čtvrtek 25. října 2018

CHANEL Beauty Talks Episode 8: Clair-Obscur with Kristen Stewart


Ahoj všichni, jak se máte? Já mám konečně zpátky svůj počítač, což je zázrak. Čekala jsem to až tak za dva týdny, ale už se vrátil a funguje! Bohužel jsem ale přišla kompletně o všechno, protože museli vyměnit disk, takže z toho nemám úplně radost, ale co se dá dělat. Zachránila jsem, co se dalo, než ten počítač umřel... a zbytek holt postahuju znova. Hlavně ty filmy jsou dost krize, ale tak co se dá dělat. Photoshop byl taky sranda, protože jsem si ho musela cracknout znovu a samozřejmě jsem zapomněla, jak se to dělá, takže jsem hledala ten jedinej návod, ze kterého jsem to pochopila... no sranda :D Ale mám to, je to dobrý. Jinak mě teda dost rozčiluje, že si teď člověk musí office platit každý rok znova a ne, že si to jednou koupí a hotovo. To samé i u photoshopu. Dřív se dal prostě koupit, sice asi za 20 táců, ale dal, a pak ho člověk prostě měl. Teď nééé, teď si každý rok musí člověk obnovovat licenci na ty nové verze, to mi přijde úplně úchylné... Aneb jak vytahat z lidí víc peněz. Ach jo. No nic. Jinak nevím, jestli jsem vám to říkala, ale máme teď doma už pár týdnů štěňátko. Přišli jsme o pejska letos v květnu, tak to pro nás bylo hodně těžké, ale mamka se rozhodla, že si pořídíme nového, protože je ten dům bez něj prázdný. A tak se nám tu šmrďolí to skoro 3 měsíční štěňátko, jmenuje se Iggy a je strašně roztomilej. Na instagram jsem házela nějaké fotky, tak se můžete kouknout, kdo by měl zájem. Je to to nejroztomilejší stvoření na světě :D

Jinak mám pro vás nějaké starší novinky, které se objevily už před nějakou dobou, ale bez toho počítače jsem pořádně nic nepřidávala. Kristen pořád ještě natáčí Charlieho Andílky, takže těch novinek není nijak moc. Akorát se tedy objevila zpráva, že premiéra filmu byla posunuta až na 1. listopadu. Na druhou stranu je to asi jen týden, tak to hádám přežijeme. No a Patrick Stewart už byl na place, což je naprosto dokonalá novinka. No nic. Mám pro vás tedy dneska video, které bylo natáčeno v rámci nové make-upové kolekce Chanelu jménem Clair Obscure, kterého je Kristen tváří. Video je o tom, jak make-up artist Lucia Pica líčí Kristen různými způsoby a obě přitom mluví o té kosmetice a o make-upu. Kristen to tam neskutečně sluší. Mně make-up moc neříká, znáte mě, ale to video je fakt pěkné a myslím, že jedno shlédnutí nikoho nezabije :D Takže určitě koukněte :)
+ + + + + + +
Hello everybody. How are you? I finally have my computer back. It was much faster than I expected, but it was still a lot slower than I would like. It seems like it works ok, but everything is gone. EVERYTHING. I saved the most important things before it died, but I still lost quite a lot. So I had to for example download PS again, which was pretty funny, since it was cracked the first time I did that, but I did not remember how I did that :D But I managed. I am such a thief. Whatever. Did I tell you we have a puppy? He is almost 3 months old and he is literally the cutest dog alive. We lost our baby Willy in May, so that was pretty hard for us, but my mom decided the house feels empty without a dog in it and he is just precious. He is a precious little baby and a perfect addition to this family and I love him to the bottom of my heart. His name is Iggy, like Iggy Pop, but he is Iggy Pup :D get it? We think we are funny, but no one ever gets it at first.... :D I shared some pics on Instagram, so you can check out.

Anyway, since my computer is back, I will have opportunity to actually write article sometimes. I have some old news to catch up since I wasn't really here, so I have something to write about, despite the fact Kristen is still filming Charlie's Angels and so she doesn't have much news really. But it was confirmed Patrick Stewart is in it, which is pretty awesome. But also, the premiere was pushed back to November 1, 2019. Which is not that bad, it is one week, so that's ok. I have for you today video, that was published few weeks ago. It is a commercial for Chanel. It is a Beauty Talk with Chanel Make-up artist Lucia Pica and Kristen, of course. She is the face of a new make-up collection Clair-Obscure and I really like this video. Kristen is beautiful in it, she is talking during the whole thing, she's talking about make-up, which is not a topic close to my heart, but it is still a nice video, so check it out.

3 komentáře:

  1. Gratuluju k návratu notebooku! Opravili to teda poměrně rychle, tak snad už bude všechno v pořádku :) Taky by mě dost štvalo, že bych o všechno přišla. Já mám těch filmů taky postahovaných vcelku dost a některé jsou takové moje srdcovky, takže to bych asi těžko přežívala To s těmi Officy a Photoshopem jsem vůbec nevěděla. Naštěstí taťka ví, jak tohle obejít, takže my si kupujeme jednou za čas akorát nové AVG. Ale já už jsem Officy a Photoshop strašně dlouho neměnila, takže tady ta "peněžní vylepšení" mě minula. A štěňátko jsem viděla :) Musím říct, že jste vybrali vážně skvělé jméno ♥ Iggy je neskutečně roztomilý a myslím si, že jste udělali dobře, když jste se rozhodli, že si do svých životů přivedete nového psího nezbedu :)
    Video je opět velice pěkně natočená. Já bych třeba nikdy takové líčení nesvedla. Nejvíc se mi líbily ty záběry na konci, kde jde vidět finální verze. Kristen takové líčení hodně sluší, ale nemůžu se ubránit tomu, že s ním vypadá trošku upírsky

    OdpovědětVymazat
  2. Mnooo tak ja som mala teda dosť náročny deň vďaka tomu, že sme vpráci dostali asi tonu tovaru a som na umretie ale inak v pohode , tak to je na jednu stranu skvelé, že máš konečne ten svoj noťas doma, ale ta stráta je na prd, ako som už písala mne sa to stalo asi 2x a nola to hrôza lebo som niektoré filmy proste nenašla na stiahnutie a to ma švtalo, zálohovať, zálohovať a zálohovať , inak to priste nejde, Iggy ke dakt rozkošný , ja by som brala kedno do domu ale moja mamička by ďalšue asi nezniesla     , mno ako video je naozaj skvelé, ja si niekedy niečo také pozriem celkom rada, a Kris tam nalíčila fakt parádne, fakt jej to takto náramne pristane

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to som rada, že sa ti počítač vrátil a že to tak dlho nebolo. Ja som mala počítač mimo asi dva či tri mesiace no sranda to veľká nebola ale ešte že máme doma veľký počítač. Aj tak stále bez nabíjačky nevydrží tak no nevadí. Tak ako kupovanie veci každý rok mi príde dosť hnusné a preto nič také nemám a radšej mám nejaký office nejaký ani neviem aký ale ako klasický 2007 a photoshoot nemám lebo aj keď som mala chvíľku tak ja som proste tam nevedela pracovať ale zas ty vieš a robíš v ňom krásne desingy. Inak havko je prekrásny a je strašne ňuňu. In ak video je v pohode a taktiež sa vôbec v tom make-upe nerozumiem aj keď zas ako musím vedieť sa nejak namaľovať ale vyzerám aj tak jak prostitutka.
    ----
    Inak už dávnejšie si písala o spriatelenie a ak to stále plati tak určite veľmi rada ♥

    OdpovědětVymazat