neděle 20. ledna 2019

What the hell is going on, Angie?


Ahoj všichni.
Jak se pořád máte?

Tohle není nějaký dopis na rozloučenou nebo tak něco, ale říkala jsem si, že vzhledem k tomu, že je tu zase pár týdnů ticho jak po pěšině, že bych se třeba mohla ozvat a říct vám, že ne, nejsem mrtvá. V poslední době tady na blogu moc nejsem a má to poměrně jednoduchý důvod. Jsem unavená z toho, že Kristen nemá absolutně žádné novinky a nemám úplně kapacitu na to pořád vymýšlet, co bych tak mohla přidat místo těch novinek. Zvlášť proto, že na to ani nemám moc čas přes práci a zkouškové období, a tak to tu trochu nechávám ležet ladem. Což mě štve, ale nějak upřímně nevím, co s tím mám dělat. Jediné, co se sem tam objeví, je nějaká ta osobní fotka, ale zase nechci úplně zase psát články o každé jedné fotce zvlášť, takže čekám aspoň, když se jich objeví víc. Kristen si ale po dlouhém natáčení v Evropě užívá volna a jediné, co se objevuje, jsou candids fotky od paparazzi, které já ale - jak víte - nepřidávám. Aktuálně je teda jeden z těch momentů, kdy skoro lituju toho, že je nepřidávám, protože by aspoň bylo o čem psát :D No nic. Abych se ale dostala k jádru pudla.

Budu teď mít snad trochu víc času, vzhledem k tomu, že je zkouškové a že mám zkoušku až 31. ledna a do té doby akorát chodím sem tam do práce, ale znáte to. Když je nálada, je nálada, když není, tak není. Mám pár nápadů na nějaké blbosti, které by to tu mohly trochu oživit, ale upřímně jen fakt netrpělivě čekám, až se Kristen konečně objeví na nějaké akci nebo se objeví aspoň nějaký ten photoshoot pro Chanel nebo cokoliv, protože tohle mě ničí. Přemýšlela jsem o tom, že bych se vrátila na blog o Sophie Turner, protože ta má teď novinek celkem hodně, ale zase nechci tenhle blog nějak podvádět. Už tak ho dost zanedbávám. Ale zkrátka a dobře no, mrzí mě, že to tu teď tak nějak upadá, ale to nulové množství novinek mi zkrátka úplně na blogové náladě nepřidává. Přemýšlela jsem, že bych si sem přidala ještě někoho dalšího, nebo že bych sloučila ty dva blogy o Kris a o Soph, ale mě by zas rozčilovalo, že mám na adrese k-stewart-fan i někoho dalšího, kdo není K Stewart, že :D To bych asi přes srdce nepřenesla. No. Nekončím, i když to tak vypadá, ale zkrátka mám teď trochu krizi s tím, že času je míň a když nejsou novinky, tak mě do toho psaní článků už nic moc nedoutí. Tak za to se omlouvám, ale snad se mnou tohle období ticha přetrpíte. Tenhle rok by mělo vyjít několik filmů s Kristen, takže by se to mělo zlepšit, co se třeba nějakých akcí týč... Tak snad už na to brzy dojde, protože jinak mi asi střihne :D

5 komentářů:

  1. Ja bych to taky nespojovala, to bych mela radsi dva blogy. Ale úplně té chápu a pokud nejsou novinky a t nemas naladu tak neni nutner se trapit.. dej si pauzu a az budes mit chut tak se k nam zase vrat 😉

    OdpovědětVymazat
  2. Já teda musím říct, že tím, že mám teď na blogu tři herečky, tak se rozhodně nenudím a jsem za to ráda, navíc, když nejsou novinky, tak můžu přidávat starší věci, ale co si budeme povídat, to není tak vzrušující, jak ty novinky Ale sama dobře vím, jak to může bt frustrující. Tak budu doufat, že se brzo něco objeví :) A ty se zatím uč na zkoušky a po práci odpočívej u nějakých fajnových filmů :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je v pohode, ono niekedy keď tie novinky nie sú dlhšie tak si človek odvikne od toho, teda aspoň u mňa, takže v pohode keď nemáš čas, ja našťastie ešte niečo v zásobe mám ale nie je toho veľa , určite pre to nemaj stres, mi si počkáme

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem na tom uplně stejně jako ty Camila nemá žádné novinky a jediné, co můžu každe týden přidat, jsou 3 články o tom, že vyšel nový díl seriálu Taky jsem přemýšlela, že bych z blogu udělala blog jen o seriálu, ale zároveň přidávala všechny hlavní postavy, ale přesně tak - nesedí mi k tomu adresa
    Ale tak snad začne mít Kristen nějaké novinky, zachvilku bude teplo a všude bude plno akcí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to asi úplně chápu, já si teď dala přes měsíc pauzu, nějak jsem to neplánovala ale přišlo to. Potřebovala jsem si odpočinout, takže jsem si vypla i sociální sítě a tak celkově, potřebovala jsem dohonit školu, práce taky bylo dost a teď už jsem se konečně vyhrabala z povinností. S novinkama to úplně chápu, a to já ještě bloguju o chlapovi, takže jsem na to ticho víceméně zvyklá sloučit je asi blbost - protože by tě to za chvilku stejně nebavilo si myslím ale tak co, doufám, že se Kristen brzy někde ukáže :))

    OdpovědětVymazat