čtvrtek 9. ledna 2020

Gallery update 75.8: 'Underwater' Fan Screening + Q&A


Ahoj všichni! Přeji vám ještě takhle opožděně vše nejlepší do nového roku 2020. Je už sice téměř 10. ledna, možná už i 10. bude, až ten článek zveřejním, a já teprve píšu první článek v novém roce. Trochu se stydím, ale vlastně jsem pořádně neměla na blog ani pomyšlení a neměla jsem úplně moc ani nějakou ultra záminku psát. Mám toho teď vážně hodně a myslím, že tu budu během ledna skutečně jen hodně výjimečně. Tenhle článek píšu a jsem tak trochu zklamaná, protože ze 4 akcí, kterých se Kristen měla tento týden účastnit, se nakonec stala jenom jedna a z té pro vás mám fotky dneska. Film Underwater jde v USA do kin zítra, u nás už je v kinech ode dneška, já půjdu v sobotu :D A půjdu nejspíš sama, takže se asi poseru strachy ještě víc, než kdybych šla s někým, ale nevadí. To jsem nechtěla říct. Měla se totiž konat oficiální premiéra filmu, potom mělo být fanouškovské promítání a Q&A další den a potom ještě měla být premiéra v Londýně. Jenomže premiéru v Londýně zrušili, protože ve Velké Británii posunuli premiéru Underwater až na únor, takže to padlo. Z nějakého důvodu potom odpadla i ta premiéra v Los Angeles, takže ze tří akcí spojených s Underwater se ve výsledku konala jen jedna. Kromě toho se dneska koná předávání cen Hollywood Critics Awards. Nedávno jsem vám psala o tom, že Kristen získala ocenění "herečka dekády", z čehož jsem měla a pořád mám ohromnou radost. Za dva týdny ale mělo začínat natáčení Happiest Season, kde Kris hraje jednu ze dvou hlavních postav, a bohužel musela odletět na natáčení již dneska, takže se nezúčastní předávání cen. Natočila pouze svou děkovnou řeč, která bude vysílána během show a cenu za ni převezme někdo jiný. Jsem popravdě celkem zklamaná, protože to měla být asi jedna z největších akcí tohohle roku, tedy pro Kristen, a ona tam nebude. Ach jo. No co se dá dělat. Samozřejmě to chápu, práce je práce, ale mrzí mě, že to tak blbě vyšlo, ačkoliv Kristen si myslim celkem oddychla, ona nemá tyhle věci moc ráda, protože je vždycky hrozně nervózní. Ale stejně prostě... mě to nasralo :D Jakože ne, že by mě nasrala Kris, ta za to nemůže, ale tak jsem z toho smutná no, jsem se těšila.

Tenhle rok se ponese v duchu pracovním, protože Kristen bude natáčet Happiest Season, poté ještě zatím nepojmenovaný indie snímek o spisovateli Williamu S. Burroughsovi a potom má ještě v plánu natáčet konečně svůj první celovečerák v roli režisérky. Kromě toho ještě prozradila, že v druhé půlce roku bude natáčet projekt, o kterém zatím nemůže mluvit, ale který si vyžaduje poměrně dlouhou přípravu. Ano, takhle nás napíná. Takže každým dnem očekávám nějaké velké oznámení, ale snažím se nemít moc velké naděje, protože nechci být zklamaná, kdyby z toho nakonec nic nebylo. Každopádně teď mám pro vás dost možná na delší dobu poslední fotky z nějaké akce, vzhledem k jejímu vytížení, takže se postupně zase vrátím k dopřidávání starých fotek z podzimu a pak mám ještě nějaká videa z proma k Charlieho andílkům a potom teda ještě pár celkem pěkných a jedno dokonalé video z proma k Underwater. V rukávu mám potom ještě jeden photoshoot, který se moc těším, až zveřejním, ale ještě čekám na fotky ve větší kvalitě. Celkově tu ale asi moc nebudu, spíš když mi takhle vyjde čas ke konci dne, kdy už nemám kapacitu na to překládat. Ale teď už konečně k té akci. Kristen vypadala opravdu skvěle. Nechala si trochu přibarvit vlasy, stále blond, což už mě popravdě moc nebaví, ale ji očividně nao, což je to hlavní. Má je taky trošku zastřižené, ale ono je to třeba, i když si člověk nechává narůst vlasy, ale těžko říct, jestli se ještě někdy dočkáme dlouhovlasé Stew. Uvidme. Měla na sobě moc hezký pohodový outfit od Chanelu, na kterém se mi asi nejvíc líbily ty boty, které jsou podle mě naprosto skvělé. Kromě Kristen tam byli i další herci z filmu, Jessica Henwick, John Gallagher Jr., Mamoudou Athie a režisér William Eubank. Docela významná je absence Vincenta Cassela, který sice udělal nějaký ten rozhovor k propagaci filmu, ale na "premiéru" aka fanouškovské promítání se nedostavil. Další, kdo chybí, je i T.J. Miller, ale ten nejspíš na koberci nikomu moc nechyběl. Ten film byl natočený už v roce 2017 ještě nějak před hnutím #MeToo, ve kterém došlo na skandál spojený i s jeho jménem. Tehdy ho nepřeobsadili v Deadpoolovi 2 a stejně se rozhodli i tvůrci Underwater, protože by jinak ten film nejspíš nikdy nespatřil světlo světa i přes všechnu těžkou práci. A že musela být kurva těžká, co jsem tak viděla nějaká videa z natáčení :D K propagaci filmu se ale nepřipojil, já vlastně ani nevím, co s ním teď je, po tom incidentu, kdy se ožral a zavolal, že je ve vlaku bomba, ani nevím, co s ním je. A asi mě to ani nějak extra nezajímá, abych pravdu řekla. Potom mám pro vás tedy ještě fotky z Q&A a také celý záznam z bloku vyhrazeného pro otázky fanoušků. Co se nějakého hodnocení týče, tak ČSFD zatím nějakých 64%, což není tak špatné. Hodnocení i zahraniční v podstatě dost podobné, dobrý, ale ne skvělý a Kristen vynášená do nebe, že byla skvělá. Přála bych si ale, aby po delší době zase byl i nějaký z jejích filmů skvěle hodnocen celkově. Ale je to nejlepší hodnocení za poslední dobu. Dokonce i mému oblébenému youtube recenzistovi filmů se Underwater celkem líbilo, tak jsem ráda :)
+ + + + + + + +
Hello everyone. I wish you happy new year 2020. It's already January 9, 2020, but I haven't written a single article yet, so I am sorry for that, but I have just way too much work. I am not going to be here much in January, I am sorry. I thought I will have much more reasons to write, but I am actually a little bit disapointed about how things turned out, because there are not as many news as there were supposed to be. Underwater movie opens today in the US and it already has some reviews and they are mostly not bad, but not brilliant. Basically most of the people say it is good, but not great and that the best from the cast is Kristen. Which is quite usual with Kristen's movies recently. It makes me kind of sad. I feel like a lot of her movies are underrated... and then I think, that she is the best part of not that good movies, which is a shame. I wish she would be in a really successful movie in not far future. She would deserve the success. Anyway, I am looking forward to seeing this film, I am probably going to go on Saturday and I am probably going to go alone, because no one wants to go with me, so I am probably going to shit my pants. Anyway.

We were supposed to get a Los Angeles premiere and then London premiere, but then Underwater was pushed back to February in the UK, so we aren't getting the London premiere and we kind of didn't even get the LA premiere either. It was kind of put together with a fan screening of the movie and a Q&A with the cast of the film. Kristen was also supposed to attend the Hollywood Critics Awards today, but she is not in the end, because the pre-production of Happiest Season started earlier than it was supposed to, so Kristen had to leave LA today and will not be able to make it to the award show to accept her award, so she only video-taped her speech and someone else will be there to collect it. It makes me really sad, because it was the last event we knew we will get for some time and we won't in the end. So there were supposed to be like 4 events this week and we got only 1. I don't blame Kristen at all, it just makes me a little sad, that's all. It's a pretty big award and she cannot be there to collect it. They could have given her one more day, it made me a little sad. A lot actually. Anyways, I have for you at least that one event today, pictures from the "premiere" aka fan screening in Los Angeles that took place on January 7, 2020. Kristen was there looking beautiful as always in her full Chanel but chill outfit that I love very much. I like especially those shoes, they are amazing. Kristen wasn't the only one from the cast that was there. Jessica Henwick was there with the director William Eubank, John Gallagher Jr. and Mamoudou Athie were there too. Vincent Cassel's absense was quite notable, however I don't think anyone was missing T.J. Miller who was also in this movie. OK, someone maybe did, but I guess it wouldn't help the movie much if he was promoting it, because of his scandals. This movie was however filmed before his scandals and they chose to keep him in the film, because they wouldn't be able to finish it, if they didn't, so I am glad they did and we can go to Czech cinemas to see this movie too. Then I have for you also pictures from the Q&A and the full Q&A of course too, if you have some spare time. About what's next, I will probably cover some of the Underwater promo, because there are some pretty nice interviews and videos, I also have one photoshoot in the stock and then I will probably just come back to publishing old photos from fall 2019 that I didn't have time to cover yet. But I am not sure how much I am going to be here, because I have to work a lot and I have almost literally zero free time between work, another work and school.



Q&A:

4 komentáře:

  1. já ten její styl oblékání prostě miluju, opět mě nezklamala a žzačala nová rok skvěle:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je teda docela dost na prd, že takhle moc osekali propagaci filmu. O tom jsem snad ani nikdy neslyšela a je to rozhodně škoda, ale z toho, co jsi napsala, mi přijde, že i kdyby ke zrušení nedošlo, tak by se všech akcí asi Kristen kvůli práci zúčastnit nemohla. Jsem teda hodně zvědavá, co se vyklube z toho utajovaného projektu. Já teda taky očekávám něco velkého
    "Underwater" jsem taky chtěla vidět v kině, ale bohužel u nás v kině se bude dávat jen 2x - jednou to bylo už teď v sobotu a druhý čas mi moc nesedí, takže to budu muset oželet, ale jakmile bude v dobré kvalitě ke stažení, tak na něj hned mrknu :) A ty pak dej určitě vědět, jak se ti líbil :)
    Co se týče jejího outfitu, tak ten se mi líbí a nelíbí zároveň Mému oku totiž moc nelahodí ten top a boty. Ale zase nemůžu říct, že by šlo o špatný komplet, to rozhodně ne :) Co se vlasů týče, tak střih se mi líbí, ale asi bych taky už šla do nějaké tmavší hnědé :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak je to naozaj škoda, že sa to takto nakoniec udialo, ako je to naozaj čudné, že sa zrušili jedno za druhým, mno aspoň si trochu oddýchneš a budeš mať čas na iné veci , no je to fakt škoda, a to, že sa neúčastní odovzdania ocenenia je tiež škoda, ako na druhej strane ju chápem, že to nemá rada, ja by som sa tiež celá triasla lebo neznášam vystupovanie pred ľuďmi , dá mi to poriadne zabrať, takže ju chápem, no je to škoda, mno a na akcii vyzerala dobre, celkovo to pôsobí dobre, a jej vlasy sa mi páčia a nevadí, že je to blond, to hodnotenie, ako ja na to extra nedávam, film si proste pozriem a potom sa uvidí , ale hodnotenie je to celkom dobré, v dnešnej dobe filmy to hodnotenie extra vysoké nemajú, a motajú sa oko tohto čísla, takže by som si z toho hlavu nerobila, a na ten projekt som teda zvedavá

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný blog a fotky Kristen to moc sluší     

    OdpovědětVymazat