neděle 27. března 2022

Academy Awards 2022: Live Report

 Ahoj ahoj. Tak jak jsem slibovala, tak vám sem hodím nějaké střípky z dneška. Netrpělivě očekávám začátek předávání cen, které by mělo začít za půl hodiny. Mezitím jsem tedy byla svědkem několika šokujících momentů na červeném koberci, a to v podobě naprosto luxusních outfitů všeho druhu. A taky jsem si dost dlouho myslela, že Kristen skipne červený koberec, protože se na něm objevila až před chvilkou. No... A jak to říct. Kristen bude Kristen. Všichni očekávali nějakou velkolepou róbu jako měla třeba na Spirit Awards, ale ona si řekla, že ne. Že pro změnu zase poruší hloupá pravidla o dresscodu... A přišla na Oscary v dámském obleku s kraťoučkými kraťásky. V doprovodu se snoubenkou Dylan Meyer a režisérem filmu Spencer, Pablem Larraínem. A zde prvních pár fotek. Později nahraju i něco do galerie. Zatím tedy takhle. A jestli koukáte nebo jste koukali (záleží, v kolik si článek přečtete), kdo vás na koberci nadchnul nejvíc? Jako já se musím přiznat, že jsem trošičku zklamaná, protože ačkoliv je ten outfit extrémně Kristen a podporuji její volby, tak jsem asi doufala v něco trochu jiného. Na druhou stranu je to její první Oscarová nominace, reprezentuje tu sebe a jen sebe, a ten outfit je prostě ona. A během celé Awards Season už párkrát vytáhla ikonické šaty, tak tentokrát trochu něco jiného. 

 

She's unapologetically herself and I love that. I am so fucking proud.

 


Rozhovory:






2 komentáře:

  1. první co mě napadlo, když jsem ji na Koberci viděla, zda ji není chladno na ty kolínka :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak zaprvé, škoda, že nominaci neproměnila. Jak píšeš, ten outfit je prostě ona a za to bod nahoru a určitě ne jednoho fanouška překvapila, protože ačkoliv od Kristen můžeme čekat i nečekané, nejspíš věština očekávala něco jiného. Upřímně, kdyby nebyla nominovaná, tak bych asi nebyla ani nijak zklamaná, ale moc si ndovedu předsatvit, že si v těch kraťáskách jde na podium pro Oscara :-) Mně se líbily šaty, které vynesla Zendaya. Nepatřily mezi klasické róby a přitom byly slavnostní. Samozřejmě by si je ale na sebe nemohl vzít kdokoliv.

    OdpovědětVymazat