určite poriadny frmol a to hlavne kvôli seriálu GoT, tak aspoň tam sa trochu zabavíš ako nie tu, dúfam, že sa čoskoro dáš do poriadku , taktiež ti oneskorone poprajem všetko najlepšie a rozhodnesi nerob hlavu z toho koľko ti je , Kris vyzerala na fotografiách naozaj veľmi pekne, ja som si tých doplnkov nevšímala, tiež mám radosť z jej vlasov, a dosť sa mi páči jej sačko, veľmi zaujímavé , no a na film som jednoznačne zvedavá

    OdpovědětVymazat